با کروناویروس بازیابی جرم است. باید معنی کسب و کار

حتی با تعدادی از COVID-19 موارد در ماساچوست نزدیک شدن به اوج خود رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر دولت با این وج

توسط ATSHNEWS در 30 فروردین 1399

حتی با تعدادی از COVID-19 موارد در ماساچوست نزدیک شدن به اوج خود رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر دولت با این وجود باید بازی توزین بازی.

در حالی که سلامت کلی دولت ساکنان باقی مانده است فرماندار برترین نگرانی احیای مشترک المنافع را حفره حفره اقتصاد نیز باید در نظر اولیه.

بیکر توانایی به تعادل این دو اولویت را در نهایت تعیین درصد زنده بودن وضعیت جسمی و شرایط مالی.

فرماندار بارها نشان داد او حکومت داده که در ارزیابی دامنه coronavirus. او تقویت شده است که در روز پنج شنبه زمانی که او گفت: در حال حاضر زمان به فکر می کنم در مورد آرامش بخش اجتماعی-فاصله توصیه.

چرا که به گفته فرماندار این پیش بینی افزایش coronavirus موارد وارد کرده است. او از مردم خواست تا به ادامه دستورات زیر طراحی شده به سرعت ویروس و سعی و کوشش برای حفظ و حتی پس از هفته ها گسترده کسب و کار محدودیت و خاموش شدن ناگهانی.

تعداد مرگ و میر نسبت به COVID-19 در ماساچوست رسیده 1,245 در پنجشنبه وزارت بهداشت گزارش 2,263 فتح کند گرفته شد جدید مورد تأیید آوردن کلی مجموع به 32,181.

این داده ها همچنین نشان می دهد که با وجود تعداد کسانی که در مورد 9,600 تخت بیمارستان — بیش از نیمی از این ایالت ظرفیت باقی می ماند در دسترس برای COVID-19 درمان است. حدود 2500 از کسانی که در واحد مراقبت های ویژه در حالی که 750 در دو زمینه بيمارستان.

و بیشتر بررسی وضعیت مرگ و میر نشان می دهد که نیمی از کسانی که ویروس مرگ و میر رخ داده است در دراز مدت مراقبت از امکانات که در درجه اول خانه شهروندان ارشد بسیاری از آنها با تاکید شرایط پزشکی نه نماینده از کل جمعیت.

در ضمن این بیماری همه گیر است wreaked بی سابقه اقتصادی. آمار منتشر شده در روز شنبه نشان می دهد که 573,000 ماساچوست ساکنان در میان بیش از 22 میلیون آمریکایی ایم که زمینه برای مزایای بیکاری در چهار هفته گذشته نشانه ای از یک فروپاشی اقتصادی که در سمت چپ این کشور با میلیاردها دلار کمتر برای سرمایه گذاری و صرف هزینه است.

وزارت امور خارجه از کمک های بیکاری در حال حاضر پرداخت مزایای 315,000 کارگران است. که یک بی سابقه از خروج با کمی جبران درآمد جریان.

کسب و کارهای کوچک را تبدیل به دولت فدرال برای تسکین; آنها را دریافت کرده ام بیش از 2 میلیارد دلار از طریق یک شرکت خسته $349 میلیارد امداد برنامه های تصویب شده توسط کنگره است.

بیکر و دیگر فرمانداران ایالت های شرقی bristled در رئیس جمهور تهمت اولیه اعلام شد که او تنها داور از زمانی که کسب و کار در سراسر کشور باید بازگشایی شده است. آنها تصمیم گرفتند به شکل منطقه ای جمع و جور است که می تواند بهترین تصمیم گیری زمان برای بازگشایی اقتصاد خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن است پس از عقب نشینی از یک جانبه و به جای داده است فرمانداران اقتصادی-بازیابی نقشه راه توسط تخمگذاری "یک مرحله به مرحله و عمدی رویکرد" به بازگرداندن فعالیت طبیعی در مناطقی از کشور است که باید قوی تست کنید و ببینید کاهش COVID-19 موارد است.

"شما در حال رفتن به عکس های خود را," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فرمانداران بعد از ظهر پنجشنبه در یک کنفرانس تلفنی با توجه به ضبط صدا به دست آمده توسط آسوشیتد پرس. "ما در حال رفتن به ایستاده در کنار شما است."

در حالی که بیکر اصرار دولت باید اقامت جلوتر از coronavirus منحنی او نیز باید متوجه نیاز به احیا دولت رو به زوال محیط کسب و کار قبل از آن صحه آسیب های جبران ناپذیر.

به عنوان شده است بارها و بارها گفت: این COVID-19 درمان نمی تواند بدتر از همه گیر خود را.

ما هنوز وجود ندارد اما دستورالعمل باید در محل قرار داده و در حال حاضر که شامل لازم سرب زمان برای از سرگیری برخی از صورت ظاهر از کسب و کار به عنوان معمول است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن