روش های استفاده از گلد پس در بازی کلش آف کلنز

اگر نگرانی شما عمدتاً زمان سازنده شما باشد، Gold Pass حدود 33٪ پیشرفت اضافی در ماه خرید آن است. آیا این برای ش

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

اگر نگرانی شما عمدتاً زمان سازنده شما باشد، Gold Pass حدود 33٪ پیشرفت اضافی در ماه خرید آن است. آیا این برای شما 5 دلار ارزش دارد؟ این واقعاً کاملاً شخصی است. چه چیز دیگری می توانید از آن 5 دلار استفاده کنید؟

اگر می‌خواهید تک تک نیروها و طلسم‌ها را به حداکثر برسانید، آزمایشگاه منبع محدود شماست. به طور معمول 1509 روز آزمایشگاهی وجود دارد. در ماه مه، به طور معمول می توانید 31 روز آزمایشگاهی را تکمیل کنید. با گلد پس، می توانید 6.58 روز تحقیق اضافی، به اضافه 1.12 روز دیگر از یک معجون تحقیقاتی، و دو کتاب به ارزش 16 روز، بسته به سطح TH که دارید، تکمیل کنید.

در نهایت، اگر نگرانی اصلی شما زمان آزمایشگاه است، گلد پس می‌تواند بین 25 تا 130 درصد پیشرفت اضافی در ماهی که آن را خریداری می‌کنید، داشته باشد! آیا این برای شما ارزش دارد؟ این کاملا شخصی است قرار بود از آن 5 دلار برای چه چیز دیگری استفاده کنید؟

اگر می‌خواهید دیوارها را به حداکثر برسانید، احتمالاً غارت‌های معمولی و در نتیجه زمان واقعی منابع محدود شما هستند. گلد پس توانایی شما را برای غارت به طرز چشمگیری افزایش می دهد. سود هر حمله می تواند 25 درصد افزایش یابد، تعداد حملاتی که می توانید انجام دهید را می توان تا 25 درصد افزایش داد، شما 40 میلیون لوت دریافت می کنید، هر دو ران، و 12 حلقه دیواری، 2 معجون آموزشی، و البته معجون های آموزشی به صورت چند برابری کار می کنند.

خوب، به آزمایش فکری خود برگردیم. اگر می خواهید ارزش واقعی گلد پس را بدانید، بستگی به این دارد که در چه مرحله ای از پیشرفت پایه خود هستید. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، قیمت با زمان لازم تا حداکثر TH13 به صورت خطی حرکت می کند، که ظاهراً برای تمام شدن کامل، 100 دلار حق بیمه دریافت می کند.

حالا قسمت سرگرم کننده است. ما نگاه می کنیم که چقدر طول می کشد تا از هر سطح TH به سطح بعدی برویم و آن را با مدت زمانی که با گلد پس طول می کشد مقایسه می کنیم. سپس تغییر در ارزش را بین این دو مقایسه می‌کنیم و می‌بینیم که آیا حساب با داشتن پاس سریع‌تر ارزش بازار را به دست می‌آورد تا هزینه‌های پاس.

 

اگر اینطور باشد، پس این بدان معناست که گلد پس یک "سرمایه گذاری" است نه "هزینه" تا زمانی که در نهایت حساب خود را بفروشید. عجیب است، درست است؟ اگر کارت‌های MTG مخالف سیاست‌های شرکت برای تجارت بودند (و می‌توانستند به دلیل تخلف مصادره شوند) و نام مالک اصلی روی هر کارت چاپ شده بود. 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن