جوانان در سوپ برای ابتلا به نادر Mahseer ماهی در Harangi

این گونه است که به شدت در معرض خطر قوز حمایت یا نارنجی Fin Mahseer Kushalnagar/ Mysuru: جوانی که گرفتار یک 38-

توسط ATSHNEWS در 14 اردیبهشت 1399

این گونه است که به شدت در معرض خطر قوز حمایت یا نارنجی Fin Mahseer

Kushalnagar/ Mysuru: جوانی که گرفتار یک 38-کیلوگرم ماهی در Harangi افتاده در Kodagu منطقه on Apr. 29 است در یک ثابت در حال حاضر به عنوان ماهی است معلوم می شود Mahseer (نه Catla همانطور که در گزارش قبل از آن). ماهیگیری Mahseer ممنوع است به عنوان آن را در لیست گونه های در معرض خطر.

به زودی پس از جوانی به عنوان Praveesh گرفتار ماهی های غول پیکر و آپلود عکس ها در رسانه های اجتماعی همان منتشر شد اولین بار در ستاره میسور.' ماهی بعدها فروخته شده در بازار محلی است. اخبار جلب توجه بخش شیلات در Somwarpet taluk که شناسایی ماهی به عنوان در معرض خطر Mahseer.

یک تیم متشکل از بخش شیلات دستیار ارشد مدیر K. T. دارشان و دیگران کشف و ضبط مقابله با ماهیگیری, قلاب و دیگر تجهیزات ماهیگیری از Praveesh. بخش صادر شده است اخطار به رئیس جمهور Harangi Kaveri Meenugarara Sahakara Sangha که صعود قرارداد برای ماهیگیری در Harangi افتاده.

هر چند این انجمن دارای حقوق ماهی در Harangi افتاده, آن را نمی گرفتن Mahseer آن را به عنوان گونه های در معرض خطر. ارتباط رئیس جمهور گفت که شکایت خواهد شد تسلیم در برابر Praveesh برای صید این ماهی نادر است. Darshan گفت که اگر Mahseer کمی شباهت به Catla آن است که دو گونه متفاوت است. در حالی که Catla تنوع می تواند وزن تا حداکثر 30 کیلوگرم Mahseer می تواند وزن تا 60 کیلوگرم است.

"ماهی جوانان گرفتار شده بود می تواند 20 ساله. آن را بسیار دشوار است برای گرفتن Mahseer و از آن می شده اند به طور اتفاقی افتاد. کارناتاکا اولین Mahseer ماهی پرورش مرکز واقع شده است در Harangi. بیش از 35000 fingerlings از Mahseer گونه های در حال تولید و منتشر شده توسط مرکز به رودخانه Cauvery و Harangi افتاده هر سال به منظور حفظ گونه," او اضافه شده است.

'قوز حمایت یا نارنجی باله' Mahseer

با توجه به Naren Sreenivasan عضو شورای حکام و حفاظت از زیر-کمیته انجمن حیات وحش جنوب هند (واسی) یک گروه حفاظت از ماهی است که در Harangi شد 'قوز حمایت یا نارنجی باله' Mahseer. این ماهی ذکر شده در اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) در فهرست قرمز به عنوان "انقراض" فقط یک سطح و دور از "منقرض شده در طبیعت".

این بزرگترین است از تمام گونه های شناخته شده از Mahseer در جهان است و آن را بومی به Cauvery رودخانه و انشعابات آن و نه هر جای دیگر یافت. "تحقیق و کار میدانی انجام شده توسط واسی داوطلبان در رابطه با جنگل و شیلات بخش کارناتاکا تامیل نادو و کرالا که تا کنون شناسایی شده جدا جمعیت در چند رودخانه از Cauvery حوضه," او گفت:.

بر اساس یک طرح ساخته شده توسط واسی قسمت های غربی نیروی کار ساخته شده است یک توصیه به دولت برای اعلام کوهان دار Mahseer به عنوان دولت ماهی کارناتاکا واقع شدهاست. واسی تجدید نظر به تمام ماهیگیران تفننی و فیشر به انتشار همه Mahseer به آب. "ماهی ممکن است عکس وزن و اندازه گیری در کوتاه ترین زمان ممکن (برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض هوا است که مخل به ماهی) قبل از انتشار" Naren گفت. اطلاعات بیشتر را می توان به دست آمده از https://wasiindia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب