نحوه گرفتن و استفاده از گلد پس

اما دقیقاً چگونه پاس طلایی را دریافت می کنید؟ اولاً برای باز کردن منوی Gold Pass و دریافت مزایای آن، تاون هال

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

اما دقیقاً چگونه پاس طلایی را دریافت می کنید؟ اولاً برای باز کردن منوی Gold Pass و دریافت مزایای آن، تاون هال شما باید به سطح 7 رسیده باشد. اگر به سطح 7 تاون هال نرسیده اید، بازی به سادگی به شما می گوید که چالش های فصل در آن سطح باز می شود.

اگر در تاون هال 7 یا بالاتر هستید، می‌توانید دکمه کوچک با یک سپر حاوی علامت‌های بعلاوه در پایین سمت چپ صفحه نمایش خود، درست در سمت راست دکمه «Attack» را فشار دهید. برای کسانی که پاس را نخریده اند، سپر نقره ای خواهد بود، در حالی که خریداران پاس با آن به عنوان یک سپر طلا نگاه می کنند. هنگامی که اینجا هستید، یک نمای کلی از گلد پس و مزایایی که ارائه می دهد، با جوایز ردیف رایگان نیز برای جمع آوری در دسترس خواهید دید.

اینجاست که گزینه ای برای دریافت گلد پس دریافت خواهید کرد. هنگامی که اقدام به خرید کردید، شما را به فروشگاه دستگاهتان، خواه اپل استور یا گوگل پلی، می برد تا آن را خریداری کنید. پس از خرید موفقیت آمیز، سپر روی دکمه طلایی می شود و می توانید هر گونه پاداشی را که در ردیف بالایی (پرداخت شده) دریافت کرده اید، درخواست کنید.

هالووین از راه رسیده است و بازی Puzzles & Survival از این فصل شبح وار نهایت استفاده را می‌کند تا محتوای بیشتری را به بازی اضافه کند که قبلاً شامل ساختمان‌های شهر و اتحاد، عناصر بقا، پازل‌ها و زامبی‌ها می‌شود - چه مسابقه موضوعی. رویداد Locust Plague انبوهی از ملخ های جهش یافته را وارد بازی می کند و بازیکنان را مجبور می کند با یک چالش آخرالزمانی مقابله کنند و زمین را از یک تهدید جدید و خطرناک نجات دهند.

 

بازیکنان به همراه متحدان خود باید از هر مهارت بقا در زرادخانه خود برای دفاع از پناهگاه و منابع خود در برابر انبوه حشرات استفاده کنند. و هنگامی که دفاع انجام شد، با هم علیه کارفرمایان خود متحد شوید تا تهدید را یکبار برای همیشه از بین ببرید.

آخرین مطالب