کارت هدیه گلد پس را دریافت کنید

برای دریافت کارت هدیه رایگان باید کاری انجام دهید، باید برنامه‌های رایگان را امتحان کنید - بله، می‌ت

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

برای دریافت کارت هدیه رایگان باید کاری انجام دهید، باید برنامه‌های رایگان را امتحان کنید - بله، می‌ترسم از راه دیگری نتوانید آن را دریافت کنید!

در اینجا قدم به قدم آنچه باید انجام دهید آمده است:

CashForApps را دریافت کنید.

اول از همه باید برنامه CashForApps را دریافت کنید (اگر قبلاً این کار را نکرده اید) و آماده شروع هستید. اگر از پیوند ارجاع من و کد allclash استفاده کنید، پس از آزمایش اولین برنامه رایگان، 20 امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد.

تست برنامه های رایگان

در برنامه CashForApps خود اکنون برنامه های رایگانی را پیدا خواهید کرد که می توانید آنها را نصب کرده و به مدت 60 ثانیه از آنها استفاده کنید و اعتبار دریافت خواهید کرد. می‌توانید پس از دریافت اعتبار، آن برنامه‌ها را حذف نصب کنید. بسته به کشورتان، ممکن است برای دریافت اعتبار کافی به مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشید.

کارت هدیه خود را دریافت کنید

به محض اینکه اعتبار کافی داشتید، می توانید آنها را با یک کارت هدیه 5 دلاری برای iTunes یا Google Play تحویل دهید. می‌توانید کارت هدیه خود را پس‌خرید کنید و سپس مستقیماً به حساب Apple/Google خود بروید.

از اعتبارات برای گلد پس خود استفاده کنید.

متأسفانه برای کسانی از شما که کلش آف کلنز را روی دستگاه اپل بازی می کنید، باید از CashForApps نیز استفاده کنید زیرا AppBounty اخیراً بسته شده است. با این وجود، CashForApps دارای گیفت کارت آیتونز نیز است، اما در برخی کشورها فقط 10 دلار دارند، بنابراین کمی بیشتر طول می کشد، اما می توانید برای باز کردن قفل گلد پس خود به مدت 2 ماه از آن استفاده کنید.

اکنون باید پیشنهاداتی را که در آنجا می بینید تکمیل کنید - بسته به کشوری که در آن زندگی می کنید، همیشه کمی متفاوت هستند. همه پیشنهادات به شما نیاز دارند که یک برنامه رایگان دریافت کنید، آن را دانلود کنید و به مدت 30 ثانیه یا 1 دقیقه از آن استفاده کنید و سپس می توانید دوباره آن را حذف کنید. تا زمانی که برای جمع آوری اعتبار کافی برای دریافت کارت هدیه در برگه جوایز آنها لازم است، باید این کار را انجام دهید.

به سادگی هر روز به آنجا بروید و باید بتوانید قبل از پایان ماه کارت را دریافت کنید - همچنین می توانید در پایان فصل که امتیاز کافی دارید، جوایز را دریافت کنید و در روز آخر گلد پس را خریداری کنید. اگر کارت هدیه ای برای کشور خود در آنجا نمی بینید (کشورهایی غیر از آلمان، بریتانیای کبیر، هلند و برخی دیگر)، باید یک کارت هدیه به دلار دریافت کنید.

آخرین مطالب