چرا فایبر سمنت برد ؟

چرا فایبر سمنت برد ؟ فایبر سمنت برد یکی از مصالح ساختمانی تقویت شده است که در قرن حاضر بسیار مورد استقبال

توسط ATSHNEWS در 27 مهر 1400

چرا فایبر سمنت برد ؟

فایبر سمنت برد یکی از مصالح ساختمانی تقویت شده است که در قرن حاضر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.. فایبر سمنت برد توسط جیمز هاردی در اوایل دهه 1980 توسعه یافت.

فایبر سمنت برد که برای دوام طراحی شده است ، مقاوم در برابر آتش ، مقاوم در برابر پوسیدگی و مقاوم در برابر آسیب رطوبت است ، و این جایگزین ایده آل برای نگهداری کم برای مصالح ساختمانی سنتی است.

فایبر سمنت برد گزینه های طراحی معاصر و انعطاف پذیر را ارائه می دهد و توسط بسیاری از مردم نیوزلند برای ایجاد نمای خیره کننده استفاده می شود. ترکیب ساده الیاف سلولز ، ماسه ، سیمان و آب ، به محصول استحکام می دهد تا در برابر زمان مقاومت کند.

فایبر سمنت برد از چه چیزی ساخته شده است؟

محصولات ما با استفاده از محصولات ساختمانی ایمن و پایدار تولید می شوند و دارای حداقل ترکیبات آلی فرارVOC  مانند فرمالدئید هستند.

فایبر سمنت برد مخلوطی از موارد زیر است:

فیبر سلولز محلی ، از درختان کاج Radiata کاج که در مزارع کاشته شده اند

سیمان پورتلند

شن

آب

مقادیر کمی از افزودنیهای دیگر برای کمک به فرآیند یا ارائه محصولات با ویژگیهای خاص استفاده می شود.

در کجا می توان از فایبر سمنت برد استفاده کرد؟

شرکت اجرای نمای نیل سازه در بازسازی ، ساختمان های تجاری و ساخت خانه های جدید برای موارد زیر استفاده می شود:

روکش خارجی

روکش داخلی - کف ، سقف و دیوارها

کف سازی سازه ای

پوشش منطقه مرطوب – حمام

طاقچه ها ، ایوان ها و گاراژها

دیوارها و کفهای آتش و آکوستیک

راه حلی برای درز گیری و مهار آب

سیمان فایبر یک مصالح ساختمانی بسیار متنوع است که از سیمان تقویت شده با الیاف سلولز ، ماسه و چوب بازیافتی ساخته شده است. به دلیل استحکام ، دوام و مزایای زیبایی ، در همه نقاط ایران در کاربردهای داخلی و خارجی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. فایبر سمنت برد با عایق صوتی خوب ، از نگهداری کمی برخوردار است و در برابر پوسیدگی ، آسیب آب و موریانه ها مقاوم است.

پانل های فایبر سمنت برد و تخته های آب و هوایی مزایای بسیار دیگری نیز دارد ، از جمله این که انواع مختلفی از معماری مانند رنگ ، روکش اکریلیک ، سنگ و بافت را امکان پذیر می کند. برای آشنایی بیشتر با مزایای این مصالح ساختمانی کامپوزیت چند منظوره ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

فایبر سمنت برد برای ایجاد سیستم های روکش بیرونی در ساختمانهای کم ارتفاع و متوسط ​​ایده آل است. فایبر سمنت برد و سرامیک خشک با سطح صاف ، صاف و سطح لبه مربع ، جلوه ای فوق العاده مدرن و با دوام را ارائه می دهند.

فایبر سمنت برد یک سیستم نمای سیمان با الیاف همه کاره است که می توان از آن در خارج و داخل استفاده کرد. این دستگاه از قبل شکل گرفته ، از پیش آماده شده و غیر قابل احتراق است ، و آن را به یک دوام ، ایمن و زیبا برای پروژه شما تبدیل می کند.

آیا فایبر سمنت برد نسوز است؟

فایبر سمنت برد مشتعل نمی شود ، تولید گرما یا گسترش آتش را تسهیل نمی کند و دود از خود خارج نمی کند. به همین دلیل ، فایبر سمنت برد مقاوم در برابر آتش برای ساختمانهایی در مناطق آسیب پذیر از آتش سوزی مناسب است.

سایر مزایای فایبر سمنت برد

موجود در طیف گسترده ای از اشکال ، پروفیل ها و ضخامت ها ، از جمله تخته های هوا و ورق های سمنت برد

مناسب برای استفاده در مناطق مرطوب

مقاوم در برابر تخریب بیولوژیکی

سبک وزن در شکل پانل بسیار آسان برای نصب

هنگام استفاده از ورق های ضخیم تر و فشرده مقاوم در برابر ضربه

بعد از اتمام و نصب صحیح از نظر ابعادی پایدار است

انعطاف پذیری طراحی ساختمان های قاب بندی شده از نظر فرم و سطح

اجرای نمای فایبر سمنت برد با نیل سازه

فایبر سمنت برد محکم ، بادوام ، مقاوم در برابر آتش و ضد آب است و روی سنگ تراشی ، فلز ، سیمان معمولی و گچ ساخته می شود. این می تواند تا 50 سال دوام بیاورد ، از نگهداری کمی برخوردار است و هزینه کمتری نسبت به سایر روکش های مقاوم در برابر آتش دارد ، که نصب آنها می تواند سنگین و پیچیده باشد. نمای فایبر سمنت برد همچنین می تواند تگرگ ، طوفان ، بلایای طبیعی و آتش سوزی را بهتر تحمل کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن