آموزش نحوه راه رفتن سگ خود را در دسته سه تایی شما می توانید انجام دهید

عزیز پت بحث: ما نیاز به برخی از راهنمایی در استفاده از یک دسته سه تایی برای یک سگ. آیا بهترین شیوه? — سگ عاشقع

توسط ATSHNEWS در 8 تیر 1399

عزیز پت بحث: ما نیاز به برخی از راهنمایی در استفاده از یک دسته سه تایی برای یک سگ. آیا بهترین شیوه? — سگ عاشق

عزیز عاشق سگ: رایج ترین موضوع صاحبان هنگام راه رفتن به یک سگ است که در برخورد با یک سگ است که نیش ترمزی میزند در دسته سه تایی. مهم است به درک: آن را "طبیعی" برای یک سگ را بر روی یک دسته سه تایی. یادگیری چگونه به رفتار در هنگام بند زده نمی خواهد یک شبه اتفاق می افتد و نیاز به صبر و ثبات در بخشی از مالک.

وجود دارد در حال مهار است که کمک خواهد کرد که یک سگ را در درک که چگونه به راه رفتن — این به طور کلی یک بند در سراسر قفسه سینه پس از یک سگ "احساس" اتصال بیشتر به طور کامل.

هنگام برخورد با هر بند زده, حیوان خانگی, درک وجود دارد دو به دسته سه تایی. عصبی مالک انتقال اضطراب راست پایین سرب و سگ خود را انتخاب کنید تا در آن عدم قطعیت حق دور.

ما بود PAWSitive جامعه پاسخ با انواع راهنمایی های مفید.

دیرین صاحب سگ Deb o'hanlon توضیح می دهد که هنگامی که شما با استفاده از یک دسته سه تایی "شما باید به سگ آلفا. اجازه ندهید که خود را سگ آلفا بود حتی اگر شخصیت خود غالب است."

پاتریشیا Noonan پیدا کرده است که یک سگ شخصیت باعث می شود تفاوت در دسته سه تایی ظهر: "ما بوستون تریر دوست دارد یک دسته سه تایی دیگر به کاوش در حالی که ما کوچکتر سگ دوست دارد یک دسته سه تایی کوتاه می شود نزدیک به من در هنگام راه رفتن."

قوانین را در ذهن نگه دارید: نگه داشتن سگ خود را در سمت چپ یا پشت سر شما هرگز در مقابل شما خواهد بود. آیا استفاده از جمع شدن دسته سه تایی که می تواند باعث آسیب به سگ یا انسان است.

درمان-صاحب سگ ویکی Hengen کوچک توصیه می کند: "عمل بسیاری از" توقف نشسته و منتظر در عابر."

و هر کس موافق است که با استفاده از رفتار کمک می کند تا بسیاری!

سالی Cragin مدیر بود PAWSitive: درمان حیوانات خانگی و جامعه آموزش و پرورش است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب