صهیون ویلیامسون برگ پلیکان برای 'خانواده پزشکی از ماده"

توسط برت MARTELصهیون ویلیامسون سمت چپ New Orleans Pelicans روز پنجشنبه با حضور به آنچه در این باشگاه به عنوان

توسط ATSHNEWS در 27 تیر 1399

توسط برت MARTEL

صهیون ویلیامسون سمت چپ New Orleans Pelicans روز پنجشنبه با حضور به آنچه در این باشگاه به عنوان یک "فوری پزشکی خانواده مهم است."

Williamson, NBA top کلی پیش نویس انتخاب در تابستان گذشته در نظر دارد به دوباره پیوستن به این تیم در اورلاندو فلوریدا منطقه برای از سرگیری فصل پلیکان گفت: اما این باشگاه مشخص نیست که او قادر خواهد بود به بازگشت و یا اینکه آیا او به دست هر یک از باشگاه هشت باقی مانده به طور منظم فصل بازی.

"ما نمی دانیم که هر چیزی در حال حاضر از نظر او آینده را" مربی آلوین Gentry گفت: پس از تمرین دوشنبه شب. "بدیهی است که در حال حاضر ما نگران بسکتبال بخشی برای او. ما فقط نگران خانواده اش است."

ویلیامسون را به قرنطینه دوباره زمانی که او را برمی گرداند به مرکزی فلوریدا یک دوره است که در گذشته حداقل چهار روز و می تواند به طور قابل توجهی طولانی تر اگر او را آزمایش روزانه در غیاب او از این تیم است.

"هنگامی که ما یاد بگیرند بیشتر در مورد صهیون را در شرایط خاص ما را تعیین می کند خود را هنگام ورود دوباره پروتکل بر اساس قوانین" NBA سخنگوی تیم فرانک گفت.

پلیکان سر فصل در جولای 30 برابر یوتا به دنبال رقابت با لس آنجلس کلیپرز دو روز بعد.

"ما به طور کامل پشتیبانی صهیون تصمیم به ترک NBA پردیس با خانواده اش," پلیکان معاون اجرایی رئیس جمهور از بسکتبال عملیات دیوید گریفین گفت. "از احترام به ویلیامسون خانواده ما هیچ نظر بیشتر در این زمان است."

ویلیامسون یک 6-پا-6, 285 پوند قدرت رو به جلو که ستاره دار برای یک فصل در دانشگاه دوک به طور متوسط است 23.6 امتیاز و 6.8 ریباند در 19 بازی NBA پس از از دست رفته نیواورلئان' اولین 44 بازی این فصل در حالی که دوره نقاهت بعد از پیش فصل آرتروسکوپیک زانو.

"با او رفته مراقبت از خانواده خود ما را پایین نگه دارید فورت برای او" پلیکان گارد Jrue تعطیلات گفت. "در این فصل و چگونه دیوانه شده است, آن را فقط به یکی دیگر از موانع است که ما را به دریافت از طریق به عنوان یک تیم.

"ما می دانیم که زمانی که صهیون می شود او را از سقوط در خط او درست مثل آخرین بار" تعطیلات اضافه شده است. "اما تا آن زمان ما باید برای هدایت قایق."

نیواورلئان است 10-9 با ویلیامسون در صف و 18-27 بدون او.

"بدیهی است که او یک بازیکن بزرگ است که ما را از دست ندهید" Gentry گفت اما همچنین اشاره کرد که پلیکان بود و کشش بدون ویلیامسون از اواخر ماه دسامبر به ژانویه است که در آن آنها برنده 11 از 16 بازی.

"ما یک تیم خوب است. ما یک تیم" Gentry گفت. "بنابراین ما باید بچه ها که قدم خواهد شد و بازی. ما باید بچه ها که تا بازی های خود را کمی بیشتر."

پلیکان ها 3 1/2 بازی پشت ممفیس برای هشتمین و آخرین نقطه حذفی در کنفرانس غرب. اما نیز وجود دارد که امکان راهیابی به مرحله پلی آف با اتمام نهم و در چهار بازی از هشتم بذر. در این مورد نهم-محل تیم را به ضرب و شتم هشتم-محل تیم در دو مستقیم بازی برای پیشبرد به پلی آف NBA.

پورتلند در حال حاضر دارای نهم نقطه با نیواورلئان و ساکرامنتو کمتر از یک بازی در یک کراوات برای 10. تمام 22 تیم های دعوت شده به این نتیجه فصل در دیزنی جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی خواهد شد و بازی از هشت بازی قبل از postseason آغاز می شود.

___

بیشتر AP NBA: https://apnews.com/NBA و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن