ثبت رکورد تاریخی تولید پیستون در ایران
در بخش مربوط به موتور ماشین ، عملکرد و وظیفه پیستون اتومبیل شرح داده شد. دیدنی خیس آنکه براساس اطلاعات دریافتی مدیران سایپا در شکل تامین بودجه و سرمایه، ورژن هاچ بک و کراس آنرا نیز در دستور عمل دارد. این پیستونها که به عامل جور طراحی موتورهای دو زمانه زیر فشار مکانیکی و حرارت بالا قرار دارند کمتر در خودروها کاربرد دارند و عمده در موتورسیکلتها به کار میروند. به جهت همین عمل سبد قهوه و مخزن آب را از درون دستگاه بیرون می کنیم، پودر قهوه را در مخرن مخصوص خویش ریخته، آب جوش هم در مخزن آب می ریزم و هر دو را در جای خویش در مینی پرسو قرار می دهیم. مینی پرسو ( minipresso ) یک اسپرسو ساز پر قدرت قابل حمل ایجاد کمپانی واکاکو است که بدون نیاز به الکتریسیته به جهت شما قهوه اسپرسو اصلی کرمای عالی ایجاد میکند. 2 مثال با «رهام» اتوماتیک به تیپ 5 و 6 اختصاص پیدا میکند. پیستون جمهوری اسلامی ایران امروز 74 مدل متاع ساخت مینماید که از این 74 مدل متاع درصورتیکه بخواهم نام ببرم، هیچ خودروی سواری در مرزوبوم ما نیست که ما پیستونش را تولید نکنیم، یعنی از پراید، تیبا، اشکال پیستون خودروهای 206 که میدانید دو تیپ است؛ 206 تیپ 2 و 206 تیپ 5 ساخت میشود، پیستون موتور EF7 اولین توشه در سرزمین به وسیله کمپانی پیستون ایران بسط شده که زیاد پیستون پیچیدهای میباشد و روی آن کتینگهای خاصی شکل میگیرد که برای اولین توشه توانمندیاش در شرکت پیستون ایران انجام شده، پیستون خودروی پژو 405 و پیستون فلش و پیستون مزدا؛ مزدای سواری، مزدای نیسان، مزدای باری، پیستون خویش خودروی نیسان و خود پیستون نیسان نیز بنزینی است و هم دیزلی که پیستون دیزل خودش یک تکنولوژی زیاد بالایی دارد و به نوعی در دستهبندیها جزو پیستونهای دیزلی است. آنگاه از این که بدنه مهم را بر روی مخزن قرار دادیم، پیستون را به سمت چپ چرخانیده و آن را از حالت قفل به حالت پمپ تغییرو تحول می دهیم. دستگاه را بالای فنجان گرفته و شروع به پمپ کردن می کنیم تا اسپرسو خوب اصلی خامه از دستگاه خارج شود. بها احتمالی به جهت سایپا شاهین براساس وضعیت پیش فروش ماشین سایپا، برابر کلیدی ۸۰ میلیون تومان اعلام شده می باشد که به معنای ارزش حدودا ۱۶۰ میلیونی همین اتومبیل خواهد بود. توان مضاعف زیادی تولید خواهد شد و این اقتدار تقریبا 4 برابر توان تولیدی به وسیله پیستون لاغر با شاتون کوتاه است . سخن از استایل ماشین درحال حاضر مضاعف زود هست چرا که هنوز هیچ تصویر کاملی از آن منتشر نشده است اما گفته می شود طراحان سایپا اهمیت همکاری مشاوران خارجی توانسته اند به استایلی به روز و مدرن دست یابند ضمن این که در بخش مهندسی و ایمنی پلت فرم فوق قادر به کسب سه ستاره ایمنی هم است که البته امتیاز بالایی برای خودروی تولیدی در سال 2018 محسوب نمی شود. نکته با در تولید این خودرو موتور و توان موتوری آن هست که بعضی منابع اعلام کرده اند پیشرانه توربوی خانواده X200 (پیشرانه 1.5 لیتری 8 سوپاپ مشترک اصلی تیبا) بر بر روی همین خودروی ملی نصب میشود. همانطور که پیشتر گفته شد پیشرانه سایپا رهام از سری موتورهای 1.65 لیتری برلیانس با قدرتی در حدود 113 اسب بخار خواهد بود و گیربکس شش سرعته اتوماتیک دسته های لوکس و سوپر لوکس نیز قرار است ایجاد شرکت بلژیکی پانچ باشد. تیپ 5 همین خودرو به شش کیسه هوای 10 نقطهای مجهز میباشد و سنسور باد لاستیک، کروز کنترل، آینه تاشو برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، سانروف و سامانه در دست گرفتن شروع حرکت در سربالایی نیز در این نسخه اتوماتیک دیده میشود. تیپ 3 همین خودرو اتوماتیک و به جعبه دنده 6 سرعته AT مجهز شده است. همین نمونه از «رهام» شبیه تیپ 1 این خودروی سدان است و تنها حساس جعبه دنده اتوماتیک عرضه میشود. در تمام تیپهای اتوماتیک حلقه 16 اینچی آلومینیومی جایگزین رینگهای 15 اینچی فولادی نمایندگی پیستون تبریز شده است. سایپا تولید ۱۲ هزار دستگاه از همین کالا را به جهت سال ۹۹ برنامهریزی کرده و می خواهد تیراژ ایجاد آن را در سال ۱۴۰۱ به صد هزار دستگاه برساند. به گفته کارشناسان ، این خودرو ملی به تیتر جدیدترین سدان ملی میتواند در 6 تیپ گوناگون به بازار عرضه شود، اما مهمترین مسئله، ساخت قطعات آیتم نیاز آن و داخلی سازی آنها است. «رهام» در تیپ 2 امکاناتی مثل سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، شروع کلید ای، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دوربین عقب، سیستم در اختیار گرفتن پایداری را داراست. در صورتی که دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ اطلاعات فراوان اکثر در آیتم بوش و پیستون تبریز لطفا به مشاهده از وب سایت ما.