استفاده از بلیط طلایی بازی کلش آف کلنز یعنی گلد پس

هی رئیس، فصل آگوست به پایان می رسد، و فصل جدید پر از رویدادها و پاداش های جدید از راه خواهد رسید. آگوست 2021 س

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

هی رئیس، فصل آگوست به پایان می رسد، و فصل جدید پر از رویدادها و پاداش های جدید از راه خواهد رسید. آگوست 2021 سوپرسل نهمین سالگرد بازی کلش اف کلنز را جشن گرفت. این ماه پر از پذیرایی های کوچک برای طرفداران بود، زیرا شامل یک مانع تولد جدید، تزئینات جدید، معاملات شگفت انگیز معامله گر، رویدادهای باشکوه، و بازی های ویژه قبیله Clashiversary بود. خوب، اکنون زمان آن است که به آنچه در آینده است نگاه کنیم.

اول از همه، فصل دوباره تنظیم می شود، بنابراین تمام جوایز خود را از فصل آگوست در عرض 2 روز جمع آوری کنید وگرنه آنها را از دست خواهید داد. در مرحله بعد، اگر می‌خواهید گلد پس فصل آگوست را برای باز کردن جوایز انحصاری (از جمله Party Queen Skin) خریداری کنید، این کار را تا 2 روز آینده نیز انجام دهید. در نهایت، مطمئن شوید که جوایز بازی قبیله‌ای آگوست 2021 خود را نیز جمع‌آوری کنید.

این پوسته گلادیاتور برای بربرین کینگ، آرچر ملکه و گراند وردن موجود است. بنابراین، تنها قهرمان باقی مانده، قهرمان سلطنتی است. همچنین ست گلادیاتور اسکین اولین مجموعه ای بود که کلش اف کلنز در اختیار ما قرار داد. بنابراین، اگر بخواهد ابتدا آن را تمام کند، کاملاً منطقی است.

توجه داشته باشید که می‌توانید قفل این پوسته را فقط از طریق گلد پس به همراه جوایز انحصاری متعدد دیگر باز کنید. همچنین، طبق معمول، بازیکنانی که تمایلی به خرج کردن ندارند، همچنان می‌توانند از جوایز رایگان هر فصل لذت ببرند و بانک فصل خود را پر کنند. این جوایز رایگان شامل 6 تا 7 معجون جادویی، 2.5 میلیون طلا، 2.5 میلیون اکسیر، 25000 اکسیر تیره، 1 میلیون اکسیر سازنده، 1 میلیون طلای سازنده و کتاب قهرمانان است.

 

اگر سوال دیگری در مورد کلش اف کلنز دارید، در نظرات زیر بپرسید. برای مطالب بیشتر مربوط به کلش اف کلنز، در اینجا در Spiel Times با ما همراه باشید.

آخرین مطالب