راهنمای خرید گلد پس کلش آف کلنز

آموزش گام به گام خرید گلد پس به شرح زیر است:  چگونه گیبرپانک 2077 را با تنظیمات گرافیکی اجرا کنیم؟ با سو

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

آموزش گام به گام خرید گلد پس به شرح زیر است:

 چگونه گیبرپانک 2077 را با تنظیمات گرافیکی اجرا کنیم؟ با سوپرسل آی دی خود در گوشه سمت راست بالای صفحه وارد شوید. یک کد تایید برای شما ایمیل خواهد شد. آن را دریافت کنید و یادداشت برداری کنید. قیمت مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید تا فرآیند خرید آغاز شود. مطمئن شوید که طلا می‌خرید تا حساب مورد نظر خود را پیدا کنید، نه حساب دیگری.

گلد پس فقط از محیط بازی قابل فعال شدن است.لازم به ذکر است که بازپرداخت طلایی که از طریق مکانیزم می دهید یا دریافت می کنید نیز بخشی از 8 سهمیه معاملات طلا در حساب شما است. همچنین برای اینکه بتوانید گلدپاس بخرید باید در تاون هال رتبه 7 را کسب کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، شما می توانید تا 8 پاس طلا در آی دی سوپرسل خود داشته باشید. بنابراین توصیه می شود طلای خود را برای مدت طولانی غیر فعال نگه دارید. آنها را خرج کنید یا برای ثواب و مزایا به آنها بدهید.

تراز طلای خود را چگونه می بینیم؟

در اینجا دستورالعمل های گام به گام برای بررسی موجودی گلد پس شما آمده است:

به دامنه مرتبط با سوپرسل آی دی خود دسترسی پیدا کنید. روی تنظیمات کلیک کنید. در بنر سوپرسل، روی کانکتد کلیک کنید. گزینه بازی های من را انتخاب کنید. بر روی کلش اف کلنز کلیک کنید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود:

 موجودی کارت طلایی فعلی خود را بررسی کنید پاسپورت طلایی خود را فعال کنید به دوستان سوپرسل خود یک کارت طلایی پیشنهاد دهید. لطفاً توجه داشته باشید که حداکثر 2 مشارکت در هر فصل امکان پذیر است.

فعال سازی گلد پس

اکنون که لیست موجودی گلدپس خود را دارید، می توانید گلد پس را فعال کنید:

در ناحیه مرتبط با سوپرل آی دی خود، روی نماد چالش های فصلی کلیک کنید. بر روی دکمه رسیو گلد پس کلیک کنید.برای تایید فرآیند فعال سازی با زدن دکمه اوکی بر روی دانلود کلیک کنید.

 

اگر از طرفداران کلش اف کلنز هستید، طلا واقعاً بلیط طلایی شما خواهد بود. بلیطی که بسیاری از محدودیت های بازی را از بین می برد. خرید و فعال سازی گلدپا یا دادن آن به دوستان، لذت بازی کلش اف کلنز را دو چندان می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن