قیمت هدرز 206

هدرز معمولا با فلزات و آلیاژهای مختلفی ساخته و به فروش میرسد که از جمله بهترین مدل آن می توان به مدل فولادی و

توسط ATSHNEWS در 7 شهریور 1400

هدرز معمولا با فلزات و آلیاژهای مختلفی ساخته و به فروش میرسد که از جمله بهترین مدل آن می توان به مدل فولادی و یا استیل اشاره کرد. سیستم تعلیق مستقل در عقب سبب شده دیگر موستانگ مانند نسلهای گذشته حین عبور از روی دست اندازها آشفته نباشد و در نهایت وقار و با وجود لاستیکهای فاق کوتاه خود از روی پستی و بلندها بگذرد. چنین افرادی همیشه به دنبال وسیله نقلیهای هستند که حتی باعث بهبود ظاهرشان شود و احساسی روانی بهتری را به آنها هدیه دهد، اما در این آشفته بازار و کلاسهای متعدد خودروها مانند کراس اوور ها ، کار حتی برای افراد متخصص این زمینه هم سخت شده است. استفاده از آن سخت است. دیدن آنها سخت است. ما ابتدا قطعات مورد نظرمان را پیدا میکردیم، بعد آنها را از نظر مشخصات فنی بررسی میکردیم، اگر مشخصات فنیش مناسب بود، به سراغ آنهایی میرفتیم که از این قطعه استفاده کردند.

به این دلیل که کمتر سازنده ای وجود دارد که از ابتدا در خودروهای ساخته شده این وسیله را نصب نماید. به هر حال موتور سیکلت با صدایی متفاوت روشن می شود و آن هم به دلیل وجود اگزوز قهرمانی می باشد، اگزوز این موتور سیکلت منبع تک می باشد یا به اصطلاح فول سیستم نیست و این خود نسبت به اگزوز فول ست که دارای هدرز ریسینگ می باشد قدرت و صدای کمتری را به موتور اضافه می کند، البته هدرز استاندارد این موتور سیکلت هم ایده آل می باشد ابتدا از هر سیلندر 1 لوله آمده و در مجموع 4 لوله به بیرون آمده و سپس دو تا دو تا تقسیم می شوند و دو لوله می ماند که هر دو به یک خروجی وارد می شند و سپس منبع اگزوز نقش تخلیه عالی این موتور سیکلت را بر عهده دارد. «سیستم کوتاه» اکسیژن را از کوتاهترین مسیر ممکن به انژکتور میرساند، اما به دلیل ساختارش، قدرت انجین شما را افزایش نمیدهد. برای عبور اگزوز از دیفرانسیل هیچ راهی نمانده نبود جز اینکه یک تغییر کوچک در اتصالات دیف ایجاد کنیم.

برای اتصالات قسمت های مختلف هدرز از جوشکاری بهره برده میشود، پس از جوشکاری باید قسمت های جوش کاری شده سمباده زده شود تا سطحی صیقلی مانند بقیه سطوح ایجاد شود و سمباده زدن باعث میشود تا از به وجود آمدن مقاومت یا آشفتگی در سیال جلوگیری به عمل آید. بدون استفاده از سوپرشارژر بر روی موتور V8 میتوان توان بیشتری را به مدد استفاده از منبع اگزوز ضدزنگ، مبدل کاتالیست جریان بالا و هدرز بلند فولادی ضدزنگ دریافت کرد. بهطورکلی، انواع هدرز بر اساس جنس به سرامیکی، فولادی، کرومی و فولاد ضدزنگ طبقهبندی میشود. طراحی خاص و سطح صیقلی هدرزها که معمولا از جنس فلزاتی چون فولاد، استیل و آلیاژهای بسیار گران قیمت ساخته میشوند به خروج سریع و پر فشار گازهای سوخته شده حاصل از احتراق یاری می رساند و به تنهایی در حدود ۵ تا ۱۰ درصد به قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه خودروهای معمولی می افزاید.از سوی دیگر اصطکاک کمتر و افزایش قدرت پیشرانه در دورهای پایین، می تواند در کاهش مصرف سوخت نیز موثر باشد.بنابراین هدرز در واقع یک قطعه بازنگری شده است که به جای منیفولدخروجی چدنی خودروها نصب میشود.یکی از مزایای هدرز ها ، نصب ساده آن هاست که به راحتی در هر مغازه مکانیکی یا اگزوز سازی قابل انجام است اما طراحی و ساخت یک هدرز حرفه ای و کارا بر خلاف نصب آن به هیچ وجه ساده نیست.در دنیای امروزی طراحی بهینه اجزای تیونینگ موتور، تنها به کمک شبیه سازی بسیار دقیق پیشرانه در محیط نرم افزارهای حرفه ای چون GT POWER امکان پذیر است.از سوی دیگر ساخت هدرز ها نیز باید به صورت کاملا دقیق توسط دستگاه های مخصوص خم کاری لوله انجام شود و کیفیت عملیات جوش کاری و ماشین کاری نیز تاثیر انکار ناپذیری بر روی قابلیت های نهایی محصول خواهد داشت.

از سوی دیگر اصطکاک کمتر و افزایش قدرت پیشرانه در دورهای پایین، می تواند در کاهش مصرف سوخت نیز موثر باشد.بنابراین هدرز در واقع یک قطعه بازنگری شده است که به جای منیفولدخروجی چدنی خودروها نصب میشود.یکی از مزایای هدرز ها ، نصب ساده آن هاست که به راحتی در هر مغازه مکانیکی یا اگزوز سازی قابل انجام است اما طراحی و ساخت یک هدرز حرفه ای و کارا بر خلاف نصب آن به هیچ وجه ساده نیست. با استفاده ازبهترین کیفیت فیلتر هوای بنز در موتور اتومبیل علاوه بر اینکه مصرف سوخت کاهش می یابد می توان عمر مفید موتور اتومبیل را افزایش داد و آلودگی موجود در هوا را به میزان زیادی کاهش داد.بنابراین کیفیت فیلتر هوای بنز لازم است هر چند ماه یک بار فیلتر هوای خودرو چک شود و در صورت تمیز نبودن تعویض گردد. در عین حال این خودرو دو تنی مصرف سوخت نسبتا عالی را هم عرضه میکند ۱۲٫۷/۹٫۷/۱۱٫۳۶ اعداد واقعی مصرف سوخت نسبت لیتر به هر صد کیلومترهستند. آنتی رول بار آن هم در حدود ۱۵ درصد ضخیم تر است و حتی تنظیمات کمک فنر هم به نظر میرسد که سفت از دو رقیب دیگر باشد. سرعت، و کیفیت خروج این گازها در راندمان موتور تاثیر دارد زیرا هرچه گازهای ناشی از احتراق سریع تر و کامل تر از سیلندر خارج شوند از آن طرف در مرحله مکش، هوای بیش تری وارد سیلندر شده و بازده موتور افزایش می یابد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید هدرز پراید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

آخرین مطالب