چالش های موجود در گلد پس کلش آف کلنز

چند روز یا چند ماه فرصت برای چالش های فصلی وجود دارد و این به چه معناست؟ برخلاف نام چالش های فصلی گلد پس کلش

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

چند روز یا چند ماه فرصت برای چالش های فصلی وجود دارد و این به چه معناست؟

برخلاف نام چالش های فصلی گلد پس کلش آف کلنز، تنها 30 روز فرصت دارید تا این کار را انجام دهید، یعنی فقط از ابتدای هر ماه تا پایان این ماه فرصت دارید تا چالش خود را تکمیل کنید.

در این صورت، اگر ماه جاری به پایان برسد و یک ماه میلادی جدید آغاز شود، چالش فعلی شما به پایان می رسد و باید چالش جدیدی را شروع کنید. بنابراین همیشه سعی کنید چالش های سخت و سنگین را در ابتدای هر ماه انتخاب کنید که زمان کافی برای انجام و اتمام آن ها دارید.

اگر بخواهیم در مورد زمان چالش ها توضیح مختصری بدهیم، شما فقط بیست و چهار ساعت در روز برای تکمیل چالش های روزانه، هفت روز چالش هفتگی برای بردن جوایز و چالش های آینده که این اطلاعات در اختیار دارید، خواهید داشت. تنها بخشی به چالش های آینده اختصاص دارد و در حال حاضر اجازه انجام این کار را نخواهید داشت.

تفاوت بین چالش های فصلی و چالش های کلن چیست؟

در چالش های فصلی از ابتدای هر ماه، تمامی چالش ها به روی بازیکنان باز می شود و پس از اتمام چالش، پاداش خود را دریافت می کنند و مانند چالش های قبیله ای (چالش کلن) که پس از اتمام چالش جایزه و جوایز، آنها را دریافت نمی کنند. به همه اعضای قبیله اختصاص داده می شود، در حالی که در چالش های کلن باید نوع چالش توسط مدیر کلن انتخاب و فعال شود.

بانک فصلی به کلش اف کلنز می آید!

پاداش های ذکر شده برای بخش چالش های فصلی جدید تمام نشده اند و ویژگی بسیار هیجان انگیز دیگری به نام بانک فصل وجود دارد که به عنوان نوعی منبع در دهکده شما عمل می کند!

ممکن است باورنکردنی به نظر برسد، اما از این به بعد، همان مقدار لوت که در حملات خود بازی می کنید، همان مقدار لوت در سیزن بانک شما ذخیره می شود، یعنی هر حمله برابر با دو برابر لوت خواهد بود!! مثلا اگر 400000 لوت اکسیر از اتکی دریافت کنید، همین مقدار اکسیر در بانک فصل شما ذخیره می شود! البته لازم به ذکر است که ظرفیت بانک فصلی نیز محدود است!

بانک فصل نیز در دو رنگ نقره ای و آزاد و ظرفیت آن 5 میلیون طلا و اکسیر + 50000 اکسیر تیره می باشد. اما این توانایی در سطح طلایی 5 برابر می شود و ظرفیت آن به 25 میلیون طلا و اکسیر + 250 هزار اکسیر تیره می رسد!

 

شما می توانید منابع ذخیره شده در بانک فصلی را در روز آخر هر ماه به مخازن اصلی انتقال دهید، اما نکته بسیار جالب و عالی این است که حتی اگر مخازن شما پر باشد، انتقال منابع از بانک فصلی مشکلی ندارد. به عبارت دیگر، شما می توانید منابع بیشتری از ظرفیت تانک های خود داشته باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن