کولر گازی تراست

معرفی کولر گازی تراست کولر گازی تراست یکی از تولیدات شرکت TRUST می باشد، که به واسطه&nbsp

توسط ATSHNEWS در 18 شهریور 1400

معرفی کولر گازی تراست

کولر گازی تراست یکی از تولیدات شرکت TRUST می باشد، که به واسطه سطح کیفیت  بالا همچنین تنوع در ظرفیت های تولیدی توانسته در بازار رقابت سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهدکمپانی تراست اهمیت بهره مندی از علم فنی روز اروپا و رعایت استانداردهای میان المللی همواره تلاش بر آن داشته کالاهایی اساسی سطح میزان مرغوب بودن مضاعف بالا ایجاد و بدست مشتریان در سراسر جهان برساند.

شرکت تراست حیاتی بهره گیری از نیروهای متخصص و اتومبیل آلات پیشرفته در خط تولید توانسته کولر گازی اصلی میزان مرغوب بودن و راندمان بالا تولید و به بازار ارئه نماید. کولر گازی تراست مهم ظاهری مدرن بوده و شما اصلی خرید این متاع زیبایی خاصی در دکوراسیون خانه یا این که محفظه کاری خود ساخت می نمایید.

کولرگازی تراست در اشکال گوناگون و در گنجایش های متعدد ایجاد می شود که می قدرت از آنان به خواسته ایجاد هوایی مناسب در محیط های ساختمانی، اداری و یا تجاری مورد استعمال قرار دادیک عدد از فاکتورهای دارای در تعیین همین سری از سیستم های تهویه مطبوع بها کولر گازی می باشد به علت سطح کیفیت فراوان بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه مشتریان را به خرید کردن ساخت می کند.

تنوع تراست در نوع و ظرفیت 

کولر گازی تراست اینورتر

کولر گازی تراست اینورتر اصلی کمپرسور و کندانسور قدرتمندی است که در داخل یونیت بیرونی آن قرار گرفته است و اهمیت عملکرد مناسب خویش گاز مبرد R410 را به باطن کویل های مسی رابط در میان یونیت داخلی و خارجی ارسال می کند؛ این گاز مبرد به داخل یونیت داخلی پمپاژ شده و در آنجا سرمایش و گرمایش مصرف کننده را تامین می کند.

 کلیه مدل های کولر گازی و اسپلیت تراست دارای کیت اینورتر هست که در واقع این تکنولوژی مدرن موجب گشته هست به ملازم سایر سیستم هایی که به جهت آن در حیث گرفته اند یکی از کولر های حیاتی صرفه جویی دوچندان در مصرف انرژی الکتریکی باشد؛ همینطور همین دستگاه کولر گازی علی رغم راندمان و میزان مرغوب بودن قابل قبولی که دارد اهمیت ارزش تمام شده  مقرون به صرفه ای است که کاربردهای متعددی را خواهان خود می بیند.

کولر گازی های تراست اینورتر با بدنه ای از جنس ورق گالوانیزه و محکمی هست که آن را در برابر زنگ زدگی و دیگر دست اندرکاران مخرب محافظت می کندحتمی به ذکر است که همین کولر در واحد داخلی خود یک ترموستات داراست که به رخ دوره ای دمای داخل اتاق را ترازو گرفته و از شیوه ورقه نمایشگر به مصرف کننده سناریو می دهد.

 این دستگاه ها با مکانیزم اضطراری برای فعال سازی موقعیت SLEEP است که در واقع اساسی فعال نمودن این اهمیت به کار گیری از حداکثر توان کولر ممکن می گردد که به جهت تولید گرمایش و سرمایش و به دست‌کم رساندن به دور رشته دمنده موجود در باطن پنل دیواری کولر گازی و همینطور ماکزیمم فعالیت کمپرسور توانا این دستگاه انجام می شود که عضو می تواند از این وضعیت به جهت فراهم کردن موقعیت مناسب یک خواب دلپذیر استفاده کند.

• کولرهای گازی و اسپلیت‌های تراست

در 4 گونه متنوع اهمیت گرید انرژیساخت می شوند. مدل‌های TGSA، TMINVL، TGINVH و TMSL مهم گرید انرژی A تولیدات شرکت تراست میباشند که همگی آن ها کلیدی گاز مبرّد R410a کار می کنند که همین گاز دوست دار محفظه زیست می باشد.

• کولرگازی تراست ایستاده؛

کولر گازی تراست ایستاده مطلوب برای فضاهای نسبتا تبارک مثلتالار های اجتماعات، دکان ، نمایشگاه، بانک، مساجد و … می باشد. کولر های گازی تراست ایستاده حیاتی اعتنا به پرتاب باد توانمند می تواند محیط های تبارک را به راحتی خنک کندگنجایش کولر گازی تراست ایستاده 50 هزار، 60 هزار و 100 هزار می باشد و حیاتی گاز R410 و R22 می باشد.

• کولر گازی تراست پنل مشکی Vertu

یک عدد از دیدنی ترین محصولات کولر گازی تراست سری ورتو، کولر گازی تراست پنل مشکی Vertu می باشدهمین متاع دارای پنل مشکی آیینه ای می باشد که ظاهری بسیاری دیدنی دارد. علاوه بر این مورد ها کولرگازی تراست ورتو حیاتی تکنولوژی اینورتر می باشد و مصرف برق زیاد پایینی دارد.

• اسپلیت و کولر گازی تراست

مهم ظرفیت های متفاوت؛ اسپلیت و کولر گازی تراست دارای ظرفیت های 8000 BTU مناسب به جهت فضایی تا 15 مترمربعطول سقف 2.8 متر)، 10000 BTU مطلوب برای فضایی تا 25 متر مربعطول سقف 2.8 متر) و 13000 BTU مناسب برای فضایی تا 32 متر مربعارتفاع سقف 2.8 متر)، 18000 BTU مطلوب برای فضایی تا 45 مترمربعطول سقف 2.8 متر)، 24000 BTU مناسب به جهت فضایی تا 60 متر مربعارتفاع سقف 2.8 متر)، 30000 BTU مطلوب به جهت فضایی تا 75 متر مربعطول سقف 2.8 متر) و 36000 BTU مطلوب برای فضایی تا 85 متر مربعارتفاع سقف 2.8 متر) در دسته های سرمایشی و سرد و گرم به بازار عرضه می شود.

آخرین مطالب