عوارض لیفت شقیقه چیست؟

از مصرف داروها و غذاهایی که خون را رقیق می کنند خودداری کنید. زمان انتظار برای کشیدن بخیه در روش لیفتینگ میگرن

توسط ATSHNEWS در 23 آذر 1400

از مصرف داروها و غذاهایی که خون را رقیق می کنند خودداری کنید. زمان انتظار برای کشیدن بخیه در روش لیفتینگ میگرن 10 تا 12 روز پس از جراحی است. ممکن است برای بهبود بیشتر پیری پوست گردن، برش دوم زیر چانه لازم باشد. لیفت ابرو محدود نیست، بلکه در سنین بالا بیشتر توصیه می شود. لیفت گردن و چانه در جراحی لیفت صورت انجام می شود؟ بنابراین پیشنهاد می کنیم هزینه کم لیفت ابرو در این زمینه را در اولویت قرار ندهید و این عمل زیبایی را به متخصصان این حوزه بسپارید تا نتیجه بهتری از آن بگیرید.

در این روش برش کوچکی در عضله حلقوی چشم ایجاد می شود. افراد می توانند با بالا بردن ابرو در مطب دکتر شیرنگا با کمترین عوارض، ابروهای خود را بالا ببرند و دوره نقاهت کمردرد را پشت سر بگذارند. بلافاصله پس از برداشتن میگرن، بخیه ها در محل برش گذاشته می شود و یک بانداژ سبک روی سر به مدت تقریباً 24-48 ساعت اعمال می شود.

پانسمان باید پس از 24 یا 48 ساعت توسط پزشک برداشته شود. این طبیعی است و معمولا باید طی 7 روز از بین برود، اما ممکن است 6 تا 8 هفته طول بکشد تا کبودی و تورم به طور کامل از بین برود. بنابراین بهترین راه برای اطلاع از هزینه جراحی لیفت ابرو مراجعه به متخصص و معاینه توسط وی است. افراد مسن بهترین گزینه برای رفع میگرن با جراحی هستند، زیرا می توانند سال ها از چین و چروک بدون چین و چروک و ظاهر جوان خود لذت ببرند. برخی از افراد تمایلی به جراحی ندارند و به دنبال روش های غیر جراحی برای رفع چین و چروک دور چشم خود هستند. اما با افزایش سن، این افتادگی بیشتر می شود زیرا پوست شل می شود و چشم ها دیگر نمی توانند آرایش کنند. جراحی لیفت شقیقه کمتر تهاجمی است و برش در امتداد خط مو در کنار پیشانی ایجاد می‌شود که دم ابروها را کشیده، شکل چشم‌ها را خطی می‌کند و گونه‌ها را بالا می‌آورد یا خط کانتور واضح‌تری روی صورت ایجاد می‌کند. اما در جراحی لیفت ابرو رشد مو در قسمت بالایی پیشانی است عوارض لیفت شقیقه و علاوه بر کشش ابرو و رفع افتادگی چشم باعث جوانسازی، رفع چین و چروک پیشانی و چشم های کمی درشت و گرد می شود.

این کار زیبایی چهره را دو چندان می کند و چشم ها را بزرگتر نشان می دهد. کسانی که در ناحیه پیشانی و ابرو دچار این مشکل شده اند می توانند با کمک جراحی لیفت پیشانی و ابرو زیبایی صورت خود را بازگردانند و از مشکل افتادگی و چین و چروک خلاص شوند. کسانی که برای زیبایی و جوانسازی صورت خود ابروهای خود را بالا می برند، می توانند برخی از عوارض جانبی احتمالی را مشاهده کنند. جراحی لیفت شقیقه به منظور از بین بردن چین و چروک های دور چشم و کشش آن، نه تنها برای جوان سازی و بالا بردن ابروها، بلکه برای فرم دادن به چشم ها انجام می شود. از مزایای جراحی لیفتینگ میگرن می توان به موارد زیر اشاره کرد: بهبودی سریع، عوارض خفیف، جراحی آسان و سرپایی، رفع چین و چروک، شادابی پوست صورت، رشد چشم و ابرو و قیمت مناسب. جراحی شقیقه یک روش کاملا تهاجمی است و بیمار توسط پزشک بیهوش می شود و در این روش از دستگاهی به نام آندوسکوپ استفاده می شود و مقداری ایجاد می کند. استفاده از لیزر روشی کمتر شناخته شده برای بالا بردن ابرو است.

با همه این موارد هزینه جراحی لیفت شقیقه در سال 1400 بین 13 تا 15 تومان متغیر است. اگرچه به سادگی عمل لیفت ابرو اشاره شد، اما به یاد داشته باشید که این عمل در هر صورت یک نوع جراحی است و بسته به ناحیه ای که باید جراحی شود، حتی یک اشتباه می تواند صدمات جبران ناپذیری به زیبایی و سلامت شما وارد کند. . برای برآورد دقیق هزینه لیفت شقیقه در سال 1400 موارد زیادی نیاز به مطالعه دارد و بدون در نظر گرفتن نظر متخصصان زیبایی نمی توان مبلغ مشخصی را برای این کار تعیین کرد. جراحی لیفتینگ میگرن از آنجایی که با حساس ترین قسمت بدن ارتباط برقرار می کند، باید توسط فردی با تجربه و بی عیب انجام شود. کبودی و تورم بعد از بالا بردن ابرو طبیعی است، جای نگرانی نیست، این کبودی و تورم کاملا طبیعی است و پس از مدت کوتاهی اثری از خود باقی نمی گذارد. شدت و اهمیت این عوارض بسته به روش انتخابی، تخصص و تخصص پزشک منتخب، میزان مراقبت قبل و بعد از کار ممکن است متفاوت باشد. لازم به ذکر است که جراحی های با کیفیت بالاتر و جراحان متخصص تر معمولاً هزینه بیشتری دارند.

آخرین مطالب