فرماندار ویسکانسین فعال گارد ملی پس از خشونت

اسکات بائر و تاد ریچموندMADISON, Wis. (AP) — ویسکانسین فرماندار فعال گارد ملی روز چهارشنبه برای محافظت از دولت

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

اسکات بائر و تاد ریچموند

MADISON, Wis. (AP) — ویسکانسین فرماندار فعال گارد ملی روز چهارشنبه برای محافظت از دولت خواص پس از یک شب از خشونت که شامل سرنگونی دو مجسمه در خارج از وزارت امور خارجه کنگره که یکی از آنها بزرگداشت یک طرفدار الغای برده داری و جنگ داخلی قهرمان.

معترضان همچنین با حمله یک سناتور پرتاب کوکتل مولوتف به ساختمان دولت و تلاش برای شکستن به کنگره آمریکا سه شنبه شب تنها به دفع اسپری فلفل از پلیس مستقر در داخل. خشونت به شکست به عنوان یک گروه 200 تا 300 نفر در اعتراض به دستگیری یک مرد سیاه و سفید که برای فریاد زدن در رستوران به مشتریان از طریق یک بلند گو حرف زدن در حالی که حمل بیس بال خفاش.

رژیم صهیونیستی. تونی Evers که تور خسارت و گفت: خشونت در "تضاد" را زودتر تظاهرات مسالمت آمیز گفت: "فعال کردن گارد ملی "را به مطمئن شوید که مردم می توانند ورزش اول خود را اصلاح حقوق در حالی که اطمینان از ایمنی از اعضای عمومی و ساختمان های دولتی و زیرساخت ها است."

"اگر هدف شما این بود که برای پیشبرد عدالت اجتماعی و پلیس اصلاحات در ایالت ویسکانسین و مطمئن شوید نژادپرستی نظاممند است چیزی از گذشته شما شکست خورده" Evers گفت: از معترضان در WTMJ-هستم.

دولت جمهوری قانونگذاران و دیگران ایراد گرفت Evers و مدیسون دموکراتیک شهردار برای حرکت سریع تر در روز سه شنبه به سرکوب خشونت.

"اوباش تبدیل شده است بسیار جسورانه گفت:" مدیسون Alderman پل Skidmore. "آنها دیدن آنها دور می توانید با کمی آنها اینچ به جلو و بیشتر و بیشتر. (مرکز شهر مدیسون) یک منطقه نبرد در حال حاضر, و من از ترس برای من شهر."

خشونت آشکار در شهرستان های طولانی شناخته شده به عنوان یک لیبرال سنگر و استحکامات با سابقه ای طولانی در اعتراض قدمت آن به اعتراضات دانشجویی در دانشگاه ویسکانسین پردیس در 1960s. حدود 100000 نفر اعتراض کردند در سال 2011 بیش از آن رژیم صهیونیستی است. اسکات واکر ضد اتحادیه های پیشنهادی.

آن را نیز در معرض خشم نهفته بیش 2015 تیراندازی توسط پلیس از یک جوان 19 ساله مرد سیاه پوست توسط یک افسر که هنوز در نیروی. که تیراندازی شده است اشاره شده توسط معترضان در هفته های اخیر.

خشونت آغاز شده و روز شنبه پس از مدیسون پلیس بازداشت یک معترض که به یک رستوران در سراسر خیابان را از کنگره با یک خفاش بر روی شانه خود را. ویدئو منتشر شده توسط پلیس مدیسون نشان می دهد که مرد Devenore Johnson, صحبت کردن را از طریق یک بلند گو حرف زدن در حالی که راه رفتن در اطراف رستوران پاسیو در فضای باز و داخل گفت: او را "نگران کننده" رستوران و صحبت کردن در مورد خدا و پلیس قبل از راه رفتن.

در یکی دیگر از ویدئو های منتشر شده توسط پلیس به عنوان بسیاری از پنج افسران دیده می شود مصرف جانسون به پیاده رو و حمل او را به تیم ملی پلیس خودرو پس از او در برابر بازداشت.

پلیس گفت: سه شنبه شب یک گروه از 200 به 300 نفر شکست پنجره ها در ساختمان های متعدد پرتاب کوکتل مولوتف به شهرستان-شهرستان, ساختمان پایین آورده مجسمه در پایتخت دلایل شکست شیشه در دولت ساختمان اداری و شکست پنجره ها و چراغ ها در کنگره.

دولت دموکراتیک از سوی دیگر ، تیم نجار بود حمله پس از گرفتن یک تلفن همراه تصویری از معترضان.

"پانچ/لگد به سر و گردن و دنده" نجار توییتی حدود 4 صبح "مردم بی گناه در حال رفتن برای کشته شدند."

یکی از مجسمه سرنگون, شماری کشیده و به یک دریاچه در حدود نیم مایل دور از جنگ داخلی سرهنگ هانس کریستین Heg. او یک ضد برده داری فعال و رهبر ضد برده گیر شبه نظامی در ویسکانسین که در مبارزه برای اتحاد و درگذشت از آسیب رنج می برد در طول نبرد Chickamauga.

پایه Heg مجسمه بود مخدوش با نقاشی های دیواری پنج شنبه صبح که خواندن "آتش مت کنی" یک مرجع به یک سفید مدیسون افسر پلیس که به ضرب گلوله کشته و 19 ساله تونی رابینسون یک نوجوان سیاه پوست در سال 2015. کنی گفت رابینسون بود به او حمله کردند. Dane County District Attorney اسماعیل Ozanne که سیاه و سفید است, پاک کنی از هر کیفری تخلف و او همچنان یک مدیسون افسر.

دیگر مجسمه گرفته شده نشان دهنده ویسکانسین شعار "رو به جلو است." مجسمه نصب شده بود 125 سال پیش اما با جایگزین یک برنز ماکت در سال 1998 است. آن نشسته برجسته در خارج از کنگره رو به دانشگاه ویسکانسین دانشگاه و خیابان دولت خیابان صف با میله, رستوران ها و کسب و کارهای کوچک. که در راهرو بوده است هدف از خیلی از خرابکاری پس از مرگ جورج فلوید در مه 25 در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس مورد استفاده زانو خود را به پین دست به دستبند, سیاه, مرد گردن.

تخریب به دنبال مشابه ناآرامی در سراسر کشور زیر فلوید مرگ اما در شهرهای دیگر مجسمه های مؤتلفه سربازان و نمادهای دیگر از برده داری نابود شدند.

معترضان میکا لو گفت: دو مجسمه رنگ یک عکس از ویسکانسین به عنوان یک نژاد مترقی دولت حتی اگر برده داری همچنان ادامه دارد و در قالب اصلاحات سیستم ساخته شده در اطراف incarcerating سیاه پوستان.

"سقوط مجسمه های بزرگ برای به دست آوردن جنبش هر چند من فکر می کنم که لیبرال و محافظه کار رسانه ها سعی خواهد کرد به نمایندگی از شب گذشته به خشونت بی معنی به جای استراتژیک سیاسی حرکت آن را واقعا بود:" لو نوشت:.

جمهوریخواهان به نام Evers و مدیسون دموکراتیک شهردار به انجام بیشتر برای محافظت از کاپیتول. جمهوری خواه مجلس سخنران رابین Vos مارک معترضان به عنوان "اراذل و اوباش است." جمهوری خواه در کنگره ایالات متحده تام تیفانی که تا آخرین ماه خدمت کرده بود در مجلس قانونگذاری ایالتی به نام Evers به استعفا. Evers نامیده می شود که یک "مسخره کرد."

"چرا او استعفا؟" Evers گفت: در WTMJ.

مدیسون شهردار Satya رودز-کانوی گفت: در یک کنفرانس تلفنی با رسانه ها بعد از یکشنبه که رهبران شهر و اجرای قانون کار "در تعدادی از جبهه" را به نگه داشتن هر گونه تظاهرات آرام است.

"من در آن اتاق من نمی micromanage ما اجرای قانون پاسخ," او گفت:. "شده است وجود دارد گسترده توافق میان اجرای قانون است که deescalation و حفاظت از مردم است که نگرانی بالا."

سرهنگ رژیم صهیونیستی است. ماندلا بارنز, اولین فرد سیاه و سفید به نگه دارید که کار به خشونت در یک صدای جیر جیر اما گفت: "راست تحریک" حال "دامن زد شعله های آتش از نفرت است."

رابرت Bowhan صاحب اوت یک فروشگاه پوشاک است که غارت کردند در اولین شب از اعتراضات پس فلوید مرگ است. Bowhan که سفید است تا به سوار کردن خود ویندوز مانند بسیاری دیگر از تجار. او گفت که او نمی دانید چه انتظار می رود در روزهای آینده.

"همه این است که احتمالا یک کمی نا امید. (تجار) احساس آنها ندارد و حمایت از پلیس" Bowhan گفت. "آنها احساس خطر می کنند و احساس می کنم مثل معیشت خود در معرض خطر هستند و به آنها اعتماد ندارند دولت است. این فقط خراش سطح از آنچه ما دوستان و همکاران از طریق روزانه است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن