آشنایی با وام بانک ملت (سال 99)

بانک ملت در راستای رفع نیاز مالی مشتریان خود؛ اقدام به پرداخت وامی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال معادل ۱۰ میلیون توم

توسط ATSHNEWS در 23 آذر 1399

بانک ملت در راستای رفع نیاز مالی مشتریان خود؛ اقدام به پرداخت وامی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال معادل ۱۰ میلیون تومان نموده است. در این طرح، تسهیلات ۴ درصدی تا سقف حداکثر بیست میلیون تومان به تسهیلات گیرندگان تعلق میگرفت تا در مناطق آزاد هفت گانه کشور، بتوانند از آن برای خرید بلیت هواپیما و قطار، رزرو هتل، خرید از بازار و انواع تفریحات و گردشگری استفاده کنند. در این سپرده لازم است سپردهگذار حداقل مبلغ یک میلیون ریال معادل ۱۰۰ هزار تومان را در حسابهای ویژه طرح اوج ملت شامل دو حساب بدون دسته چک و حساب کوتاهمدت عادی؛ سپردهگذاری نماید. در این طرح، هر امتیاز معادل ۳۰۰۰ تومان است و اعضای باشگاه مشتریان میتوانند تا سقف مشخصی از مبلغ کالای مورد نظر را با استفاده از امتیازهای خود و مابقی مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنند. حداقل مبلغ تسهیلات وام بانک ملت در این طرح ۲۰ میلیون ریال معادل ۲ میلیون تومان است . حداکثر مبلغ تسهیلات وام بانک ملت در طرح اوج ملت ۴۰۰ میلیون ریال است. اغلب افراد با جستجوی عباراتی مانند «دریافت شماره حساب» یا «یافتن شماره شبا» در اینترنت سردرگم میشوند؛ به گونهای که در آخر مجبور به حضور در بانک یا مراجعه به دستگاه خودپرداز خواهند شد.

بر اساس این طرح، مودمهای D100،LH92 و E3372 ایرانسل به همراه ۱۲ گیگابایت اینترنت همراه هدیه از طریق پورتال باشگاه مشتریان بانک ملت در دسترس اعضای این باشگاه قرار گرفته است. با وام چی همراه باشید. وی با تاکید بر این نکته که کسب رتبه دوم شرکت ملی مس ایران در بین شرکتهای بورسی کشور و همچنین جایگاه دوم ایران در بین کشورهای دارای مس در جهان، قابل افتخار است، ادامه داد: بانک ملت هم از بانکهای بزرگ و موثر در اقتصاد کشور است و هرجا پروژه بزرگی در کشور انجام شده یا در حال انجام است بی تردید رد پای بانک ملت در آن پروژه دیده میشود. دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضا و تبادل این تفاهمنامه با اشاره به این نکته که شرکت ملی صنایع مس ایران از مشتریان بزرگ و تاثیرگذار نظام بانکی و به ویژه بانک ملت است، اظهار داشت: فعالیتهای این شرکت به کل اقتصاد کشور کمک میکند و ما از امضای تفاهمنامه با این شرکت برای گسترش تعاملات، خوشحالیم. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در قالب این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران رسید، طرفین سطح همکاریهای خود را در امور بانکی و همچنین دیگر زمینههای مورد توافق، ارتقا خواهند داد.

دکتر اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز با ارائه گزارشی از فعالیتهای این شرکت بورسی، اعلام کرد که انعقاد تفاهمنامه با بانک ملت مقدمهای برای انجام سرمایه گذاریهای جدید در صنعت مس، حوزه تامین مالی و همچنین نیروی انسانی این شرکت خواهد بود. وی ادامه داد: دو سازمان بزرگ مانند بانک ملت و شرکت ملی صنایع مس ایران میتوانند کارهای بزرگی را به صورت مشترک انجام دهند که تاکنون در کشور انجام نشده است و این همکاری قطعا منافع کشور را تامین خواهد کرد. با همه توضیحات فوق و با اینکه در مرحله نوشتن و خواندن انجام مراحل اداری بسیار آسان جلوه میکند؛ قابل ذکر است که در عمل، طی مراحل اداری برای دریافت وام بانک ملت کار آسانی نیست! وی با بیان این نکته که بانک ملت جزو نخستین بانکهایی است که سود انباشته دارد، اضافه کرد: درحالی که به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد کشور، برخی از بانکها با ناترازی در صورتهای مالی خود دست به گریبان هستند بانک ملت علاوه بر این که سالها است که از ناترازی خارج شده بلکه از نقدینگی و منابع خوبی برخوردار است. لطفا از صفحه ما بخواهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن