بدون اوباما و جو بایدن از دست داده است

اگر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد به بحث جو بایدن او را مجبور به شکستن به بایدن زیرزمین.چرا

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

اگر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد به بحث جو بایدن او را مجبور به شکستن به بایدن زیرزمین.

چرا که جو بایدن نیست میاد بیرون در حالی که به هیچ وجه.

و چرا باید او ؟ او خواهد گذاشت; او این است که افزایش قابل توجهی در بودجه مبارزه انتخاباتی و او محافظت نادرست رسانه ها.

آن را به اندازه کافی بد است که او به سختی می تواند با قرار دادن دو منسجم جملات هم بدون از دست دادن قطار خود را از فکر و meandering به فضا با یک هزار حیاط خیره. او حتی flubs آن زمانی که او در حال خواندن و یا تلاش برای خواندن کلمات در یک اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته, به عنوان او دوباره روز دیگر.

در حال حاضر که او خود را راه اندازی کرده "ساخت بهتر" مبارزه برای احیای اقتصاد دیده بان که در شعار به زودی بیرون می آیند به عنوان "بهتر ساخت" و یا "بازگشت ساخت بهتر" و یا چیزی.

در حالی که 77 بایدن سن قدیمی نیست این روزها بایدن قدیمی است 77.

آن است که تبدیل شدن به طور فزاینده ای روشن برای خود گرداننده رسانه ها و عمومی است که تهمت را تخریب بایدن در یک واحد در یک بحث اجازه دهید به تنهایی سه که توافق شده است.

بایدن به سختی می تواند حس صحبت کردن در وضعیت کنترل شده با یک زن و شوهر از teleprompters در مقابل او. رو مغلوب ساختن پیشی جستن یک بر یک در 90 دقیقه مناظره تلویزیونی خواهد بود پرتاب او را به گرگ.

است که چرا تهمت نفرت از روزنامه ها مانند واشنگتن پست و نیویورک تایمز را آغاز کرده اند که در حال اجرا در ستون پرسش اهمیت بحث و اینکه آیا آنها باید در تمام برگزار شد.

این شروع یک جنبش به خندق بحث به دلیل بایدن هواداران می دانند که آنها بیش از حد بایدن برای رسیدگی به هر دو ذهنی و جسمی.

بلند رفته است که خود نوجوان به رخ کشیدن است که اگر او ملاقات کرده بود مغلوب ساختن پیشی جستن در دبیرستان او را مورد ضرب و شتم او. "اگر ما در دبیرستان, من می خواهم او را در پشت سالن و ضرب و شتم جهنم از او" بایدن گفت: از مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2018 است.

اخیرا در ماه فوریه گذشته بایدن گفت: "من امیدوارم که من نشان داد و من می تواند پانچ و اگر من ما نامزد او تو را در درک آنچه در مشت چیست."

مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است دیدار با بایدن در پشت دبیرستان بدنسازی, اما شما می توانید بقیه مطمئن است که او به دنبال به جلو به دیدار بایدن در بحث مرحله اگر بایدن نشان می دهد که است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان و همچنین پیچ تا خود را به نحو اما ذهن خود را تیز است. او قوی است دارای مقادیر زیادی از انرژی خام و وحشیانه غرایز. او همیشه به دنبال یک مبارزه و اگر او نمی تواند پیدا کردن یک مبارزه او شروع می شود یک. او می رود برای jugular.

او مهم ترین کار در جهان است و آیا شما او را می خواهم یا نه, او با این نسخهها کار در آن سخت تر از هر دیگر مدرن جمهور تا کنون بود.

در مقابل بایدن معاون رئيس جمهور سابق است کم رنگ و منفعل. او هیچ کار و هیچ مقام رسمی مسئولیت. او تنها در آمریکا که می پوشد یک دست کت و شلوار در زیرزمین. او ظاهرا محتوای مبارزات انتخاباتی وجود دارد, امید خرید اینترنتی از coronavirus و کمتر از دیدنی بهبود اقتصادی کمک خواهد کرد که او را شکست مغلوب ساختن پیشی جستن.

بحث را با مغلوب ساختن پیشی جستن یک عدم تطابق همین دلیل است که بایدن حامیان به دنبال راه هایی برای رسیدن بایدن کردن قلاب.

یک راه این است که به بهانه ای از این بیماری همه گیر کوروناویروس به نگه داشتن بایدن در زیرزمین خانه خود را که در آن او می تواند حمله مغلوب ساختن پیشی جستن از یک فاصله امن در حالی که کننده در مورد "ساخت بهتر" و یا "بازگشت بهتر ساختن" یا هر چیز دیگری.

دیگری است به جلو و یک بحث طعمه و سوئیچ در مغلوب ساختن پیشی جستن توسط امیدوار کننده بایدن اما داشتن بیان باراک اوباما به طور ناگهانی نشان می دهد تا به جای.

در حالی که پرهیاهو و ناعادلانه جناح چپ رسانه ها آن را به عنوان نوآورانه و تحول آفرین در راه مبارزه. رسانه ها روایت را مقدس و شجاع اوباما در مقابله با مغلوب ساختن پیشی جستن به کمک دوستان خود در گیر در زیرزمین.

اوباما می تواند به بحث در مورد چگونه او و بایدن می خواستم به تغییر آمریکا است. "من خواهد شد و اساسا تبدیل امریکا" اوباما می گویند به نقل از خود را از سال 2008 زمانی که او رئیس جمهور انتخاب شد.

سپس او را نقل قول بایدن که گفت: "ما نمی خواهد فقط در بازسازی این کشور خواهیم آن را تغییر دهد."

مغلوب ساختن پیشی جستن گشت: "شما نمی مرد که وعده داده شده به سرعت افزایش اقیانوس ها و التیام سیاره؟"

"بله که ما."

"شما باید موفق. در غیر این صورت شما نمی خواهد که خریداری شده است که 12 میلیون دلار تاکستان مارتا و مستغلات است که نشسته است در 29 اسکله هکتار است."

ساخت بهتر است. سعی کنید گفت که سه بار در یک ردیف جو.

نظرات به ایمیل luke1825@aol.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن