همه چیز درباره بلیت کلش اف کلنز گلد پس

 در این پست می خواهیم در مورد پاس گلد که به بلیط  طلایی چالش های فصلی کلش اف کلنز معروف است توضیحات

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

 در این پست می خواهیم در مورد پاس گلد که به بلیط  طلایی چالش های فصلی کلش اف کلنز معروف است توضیحات کاملی بدهیم.

 با ما همراه باشید تا با کارت طلایی و چالش های فصلی بازی معروف و دوست داشتنی کلش اف کلنز آشنا شوید.

 همان طور که می دانید یکی از نقاط قوت بازی برگزاری چالش بین قبیله ها و بازیکنان است.

 تا کنون این انتظار تا حدودی در قسمت جنگ بین قبایل (طوایف) امتحان شده است. هر بازیکن بر اساس جوایز و جوایزی که در چالش های روزانه، ماهانه و فصلی دریافت می کند تشویق می شود تا در چالش های جدید شرکت کند.  برای شروع چالش دیگر نیازی به عضویت در قبیله و مدیر کلن ندارید.

 به سطح طلایی کلش اف کلنز برسید

 در آپدیت جدید چالش های جدید به دو دسته سطح طلایی و سطح نقره ای تقسیم می شوند که در این صورت برای رسیدن به سطح طلایی باید کارت طلایی (گلد پس) کلش آف کلنز داشته باشید.

 تفاوت اصلی و قابل توجه بین سطح نقره و سطح طلا، افزایش قابل توجه پاداش برای موفقیت در هر نبرد است که می توانید با خرید یک کارت طلایی کلش اف کلنز در هر بار چالش یا موفقیت در چالش کلش اف کلنز، آن را خریداری کنید. ارزش شما بیشتر و بیشتر می شود.

اگر شما هم از علاقه مندان به بازی کلش اف کلنز هستید و می خواهید برای بازی خود جم بخرید، با مراجعه به قسمت خرید جم بازی کلش اف کلنز، می توانید به اندازه دلخواه جم برای بازی خود خریداری کنید و  از گیم پلی استراتژی بیشتر لذت ببرید.  کلش اف کلنز را بگیرید.

همچنین نسخه های اولیه کلش اف کلنز فقط برای آی او اس منتشر شد.  اما محبوبیت چشمگیر این بازی استودیو سازنده کلش اف کلنز را بر آن داشت تا نسخه دیگری را برای سیستم عامل اندروید منتشر کند.

بد نیست بدانید کلش آف کلنز یکی از محبوب ترین عناوین دنیای بازی های موبایلی است.  این بازی در اولین ماه های عرضه توانست مقام اول محبوب ترین بازی پلی استور را از آن خود کند.  دلیل آن نیز سبک جالب و توانایی های خاص این بازی است.

اما در سال های اخیر سازندگان کلش اف کلنز ویژگی های جدیدی را به محیط بازی اضافه کرده اند.  بدون شک یکی از بهترین ویژگی های اضافه شده به محیط بازی کلش اف کلنز، بلیط طلایی است.

 

باخرید بلیط طلایی کلش اف کلنز می توانید از امکانات متنوعی در این محیط بازی برخوردار شوید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن