بله دیدار با تظاهر کنندگان با قریب به اتفاق نیروی

بازگرداندن نظم به شهرهای آمریکا ندارد پیچیده گزاره.همه آن نیاز است منابع و عزم و شرکت رد دیرینه مترقی مغالطه ا

توسط ATSHNEWS در 14 خرداد 1399

بازگرداندن نظم به شهرهای آمریکا ندارد پیچیده گزاره.

همه آن نیاز است منابع و عزم و شرکت رد دیرینه مترقی مغالطه است که قریب به اتفاق پلیس حضور "تحریک آمیز" و "escalatory" و باید اجتناب شود.

به عنوان تاسیس شده است در سراسر دهه مدنی اختلالات آن است که پلیس انفعال که emboldens اوباش. زمانی که پلیس ایستاده و یا نشان نمی دهد و یا حتی بدتر, فرار, از آن است که اجازه لغزش برای تخریب. آنها همچنین ممکن است عرضه اسپری رنگ آجر و چکش برای جمعیت و اشاره آنها را به محلی هدف یا نایک فروشگاه را به آنچه آنها می خواهند.

خارج از کنترل و غارت است که تقریبا همیشه یک شکست شهرداری حل و فصل و یا تاکتیک های پلیس, و ما دیده می شود مقدار زیادی از جمله نامردی و حماقت بیش از گذشته چند روز که مهمترین آنها در مینیاپولیس, ground zero برای این اسپاسم شهری اختلال است.

در یک صفحه نمایش از درهم و برهم واهی در بدترین زمان ممکن این شهرستان رهبران تصمیم هفته گذشته به تخلیه 3rd پلیس حوزه. شهردار یعقوب فری توضیح داد که به اعتقاد آنها این خواهد بود: "یک راه برای هر دو کمک د-تشدید و جلوگیری از دست به دست مبارزه." به جای این اجازه را به صورت عمده تنش به عنوان معترضین gleefully را به آتش کشیدند پلیس ساختمان در بدترین نماد رسمی کناره گیری از این بحران تا کنون.

در طول چند شب از خشونت مینیاپولیس به سختی موفق به دستگیری هر کسی.

برای رژیم صهیونیستی است. تیم Walz از مینه سوتا تردید به بسیج گارد ملی تا مبادا او به نظر می رسد "سرکوبگر," ظاهرا بی اطلاع است که مخاطبان خود نبود عدالت اجتماعی سمینار در کالج اوبرلین اما تحریک و nihilists بودند که رفتن را در هر اینچ به آنها داده شد و آن را یک مایل از شیشه های شکسته و غارت کالا.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است یک منبع ثابت از التهاب و خام اظهارات در طول هفته گذشته اما زمانی که او لعنتی "کل فقدان رهبری" در مینیاپولیس او نیست اشتباه است.

همه دولت و شهرداری رهبران نیاز به دانستن در مورد کنترل شورش آشکار است از یک بررسی سرسری از تاریخ است.

در نظر گرفتن بدترین اختلال در دوران اخیر L. A. شورش. آنها از زمانی شروع شد که حدود دو دوجین پلیس عقب نشینی قبل از یک جمعیت عصبانی پس از رادنی کینگ احکام برخی از آنها به معنای واقعی کلمه در حال اجرا دور است. اوباش فرود در تقاطع فلورانس و Normandie و شروع به ضرب و شتم انگلیس و لاتین رانندگان به طور کامل unmolested توسط مقامات برای ساعت. برخی از پلیس گزارش داد که دستور به ترک منطقه — و پس از آن که دستور به بازگشت نیست. یک زن و شوهر از تیم ماشین سوار از طریق تقاطع بدون توقف.

بقیه سابقه است — روز از خشونت بیش از 60 نفر کشته و 2000 مجروح و بیش از 1 میلیارد دلار صدمه به اموال. در پایان هزاران فدرال آمريکا در شهر.

در سال 1970 در کتاب کلاسیک خود در ناآرامی های داخلی "در Riotmakers," یوجین Methvin شناسایی پلیس و عدم عقب نشینی به عنوان accelerant در شورش. آن را یک عامل بزرگ در وات شورش در سال 1965. همان پویا برگزار شد در فیلادلفیا شورش سال قبل (یک افسر وجود دارد بیان دقیقا همان احساسات به عنوان یک عقب نشینی افسر پلیس لس آنجلس در سال 1992 "جهنم با آن است. اجازه دهید آنها را انجام آنچه آنها می خواهند"). در دیترویت در سال 1967 پلیس عقب نشینی و مقامات دست کم گرفت نیروهای مورد نیاز آنها به عنوان یک شورش ویران این شهر است.

آن است که به سادگی درست نیست که تظاهر کنندگان خواهد شد به سرعت سیرچشم اگر آنها مجاز به شکستن و سوزاندن همه چیز آزادانه. اختلال تغذیه خود را. غارت یک فروشگاه واژگون شدن یک ماشین پلیس است که هرگز به اندازه کافی.

وجود دارد هیچ جایگزینی برای تحمیل حکومت, مدافع سرسخت اجرای آنها دستگیری متخلفان و خواستار گارد ملی اگر به اندازه کافی وجود ندارد پلیس نیروی انسانی برای این کار است. این نیست تشدید خشونت ها را متوقف می کند آن را.

بیش از آخر هفته مینیاپولیس در نهایت جدی تر در مورد پلیس خود را و دیدم شدید diminishment از تخریب. هر کسی که نمیخواهد شهرهای آمریکا برای رایت باید توجه داشته باشید.

(ریچ لوری در توییتر @RichLowry)
(c) 2020 توسط پادشاه ویژگی های سندیکا



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب