پیستون موتور خودرو چیست؟

می بایست اعتنا نمود که رینگ های کمپرسی در شیار حلقه های بالایی پیستون نصب می رینگ پیستون برای چیست شوند. و g : در این موقعیت رینگ دارای شیار داخلی می باشد. شیار رینگ: در نصیب بالای دامنه طراحی می شوند و محل قرار گرفتن رینگها را فراهم میکنند. در همین شرایط شیار حلقه پیستون شیبدار بوده اما حلقه مهم جهت خاصی به جهت کارگزاری نمودن نبوده و می اقتدار به شکل دلخواه آنرا نصب کرد . از مزایای آلومینیوم می اقتدار به سبکی و ضریب انتقال حرارتی بالا اشاره نمود در علیه آلومینیوم مهم معایبی چون ارزش بالا و انبساط دوچندان است. در نتیجه می قدرت آن ها را به جهت کارگزاری بر روی پیستون گشوده کرده. این قطعه استوانه ای حرکت های رفت و برگشتی رو به بالا و زیر دارااست که در زمان بالا رفتن سبب به متراکم شدن سوخت می گردد و پس از احتراق و انفجار ، به سمت تحت حرکت می نماید . در همین حالت تاج پیستون كاملا قهوه ای شده هست و الگوی ایده آلی از سوختگی حاصل از كربن است انواع پیستون های خودرو . هر سیلندر هیدرولیک هم متشکل از بدنه، پیستون، میله پیستون و قطعات آببند است. در صورتی که موتور را به هر علتی تعمیر کردید بدون شک پیچهای شاتون را تحلیل کنید، پیچ و بستهای هرز شاتون بایستی بده بستان شود. پیستون یک موتور احتراق داخلی جرقه ای مورد بررسی قرار گرفته است. به کمک تجهیزات مدرن و پیشرفته ای مثل کوانتومتر اساسی قابلیت میزان گیری میکرونی و نیز آزمایشگاه های کنترل کیفی و انجام تست های مختلف مثل تست خلاء و آنالیز حرارتی، مواد مذاب بهسازی و فراهم ریخته گری ثقلی در قالب های فولادی می گردد. بدنه ای تبارک تر و سنگین خیس دارند. محصول آنها از آلیاژ چدن یا این که آلومینیوم است و زیر فشار کمتری از طرف گازهای احتراق و حرارت پایینتری از سوی انفجار قرار دارند. حلقه ها در یک نقطه بریدگی دارند. بطور ساده در هیدروموتورهای پیستونی از پیستون های یکطرفه به کارگیری می شود که گشوده شدن آن توسط فشار سیالی هست که بر آن ها اعمال می شود و دارای رجوع خود سیال را تخلیه می کنند. در رخ کم بودن مسافت ذکر شده می بایست با سوهان نرم نسبت به سائیدن دهانه رینگ و ساخت لقی مناسب اقدام نمود. علت مرسوم دیگری که برای این کار وجود دارد انبساط بیش از میزان پیستون در محل خروج دود است البته این حالتی بیشتر در سیلندرهایی رخداد می افتد که بر روی دهانه خروجی آن ها پل زده شده می باشد . این پیستون ها بیشتر در قبلی ساخته میشدند و اساسی خاصیت لغزشی خوبتر و انبساط کاهش هستند. معایب : انبساط فراوان در برابر حرارت ، ارزش گران. پیستون نیسان وانت الدورا تولید هند و مونتاژ ایران می باشد و مطلوب خودرو های نیسان سایپا و نیسان دیزل می باشد و ارزش قابل قبولی در برابر کیفیت بالای آن دارد. در همین شرایط در کورس دانسیته فشار گاز در درحال حاضر جرم به پله داخلی نیرو اعمال کرده و منجر می شود که رینگ اهمیت نیروی بیشتری به جداره سیلندر چسبیده و عمل آب بندی را بهتر انجام می دهد. در هنگام زیر آمدن پیستون، فشار گاز درحال کاهش بوده و نیروی رینگ به تنهایی کار آب بندی را انجام می دهد. زمانی رینگ های پیستون را عده می کنیم. شکل و طراحی موتور های شعاعی خیلی ساده است . هنگامیكه كه اشكالی در كار موتور پیش می آید به احتمال زیاد، پیستونها هم از همین جراحت وارده در امان نمی مانند و پیستون نیز صدماتی می بیند. مثلا در دو دسته خودرو اصلی اندازه پیستون های مشابه ، خودرویی که اهمیت پیستون بیشتری می باشد ، قدرت بیشتری خواهد داشت. لقی تقریبی بین سیلندر و پیستون باید فی مابین 0/03 تا 0/1 میلی متر حیاتی توجه به نوع و کالا پیستون باشد. برای داشتن بهترین میزان لقی در بین پیستون و سیلندر می بایست به راهبرد سارنده و دفترچه تعمیراتی آن مراجعه كرد. در واقعیت رخ بیضی پیستون و ساخت لقی در بین سیلندر و پیستون، در راستای خودداری از چسبیدن پیستون به دیواره سیلندر صورت میپذیرد. همانگونه که ملاحظه می شود اهمیت وجود حاشیه شیبداری در قسمت بالایی حلقه پیستون، زمانی که پیستون و حلقه به سمت بالا حرکت می کنند، رینگ بر روی لایه روغن روی جداره سیلندر لغزیده و از جارو کردن روغن به سمت محیط احتراق دوری می شود، درحالیکه زمان حرکت حلقه و پیستون به سمت پایین، به وسیله کناره تیز رینگ، روغن ها از روی دیواره سیلندر جارو شده و از روش جا رینگی و سوراخ ها و شیارهای جا رینگی به درون پیستون و نهایتاً به داخل کارتل ساماندهی می شود. همانطور که قبلاً گفتیم رینگ کمپرسی و حلقه کمپرسی روغنی یک تفاوتهایی اصلی نیز داشتند، تفاوتهای آن‌ها را گفتیم البته طریق کارگزاری این رینگ نظیر نصب حلقه کمپرسی روغنی می باشد، و آرم و نوشته روی حلقه درصورتیکه وجود داشته باشد، باید به سمت بالا قرار گیرد. کلیدی اعتنا به شکل تحت سمت چپ، ملاحظه می شود که در زمان بالا رفتن پیستون یه خرده گاز متراکم شده میان حلقه و پیستون قرار گرفته و سبب باز شدن حلقه پیستون می گردد.