متنفرم فقط پنهان': بایدن پاکستان به نژادپرستی سیستماتیک

توسط ALEXANDRA JAFFE, STEVE مردم و خواهد WEISSERTویلمینگتون دلم. (AP) — جو بایدن متعهد به آدرس نژادپرستی نهادی

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

توسط ALEXANDRA JAFFE, STEVE مردم و خواهد WEISSERT

ویلمینگتون دلم. (AP) — جو بایدن متعهد به آدرس نژادپرستی نهادی در 100 روز اول در دفتر به عنوان او به دنبال بالا بردن صدای او دوشنبه در انفجار بحث ملی بیش از نژادپرستی و خشونت پلیس.

این presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد ارائه حمایت عاطفی و وعده داده شده اقدام جسورانه در طول یک فرد در بحث و گفتگو با رهبران دلاور و متعاقب آن نشست مجازی با-شهرداران شهرستان که در حال دست و پنجه نرم کردن با تنش های نژادی و نا امید عدم حمایت دولت فدرال.

"نفرت فقط پنهان. به دور رفتن نیست و هنگامی که شما کسی را در قدرت که تنفس اکسیژن به نفرت در زیر سنگ می آید از زیر سنگ" بایدن گفت: بیش از یک دوجین از رهبران آمریکایی آفریقایی جمع آوری و در یک کلیسا در مرکز شهر ویلمینگتون خود ماسک صورت کاهش اطراف چانه خود را به عنوان او صحبت کرد.

بدون ارائه جزئیات او وعده داده شده به "مقابله با نژادپرستی نهادی" و راه اندازی یک پلیس نظارت بدن خود را در 100 روز اول در صورت انتخاب شدن. معاون سابق رئیس جمهور همچنین گفت که او می خواهم بود با انتشار یک طرح اقتصادی با تمرکز بر آموزش و پرورش و مسکن و "دسترسی به سرمایه" و سرمایه گذاری به ویژه برای اقلیت های آمریکایی در اواخر این ماه.

"من واقعا معتقدم که blinders گرفته شده اند. من فکر می کنم این موج جزر و مد در حال حرکت" بایدن گفت: شهرداران از آتلانتا و شیکاگو, لس آنجلس و سنت پل ، "من می دانم ما باید برای انجام کاری بزرگ ما می تواند آن را انجام دهد و همه از آن بهره مند شوند."

تا حد زیادی پناه در محل در میان coronavirus بایدن تلاش کرده است در هفته های اخیر شنیده می شود از خانه موقت استودیو تلویزیون بیش از سر و صدا از دوئل ملی بحران. اما پس از یک شب دیگر از تظاهرات خشونت آمیز او جرأت را به برای دومین بار در دو روز و فقط سومین بار پس از همه گیر وارد در اواسط ماه مارس.

او امیدوار و رويکرد مشارکتی مشخص شده یک تضاد است که از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده است که کمی تلاش برای متحد کردن کشور است. خواه رئیس جمهور ناودان فرمانداران به عنوان "ضعیف" در یک کنفرانس ویدئویی در روز دوشنبه و خواستار تشدید سرکوب معترضان. مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین شدت انتقاد کرد در بایدن در توییتر نوشته است که "خواب آلود جو بایدن مردم تا چپ رادیکال است که آنها در حال کار برای به دست آوردن آنارشیست ها در خارج از زندان و احتمالا بیشتر است."

بایدن را نرمتر سبک ممکن است foreshadow چگونه او خود را در پنج ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر آرامش و صلاحیت به عنوان یک کنتراست به یک چالاک جمهور. این رویکردی است که حامل خطر غرق با مغلوب ساختن پیشی جستن را بسیار بلندتر از صدای.

در روز دوشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد خود را "رئیس جمهور از قانون و نظم" از کاخ سفید به عنوان پلیس نظامی و اجرای قانون شلیک گاز اشک آور و پاک از معترضان در نزدیکی پارک لافایت. بایدن هیچ اشاره ای به وقایع در طول یک آنلاین جمع آوری کمک های که صورت گرفت در همان زمان هر چند او صحبت کردیم در طول حدود مداوم نژادپرستی در آمریکا

او قصد دارد برای ارائه سخنان در ناآرامی های گیج آمریکا روز سه شنبه در فیلادلفیا.

در لحظات اولیه روز دوشنبه را جمع آوری و در بتل AME church در ویلمینگتون بایدن حال بی سر و صدا و در زمان یادداشت ها. تمام شرکت کنندگان از جمله بایدن, عینک, ماسک صورت, اما کاهش آنها را به عنوان آنها صحبت کرد.

"معاون رئیس جمهور آمد به گوش از ما. این یک homeboy," کشیش سیلوستر Beaman گفت: قبل از هر کس متمایل شدن سر خود را در نماز.

بایدن ایستاده با جامعه سیاه پوستان به شدت وزن را به عنوان او کار می کند به انکار مغلوب ساختن پیشی جستن یک دوم. آمریکایی های آفریقایی تبار نجات بایدن را آور اولیه کمپین اما معلوم نیست اگر آنها را به نوبه خود او را در اعداد بزرگ در ماه نوامبر.

"من می خواهم به چیزی روشن است. من انتظار نداریم که هر چیزی از جامعه" بایدن روز دوشنبه گفت: اصرار او گرفته هرگز حمایت خود را برای اعطا. معاون سابق رئیس جمهور انجام شده است پاکسازی پس از گفتن یک سیاه برجسته رادیو میزبان یک هفته و نیم پیش که آمریکایی های آفریقایی تبار که پشت تهمت "نیست،"

هنوز شهرداران صحبت کرد که بایدن با سه تن از آنها سیاه و سفید هستند به وضوح نا امید و عصبانی با مغلوب ساختن پیشی جستن است که ارائه شده به حمایت نظامی به آدرس تظاهرات خشونت آمیز در حالی که انکار آنها را حمایت دولت فدرال به آدرس coronavirus خرید اینترنتی و بارها و بارها حمله به آنها در رسانه های اجتماعی.

"برای دیدن رئیس جمهور ایالات متحده می گویند که او برای رفتن به ارسال ارتش به جوامع ما اما اشاره نشده ارسال یک سکه تنها از پشتیبانی به جوامع ما صحبت می کند به جایی که ما در امریکا گفت:" آتلانتا شهردار Keisha لنس پایین.

خیلی از بایدن انتخاباتی استراتژی مراکز در تلاش برای جلب کنتراست با مغلوب ساختن پیشی جستن در خلق و خو و ارزش ها است. به نام او کرده است کاخ سفید مسابقه نبرد برای روح ملت و شده است به خصوص قوی در محکومیت مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و لحظات تنش نژادی.

در انتخابات است که به احتمال زیاد به یک همه پرسی در نشسته جمهور برخی بایدن مشاوران می گویند خصوصی که بهترین طرح ممکن است به اجازه تهمت آیا خود را در.

در عین حال نیز وجود دارد که به رسمیت شناختن است که بایدن نیاز به انجام بیش از به سادگی صبر کنید برای رای دهندگان که ممکن است خاموش با مغلوب ساختن پیشی جستن به نوبه خود نسبت به او. برخی از دموکرات ها که انتقاد بایدن برای اینکه بیشتر قابل رویت در طول شروع کروناویروس گفت: ساخت حرکت از سمت راست در حال حاضر.

"من مطمئن هستم که آنها برخی از اكراه طبعا در حال حاضر به سیاسی آن است. این نیست که او گفت:" دموکراتیک استراتژیست James Carville. "ممکن است یک زمان برای فصاحت اما من فکر می کنم که سادگی فصاحت در حال حاضر."

___

Jaffe گزارش از واشنگتن; مردم گزارش از نیوجرسی. آسوشیتد پرس نویسنده برایان Slodysko کمک از واشنگتن است.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن