این فصل جفت گیری کبرا است! برای مهره مار

من در حالی که در بنگلور زندگی می کنم ، یک زن و شوهر مهره مار از مار را بیشتر از همه از جدایی معقول تجربه کرده

توسط ATSHNEWS در 20 فروردین 1399
من در حالی که در بنگلور زندگی می کنم ، یک زن و شوهر مهره مار از مار را بیشتر از همه از جدایی معقول تجربه کرده ام ، به نظر من به دلیل محدودیت در جوانی ، فکر می کنم.

مهره مار اصل

همانطور که اواسط آوریل نشان داد ، ما در فصل جفت گیری کبرا قرار داشتیم! در این دوره ، که تا حد زیادی در نوسانات منطقه است ، زنان با ترک مسیر از علائم مصنوعی برای ترسیم در بچه ها ، روند جفت گیری را شروع می کنند. بچه های اکثر گونه های کبرا در یک حرکت عاشقانه برای خیره کردن ماده ها شرکت می کنند "مهره مار" و به طور معمول بزرگترین نر پیروزمندانه در بین مداحان ظاهر می شود. زنان هر ساله 12-60 تخم تخمگذار می گذارند و آنها را برای مدت زمان 45 روز درآوردن از آنها دروازه بان می کنند ، که در طی آن آنها با لرزش بدن های خود تخم ها را گرم می کنند تا گرما ایجاد کنند. ماده های گونه کبرا حاکم ، طولانی ترین مهره مار مارهای سمی روی کره زمین ، خانه ای را از بستر برگ تهیه می کنند تا یک لایه محافظت اضافی برای تخم ها ایجاد کنند. به حقیقت گفته می شود ، كبرهای حاكم گونه اصلی مار برای ساختن چنین خانه ای هستند.

مهره مار اصلی

این خانه از برگها بصورتی پایدار و محکم ساخته شده است تا بتواند تخمهای کبرا پروردگار را از ریزش آبهای فراوان محافظت کند. مهره مار به محض اتمام مدت زمان جوجه کشی ، مادران کبرا خانه را ترک می کنند ، در امتداد این خطوط احتمال کمبود آداب و رسم آیندگان خود را کاهش می دهند. هنگامی که کبرا های جوانی جوجه کشی می شوند ، مهره مار آنها سعی می کنند به همان اندازه که می توان انتظار داشت از مکان تخم خود فاصله بگیرند و از تبدیل شدن به طعمه خویشاوندی خزنده خودداری کنند. از میان بیش از 200 نوع مار که در هند زندگی می کنند ، 60 مورد سمی هستند. چهار گونه مار که برای بخش بزرگی از مارهای مار در هند پاسخگو هستند ، كوره معمولی ، مار اره ای ، كبرا هند یا كبرا دیدنی و مار راسل است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن