چگونه از گلد پس استفاده نماییم؟

در شروع یک ماه جدید، یک چالش فصلی جدید را در کلش آف کلنز آغاز می‌کند که آیتم‌های جادویی و منابع اضاف

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

در شروع یک ماه جدید، یک چالش فصلی جدید را در کلش آف کلنز آغاز می‌کند که آیتم‌های جادویی و منابع اضافی را برای هر بازیکنی برای چالش‌هایی که انجام آن‌ها واقعاً سخت نیست، ارائه می‌کند. با این حال، شیرینی واقعی برای کسانی است که گلد پس فصلی دریافت می کنند.

در این راهنما، من به شما راه‌هایی را نشان می‌دهم که چگونه می‌توانید پاس طلا را حتی زمانی که مایل یا قادر به پرداخت پول در فروشگاه نیستید (بدون کارت اعتباری در کشورتان یا خیلی جوان یا [دلیل خود را در اینجا وارد کنید]) دریافت کنید… .

جوایز گلد پس

اول از همه، چرا این پاس طلا اینقدر مطلوب است؟ خوب، سیلور پس (که هر بازیکنی به طور خودکار دارد) در پایان ماه به شما پاداش ها و منابع جزئی در Piggy Bank (به نام بانک فصل) شما می دهد. گلد پس تعداد زیادی آیتم جادویی به ارزش 250 دلار اضافه می کند! به علاوه یک پوسته برای یکی از قهرمانان شما که منحصر به فرد است و فقط در همان فصل قابل دستیابی است که در ابتدا منتشر شد. هیچ راهی برای دریافت به عنوان مثال وجود ندارد.

به نظر همه چیز زیباست، درست است؟ اما اگر نتوانید 4.99 دلار را در مغازه خرج کنید چه؟ آیا راه های دیگری وجود دارد؟

بله مسیر انحرافی وجود دارد که هنوز می توان آن را دریافت کرد و من می خواهم شما را قدم به قدم از آن عبور کنم. به روز رسانی! به هر حال، با به‌روزرسانی بهار 2020، سوپرسل امکان خرید پوسته‌های هیرو با 1500 جم را پس از پایان ماه اضافه کرد، بنابراین اگر فقط به دنبال پوسته‌های قهرمان هستید، می‌توانید منتظر بمانید و آنها را برای Gems دریافت کنید.

گلد پس رایگان؟ بله، ممکن است

اول از همه، این کار کمی طول می کشد، اما می توانید این کار را یک بار در ماه انجام دهید، بنابراین برای دریافت پاس طلا در هر فصل کافی است. اگر شما فقط یک فرد فهیم هستید، ممکن است همچنان به خرج کردن مستقیم پول فکر کنید زیرا آسان تر و ارزش آن را دارد (50 برابر هزینه آن).

این راهنما فقط برای کسانی است که به سادگی نمی توانند پول خرج کنند و پوسته ها و جوایز اضافی می خواهند!

بنابراین کاری که ما باید انجام دهیم این است که مقداری وجوه به حساب شما اضافه کنیم تا بتوانید پاس گلد را در فروشگاه کلش اف کلنز خریداری کنید – این تنها راه ممکن است!

این امکان پذیر است و دو کار وجود دارد که باید انجام دهید:

یک کارت هدیه برای iTunes یا Google Play دریافت کنید.

کشور حساب خود را تغییر دهید تا بتوانید آن را اضافه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن