قیمت لوله پلیکا ۶ اینچ

قیمت لوله پلیکا ۶ اینچ در سه نوع فشار قوی، نیمه قوی و معمولی متفاوت است، قیمت لوله پلیکا ۶ اینچ همچنین تحت تاث

توسط ATSHNEWS در 27 مرداد 1400
قیمت لوله پلیکا ۶ اینچ در سه نوع فشار قوی، نیمه قوی و معمولی متفاوت است، قیمت لوله پلیکا ۶ اینچ همچنین تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار دارد.

 

قیمت لوله پلیکا ارزان است ولی چطوری بدونیم دقیق چقدر است در صورتی که به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستید در این مقاله ما را همراهی کنید در این این مقاله قصد داریم که به ارائه اطاعاتی در رابطه با پلیکا 6 اینچ و همچنین قیمت لوله پلیکا ۶ اینچ و 12اینچ بپردازیم.

لوله پلیکا

لوله پلیکا

یکی از پرکاربردترین انواع لوله ها، لوله های پلیکا است لوله پلیکا با توجه با هدفی که از آن برای استفاده وجود دارد در انواع مختلفی تولید می شود به طور کلی انواع لوله پلیکا را می توان در سه دسته معمولی، پلیکا نیمه قوی و فشار قوی قرار داد. البته انواع دیگر این لوله نیز وجود دارد که در موارد صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله پلیکا در اندازه های بیست تا چهارصد میلی متر تولید می شوند و با توجه به نیاز مشتریان در دسترس هستند که می توانید این لوله ها را خریداری کنید. این لوله ها در سایزی که باشند استانداردهای لازم را دارند و کیفیت ساخت قطعا در آنها رعایت شده است.

از لوله های پلیکا در موارد متعددی استفاده می شود که از جمله آنها می توانیم به استفاده در کانال های عبور هوا، برای عبور دادن سیم های برق، به منظور جمع کردن آب باران در پشت بام، استفاده در شبکه فاضلاب ساختمانی، خانگی و اتصال به شهری اشاره داشت.

لوله پلیکا 6 اینچ

لوله پلیکا ۶ اینچ

لوله پلیکا شش اینچ یکی از لوله های پر مصرف است که می توان برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار داد، سایز این نوع از لوله ها که از جنس پلاستیک هستند به صورت عموم به میلی متر اعلام می شود و فقط سایز لوله های فلزی است که بر حسب اینچ گفته می شود لذا در صورتی که برای خرید این لوله اقدام می کنید در بازار به این لوله پلیکا، لوله 160 میلی متری گفته می شود.

 قیمت لوله پلیکا ۶ اینچ و لوله پلیکا 12 اینچ

لوله پلیکا شش اینج و لوله پلیکا 12 اینچ از جنس پی وی سی هستند. از این دو لوله در موارد متعددی استفاده می شود که از جمله آنها می توانیم به استفاده در فاضلاب، به عنوان منتقل کننده آب و همچنین عبور سیم و کابل برق اشاره کرد. 

قیمت لوله پلیکا ۶ اینچ به دلیل سه نوع متفاوتی که دارد یکسان نیست، در واقع قیمت لوله شش اینچ فشار قوی نسبت به لوله های پلیکا نیمه قوی و معمولی بیشتر است. قیمت لوله معمولی پلیکا به دلیل این که وزن سبکی که دارد از بقیه لوله ها کم تر است.

قیمت لوله پلیکا شش اینچ و 3 اینچ همچنین تابعی از نرخ دلار است و نوسانات قیمت دلار در تعیین قیمت آن موثر است دلیل این موضوع این است که مواد اولیه ساخت آن از خارج وارد می شود و همچنین جهت اطلاع بیشتر به سایت اکروتیک نیوز مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن