خرید گلد پس کلش اف کلنز و جوایز آن

در آپدیت 4 آوریل 1998 علاوه بر تغییرات ظاهری بازی، آیتم های جالب و خاص از جمله بلیت طلایی کلش اف کلنز به بازی

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

در آپدیت 4 آوریل 1998 علاوه بر تغییرات ظاهری بازی، آیتم های جالب و خاص از جمله بلیت طلایی کلش اف کلنز به بازی اضافه شد. در عین حال، علاوه بر بلیت طلایی در کلش اف کلنز، بلیت طلایی در کلش رویال نیز به یکی دیگر از بازی های سوپرسل اضافه شده است.

برای خرید بلیط های طلایی درون بازی جوایز ویژه ای دریافت خواهید کرد:

کاورها و جنبه های قهرمانی کاملاً جدید

 بازی و ساخت سریع اقلام با 1 نگین سریعتر و تقویت کننده برای سازندگان و کارگاه ها و آموزش.

تفاوت بین پاداش ها در حالت عادی (سطح نقره) و در مورد خرید کلش طلا (سطح طلا) به قدری زیاد است که هر بازیکنی را به خرید کلش طلا ترغیب می کند. به عنوان مثال با خرید گلد پس کلش اف کلنز به قسمت رین فورسمنت دسترسی خواهید داشت و با هزینه بسیار کمتر و سه برابر سریعتر می توانید نیروها و ساختمان های خود را ارتقا دهید. این ویژگی تنها در صورت داشتن بلیط طلایی (سطح طلا) فعال است.

همچنین برخی از چالش ها فقط برای بازیکنانی است که پس از کلش اف کلنز دارای طلا هستند و بازیکنان سطح نقره ای از انجام آن و پاداش خود و بسیاری موارد دیگر محروم می شوند.

سه قسمت جدید در بخش چالش ها به بازی اضافه شده است:

چالش های روزانه که هر 24 ساعت به روز می شوند و نوع چالش ها تغییر می کند و شما فقط 24 ساعت فرصت دارید تا آن را انجام دهید و جوایز دریافت کنید. چالش های فعال که تا پایان فصل (فروردین - اردیبهشت - خرداد و ....) معتبر هستند. چالش هایی که فقط نوع چالش آن مشخص است و در حال حاضر قابل فعال سازی و اجرا نیست و بیشتر جنبه ها بازیکنان را برای رویارویی با چالش هایی که در روزهای آینده فعال می شود، آگاه و آماده می کند.

نکته مهم: در این چالش های جدید، خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز، تعداد جوایز و تروفی های کسب شده برای هر پیروزی چالش را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

در این قسمت سعی داریم به تفصیل بلیط طلایی و چالش های فصلی مرتبط با آن را توضیح دهیم.

همه چیز درباره چالش های فصلی و خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز

 

یکی از نقاط قوت کلش آف کلنز همیشه چالش های بین هم تیمی ها و بازیکنان بوده است که تا به امروز در جنگ قبیله ای (جنگ قبیله ای) تا حدودی این انتظار برآورده شده است اما در روز آپدیت جدید بازی این چالش ها رنگین شده است. یک مسابقه جدید گرفته می شود و هر بازیکن تشویق می شود تا در این چالش های جدید شرکت کند، بر اساس پاداش ها و پاداش های هر چالش روزانه، ماهانه یا فصلی. برای شروع چالش دیگر نیازی به پیوستن به یک مدیر کلن یا کلن ندارید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن