قهرمان جدیدی به نام گرند واردن در گلد پس کلش آف کلنز

البته بازی با 3 قهرمان بر جذابیت بازی بیش از پیش می افزاید. "نگهبان بزرگ" ویژگی خاصی دارد و آن این است که به س

توسط ATSHNEWS در 26 آبان 1400

البته بازی با 3 قهرمان بر جذابیت بازی بیش از پیش می افزاید. "نگهبان بزرگ" ویژگی خاصی دارد و آن این است که به سربازان زمینی و هوایی جان می بخشد.

این قهرمان به دو صورت استفاده می شود:

1- روی زمین راه بروید که در این صورت فقط سربازان زمینی کشته می شوند و آسیبی به آنها نمی رسد.

2- در هوا پرواز کنید و به سربازان هوا مانند اژدها، بالن و لواهوند جان بدهید.

وظیفه اصلی گرند واردن به طور موثر احیاء و جلوگیری از آسیب رساندن تجهیزات دفاعی به سربازان در منطقه خود و همچنین آسیب رساندن به ساختمان های کم مصرف است.

اگر شخصیت این هیرو را فعال کنید، اطراف آن (شعاع مشخصی) مانند تپه ای از طلسم ها با قدرت زیاد عمل می کند و قدرت ویژه اش مانع از آسیب دیدن سربازان در شعاع خود می شود، به طوری که اینفرنو در مقابل سربازان موجود بی اثر است. در مورد گلد پس بیشتر بدانید.

گرند گاردین که با اکسیر ساخته شده و باید ارتقا پیدا کند، 20 سطح دارد که آخرین آنها فقط در تان هال 11 موجود است.

لازم به ذکر است که قبل از حمله باید توان هوایی یا زمینی آن مشخص شود و در نظر داشته باشید که در حالت هوایی این قهرمانان توسط سلاح های هوایی و تله ها و در حالت زمینی توسط سلاح های زمینی و تله آسیب می بینند.

اگرچه این قهرمان عادی است و قبل از حمله به شما حرکت می کند، اما در دفاع مانند یک مجسمه سنگی می شود و به ساختمان ها، قهرمانان و سربازان کستل شما که در مجاورت او هستند جان می بخشد.

درست مانند حالت تهاجمی در اینجا، قبل از اینکه بتوانیم برای دفاع آماده شویم، باید تعیین کنیم که آیا گرند واردن در حالت دفاعی، روی زمین یا هوا دفاع خواهد کرد. اما در هر دو مورد، حیات بخشی به ساختمان ها، قهرمانان و سربازان داخل قلعه متوقف نمی شود.

سیستم دفاعی جدید

عقاب در آپدیت جدید با هدف آسیب رساندن به گروهی از سربازان دشمن قرار گرفته است که فقط در تان هال 11 قابل ساخت است برد این سامانه پدافندی کل دهکده است که نقطه کور نیز دارد.

 

نکته مهم این است که این آیتم زمانی فعال می شود که تعداد سربازان دشمن به مقدار مشخصی برسد و برای حمله یک یا دو سرباز به سرزمین شما عمل نمی کند. عقاب در هر بار شلیک سه خمپاره پرتاب می کند که قابلیت آسیب رساندن را دارد. برای هر دو نیروی زمینی هوا دارد.

آخرین مطالب