سریع ترین راه های طلاق

همان طور که می دانید افراد زیادی در جامعه زندگی می کنند که مدتی پس از زندگی مشترک احساس می ‌کنند که دیگر

توسط ATSHNEWS در 16 شهریور 1401

همان طور که می دانید افراد زیادی در جامعه زندگی می کنند که مدتی پس از زندگی مشترک احساس می ‌کنند که دیگر با همسر خود هیچ گونه و چه اشتراکی ندارند و تمایل دارند هر چه زودتر جدا شوند این جدایی به معنی دوری و کمی فاصله گرفتن نیست بلکه تصمیم می گیرند به طور کلی و رسمی و قانونی از یکدیگر طلاق بگیرند و زندگی خود را با فرد دیگری غیر از او ادامه دهند. البته ممکن است قاضی پرونده های طلاق به راحتی حکم طلاق را صادر نکند بنابراین زمان زیادی صرف خواهد شد و جلسات دادگاه به طول می انجامد از این رو افراد به دنبال سریع ترین راه های طلاق هستند که ما امروز تصمیم گرفتیم خدمت شما این راه ها را ارائه دهیم بنابراین توصیه می ‌کنیم که برای یافتن سریع ترین راه های طلاق تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

راه های طلاق گرفتن کدام است؟

اگر بخواهیم راه های طلاق گرفتن را به شما عزیزان بگوییم راه های زیادی وجود دارد درباره افراد به دنبال سریع ترین راه برای گرفتن طلاق هستند تا بتوانند به ادامه زندگی خود برسند و به دور از هرگونه چالش و تنشی به زندگی خود ادامه دهند زیرا همان طور که میدانید فرایند جدایی کمی زمان ‌بر است و همین موضوع می‌تواند باعث ایجاد اعصاب خوردی و یا کدورت‌ های بیش تر شود قطعاً افراد به دنبال آرامش هستند و این موضوع را برای سرعت بیش تر جهت رسیدن به هدف دنبال می کنند. مواردی که در زیر می بینید و جمله راههای سریع طلاق می باشند:

·         طلاق از طرف مرد

·         طلاق از طرف زن

·         طلاق توافقی

باید توجه داشته باشید اگر عجله بسیار زیادی در این کار دارید بهتر است از یک وکیل طلاق کمک بخواهید زیرا قطعاً می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن باعث ایجاد چنین اتفاقی شود.

وکیل طلاق از طرف مرد

وکیل طلاق از طرف مرد زمانی فعالیت خود را آغاز می ‌کند که مرد تصمیم به طلاق و جدایی بگیرد پس از آن باید به وکیل خود به کالت دهد که به دنبال کارهای طلاق رو باشد وکیل از طرف مرد نیز موظف است که کار های طلاق را پیگیری نماید برای همین در ابتدا شکایت نامه تنظیم نموده و جهت درخواست طلاق زن اقدام می نماید پس از آن پرونده به جریان خواهد افتاد و وکیل در جلسات دادگاه از موکلش دفاع نموده و خواستار طلاق خواهد بود. به هنگام طلاق و جدایی وکیل سعی می کند تمام شواهد و مدارک لازم جهت زود تر صادر شدن حکم را فراهم آورد و در نهایت قاضی دادگاه را ترغیب کند تا هر چه سریع تر حکم را بدهد. در این صورت شما در کوتاه ترین زمان ممکن طلاق خود را خواهید گرفت.

وکیل طلاق از طرف زن

پس از آن به دنبال وکیل طلاق از طرف زن رفت در واقع وکیل طلاق از طرف زن زمانی فعالیت می کند که زن تصمیم جدی به طلاق بگیرد پس از آن با دادن وکالت به وکیل و تنظیم شکایت نامه جهت درخواست طلاق از طرف وکیل پرونده به جریان خواهد افتاد و روند قانونی خود را طی می کند. در چنین وضعیتی وکیل طلاق از طرف زن یک دفاعی مناسب برای شرکت در جلسات دادگاه آماده نموده و تمامی حق و حقوق موکلش را نیز مطالبه خواهد کرد منظور از حق و حقوق زن در طلاق همان مهریه و نفقه و اجرت المثل و غیره می باشد. توجه داشته باشید که با گرفتن حضانت فرزندان هم یکی دیگر از مواردی است که باید در جلسات دادگاه حتما عنوان شود. از جمله اقدامات دیگر وکیل از طرف زن این است که در کوتاه ترین زمان ممکن حکم طلاق را از قاضی پرونده بگیرد.

وکیل طلاق توافقی

یکی از سریع ترین و بهترین روش های طلاق در واقع طلاق توافقی است در این روش زن و شوهر باید به اتفاق یکدیگر تصمیم طلاق و جدایی بگیرند و این تصمیم خود را در جلسات دادگاه عنوان کنند تا قاضی پرونده به این نتیجه برسد که هر دو تمایل و تصمیم جدی به طلاق و جدایی گرفته اند بنابراین هر چه سریع تر حکم را صادر خواهد نمود. گذشته از این موضوع وکیل طلاق توافقی می تواند به روند سریع دادگاه نیز کمک کند و در کوتاه ترین زمان ممکن با ترغیب قاضی پرونده حکم طلاق را برای موکلینش دریافت نماید. اکنون دیگر شما عزیزان می دانید که سریع ترین روش های طلاق کدام است بنابراین می توانید به سرعت اقدام نموده و از این چالش را رهایی یابید.

منبع سایت سلام نو

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن