درباره گلد پس کلش آف کلنز چه می دانید؟

در این مقاله قصد داریم توضیح کاملی در مورد گلد پس که به عنوان بلیت طلایی برای چالش های فصلی کلش اف کلنز شناخته

توسط ATSHNEWS در 26 آبان 1400

در این مقاله قصد داریم توضیح کاملی در مورد گلد پس که به عنوان بلیت طلایی برای چالش های فصلی کلش اف کلنز شناخته می شود را ارائه دهیم.

برای آشنایی بیشتر با کارت طلایی و چالش های فصلی بازی محبوب و دوست داشتنی کلش اف کلنز با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید یکی از نقاط قوت بازی، راه اندازی چالش بین قبیله ها و بازیکنان است.

تا کنون کار در بخش بین قبیله ای کمی وسوسه انگیز بوده است. برای شروع چالش، دیگر نیازی به عضویت در قبیله و مدیر قبیله کلن ندارید.

به سطح طلایی کلش اف کلنز برسید

در آپدیت جدید چالش های جدید به دو دسته سطح طلایی و سطح نقره ای تقسیم می شوند که در این صورت برای رسیدن به سطح طلایی باید کارت طلایی کلش اف کلنز (بلیت طلایی) داشته باشید.

تفاوت اصلی ردیف نقره ای و رتبه طلا افزایش قابل توجه جوایز اچیومنت در هر نبرد است که می توانید با خرید یک کارت طلایی کلش اف کلنز در هر بار چالش یا برنده شدن در چالش خریداری کنید. ارزش آن روز به روز در حال افزایش است.

اگر شما هم از طرفداران بازی کلش اف کلنز هستید و می خواهید برای بازی خود مقداری جم بخرید، با مراجعه به قسمت خرید بازی کلش اف کلنز در یک سایت معتبر، می توانید هر تعداد بازی که می خواهید خریداری کنید. و از بازی های استراتژیک بیشتری لذت ببرید. کلش اف کلنز را دریافت کنید.

چند سوال متداول در مورد کلش اف کلنز:

با توجه به سوالات زیادی که برخی بازیکنان در مورد تفاوت بین این عبارات دارند، باید توجه داشت که این سه عبارت دارای یک معنی هستند و بسته به ترجمه طلایی نام های متفاوتی دارند. مثل کارت طلایی، کارت طلایی، پاس گلد یا پاس گلد کلش اف کلنز و ... که به طور کامل از آن عبور می کنیم.

نحوه فعال کردن کارت طلایی یا بلیط طلایی برای کلش اف کلنز

برای خرید کارت طلایی (گلد پس) بازی کلش اف کلنز می توانید با مراجعه به قسمت خرید جم آف کلنز بازی کلش، بلیط طلایی کلش اف کلنز را خریداری و برای حساب کاربری خود فعال کنید.

بانک فصلی چیست؟ و چه تفاوتی با مخزن اصلی بازی دارد؟

تمامی پاداش ها و جوایز دریافتی در قسمت چالش های فصلی را به این بانک منتقل کنید، در واقع نقش بانک فصلی مانند نقش مخزن و انبار دوم برای شما خواهد بود.

آخرین مطالب