انواع لوازم آرایش صورت

اولین قدم در سفر به هنر آرایش ، شناخت انواع مواد آرایشی و اثربخشی آنها است. سایت آرایش و بهداشتی اینجا کلیک کن

توسط ATSHNEWS در 22 مرداد 1399
اولین قدم در سفر به هنر آرایش ، شناخت انواع مواد آرایشی و اثربخشی آنها است. سایت آرایش و بهداشتی اینجا کلیک کنید اساساً برای تأکید بر نقاط قوت ، زیبایی های صورت و پنهان کردن نقاط ضعف آن است. در ادامه انواع آرایشی صورت را ذکر کرده و نمونه هایی از آنها را معرفی می کنیم. با کلیک بر روی هر محصول ، شما را به صفحه مشخصات و خرید می برد.

انواع لوازم آرایشی و صورت

خرید انواع لوازم آرایشی و صورت فروشگاه اینترنتی بونی مود 1- آغازگر صورت پرایمر یکی از انواع آرایشی و صورت است که می توانید از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید آرایش شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت. پرایمرهای صورت محصولات نسبتاً جدیدی هستند که یک لایه محافظ روی پوست ایجاد کرده و آن را نرم و نرم می کنند. پرایمرها برای افرادی که دارای ترکیب پوست تا پوست روغنی هستند ایده آل است. کافی است بعد از مرطوب کننده و قبل از پودر کرم از یک پرایمر استفاده کنید تا رطوبت به پوست شما نفوذ کند. 2- کانسیلر صورت و چشم کانسیلر اغلب برای پوشاندن لکه های بیشتر و لکه های تیره روی پوست استفاده می شود. کانسیلرها نسبت به پودرهای خامه ای ضخیم تر و محکم تر هستند ، پایدار بوده و پوشش بیشتری را ارائه می دهند. انواع کانسیلرها به دو دسته تقسیم می شوند: کانسیلر زیر چشم و کانسیلر روی صورت. پست های مرتبط معرفی 6 رمان برتر پرفروش ایرانی این فیلم همکاری بین Good، Bad، Kitty 2 و Gin است قوانین نانوشته لباس های توپ مردان است صدر اعظم مالاوی فروش کانسیلر Mavala | موسس مد 3- پودر خامه پودر کرم نوعی لوازم آرایشی و صورت است که در تمام قسمت های صورت از آن استفاده می کنیم. ما معمولاً پودر کرم را به رنگ پوست یا رنگی که می خواهیم پوست ما به چشم بیاید ، درست می کنیم. پودرهای خامه ای در انواع مایع ، خامه ای و اخیراً موس وجود دارند که از نظر پوشش با یکدیگر رقابت نزدیک دارند.

کرم پودر ضد چروک Kozart را خریداری کنید

کرم پودر ضد چین و چروک Kozart | موسس مد 4 - پنکیک پنکیک یکی از انواع آرایشی و صورت است که معمولاً از پودر کرم یا به تنهایی برای ایجاد یک اثر مات نهایی استفاده می شود. شفقهای پنکیکی خرید پنکیک آیورودا | موسس مد 5- کرم کودک Baby Cream یک کرم همه کاره است که به خوبی روی پوست شما کار می کند. کرم کودک علاوه بر خاصیت ماسک بودن ، ممکن است دارای یک یا چند خاصیت مرطوب کننده ، سفید کننده ، ضد چروک و ضد آفتاب باشد. Baby Cream Cream در آلمان به دنیا آمد و در ابتدا برای افرادی که تحت عمل جراحی برای درمان های پوستی قرار داشتند ، مورد استفاده قرار گرفت. کره ای ها بعداً آن را به کرم های امروزی کودک تغییر دادند تا به یکی از اساسی ترین مواد آرایشی صورت تبدیل شوند. در حال حاضر ، هیچ چیز مانند کرم کودک ، یک پوشش پودر خامه ای و چندین خاصیت درمانی را به طور همزمان ارائه نمی دهد. کرم بی بی کوزارت خرید کرم بی بی کوسارت | موسس مد 6 - سرخ شدن نوعی لوازم آرایشی و بهداشتی که برای ایجاد گونه ها از گل سرخ استفاده می شود. علاوه بر نشان دادن برجسته تر گونه ها ، قرمزی نوعی سرزندگی را به چهره می بخشد و باعث شادابی تر شدن آن می شود. سرخ شدن BU خرید BU blush | موسس مد 7- کانتور صورت کانتور چیست؟ کانتور یکی از انواع آرایشی و صورت است که در تعریف و تغییر شکل صورت مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از کانتور می توانید صورت شخصی را به هر شکلی طراحی کنید. هنگام استفاده از کانتورها ، به خاطر داشته باشید که رنگهای تیره نشان دهنده عمق هستند و رنگهای روشن تر باعث برجستگی در آن منطقه می شوند. 8- هایلایت Highlighter برای ایجاد درخشندگی بیشتر در بعضی از قسمت های صورت استفاده می شود. شاید بخواهید به بعضی از قسمت های صورت خود توجه بیشتری کنید ، در این صورت تمام آنچه شما نیاز دارید یک برجسته است. 9 - برنزه به دلیل محبوبیت روزافزون پوست برنزه شده در سالهای اخیر ، پودرهای برنزه کننده جایگزین مناسبی برای روشهای مضر برای برنزه کردن پوست است. به علاوه ، با این روش ، هر وقت رنگ پوست خود را از دست دادید ، تمام کاری که باید انجام دهید شستن صورت است!
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن