استفاده از چالش گلد پس در بازی کلش آف کلنز

چالش‌های فصل چالش‌هایی درون بازی هستند که بازیکنان باید آن‌ها را کامل کنند. آنها شبیه به بازی&z

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

چالش‌های فصل چالش‌هایی درون بازی هستند که بازیکنان باید آن‌ها را کامل کنند. آنها شبیه به بازی‌های قبیله عمل می‌کنند، به جز اینکه هر بازیکن به‌جای کل کلن، برای خودش پاداش می‌گیرد. تمام چالش ها نیز باید به صورت جداگانه تکمیل شوند. چالش های فصل برای همه بازیکنان تاون هال سطح 7 یا بالاتر در دسترس است. برای تاون هال 2-6، سیستم مشابهی به نام چالش های شروع کننده استفاده می شود، با یک سطح پاداش به نام استارتر پس، که به بازیکنان بین تاون هال 2-6 اجازه می دهد تا پیشرفت خود را سرعت بخشند. امتیازات چالشی که از چالش‌های شروع کننده (حداکثر 5600 امتیاز) به دست می‌آیند، به عنوان دستاورد خوب به حساب می‌آیند. هنگامی که بازیکن به سطح 7 تاون هال ارتقا پیدا کرد، چالش‌های شروع با چالش‌های فصل جایگزین می‌شوند و تمام جوایز درخواست‌نشده به‌طور خودکار جمع‌آوری می‌شوند.

بازیکنان برای باز کردن قفل ردیف‌های پاداش به روشی شبیه به بازی‌های قبیله، امتیاز چالش کسب می‌کنند. امتیازهای پاداش به صورت اکسیر آهک ظاهر می شوند.

دو سطح مختلف پاداش وجود دارد، نقره و طلا. ردیف نقره ای برای همه رایگان است، در حالی که ردیف طلا شامل جوایز بسیار بیشتری (از جمله پوسته های قهرمان جدید، و طلا، اکسیر، و آیتم های جادویی بیشتر) است و فقط برای بازیکنانی باز است که یک گلد پس را به قیمت 4.99 دلار (یا معادل آن) خریداری کنند.

گلد پس فقط برای یک فصل ادامه دارد و به فصل های بعدی منتقل نمی شود. یک فصل برای کل ماه تقویمی طول می کشد، از اولین روز آن شروع می شود و در آخرین روز پایان می یابد. گلد پس را می توان از روز اول فصل و حداکثر تا 1 روز قبل از پایان فصل خریداری کرد. اگر کمتر از 24 ساعت تا پایان فصل باقی مانده باشد، دیگر نمی توانید گلد پس را برای فصل مذکور خریداری کنید.

 

بسیاری از پوسته های قهرمان فقط با گلد پس باز می شوند و معمولاً آخرین پاداش هستند. بازیکنان می توانند با ضربه زدن بر روی نماد نقره ای/طلایی شیلد در سمت راست دکمه حمله به منوی چالش های فصل دسترسی داشته باشند. رنگ نماد سپر بستگی به این دارد که بازیکن گلد پس را خریداری کرده باشد یا خیر. با باز کردن منو، تمام چالش‌هایی که بازیکنان می‌توانند برای تکمیل آن تلاش کنند نشان داده می‌شود. برخلاف Clan Games، که بازیکنان چالش‌هایی را که قرار است انجام دهند انتخاب می‌کنند، بازیکنان به طور همزمان روی همه چالش‌های موجود کار خواهند کرد. این معمولاً اولین ردیف پاداش در ردیف طلا است که به بازیکنان دارای گلد پس امکان می‌دهد تا زمانی که ممکن است از این امتیاز استفاده کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن