چرا که "امتحان از خانه' درخواست PUC دانش آموزان

اصرار وزیر آموزش و پرورش به انجام "انگلیسی" آزمون میسور/Mysuru: "لطفا ارائه برای انجام آخرین مقاله به زبان انگ

توسط ATSHNEWS در 24 فروردین 1399

اصرار وزیر آموزش و پرورش به انجام "انگلیسی" آزمون

میسور/Mysuru: "لطفا ارائه برای انجام آخرین مقاله به زبان انگلیسی از PU هیئت مدیره و کمک به ما برای آماده CET NEET و دیگر امتحانات" خواست II PUC دانش آموزان به مدارس ابتدایی و متوسطه وزیر آموزش و پرورش سورش کومار.

با سراسر کشور مستند کالج ها و مدارس در سراسر کشور بسته باقی می ماند. با بسیاری از امتحانات برنامه ریزی شده در مارس و آوریل بدترین آسیب دیده از مستند شد SSLC و PU دانش آموزان است. دوم PUC امتحانات برنامه ریزی شده برگزار می شود از دریا. 4 Mar. 23 در ادامه طبق برنامه تا مستند اعلام شد. تنها کاغذ سمت چپ نوشته شده بود به زبان انگلیسی در دریا. 23. اما پس از آن دولت اعلام کرد مستند تا دریا. 31 بود که پس از آن تمدید شده تا May. 14.

حدود 29,000 دانش آموزان راه اندازی شد به نظر می رسد برای آخرین مقاله انگلیسی در Mysuru منطقه. درخواست خود را به وزیر آموزش و پرورش در حال حاضر برای راه اندازی 'آزمون مراکز با تمام اقدامات ایمنی در محل سفارش دانش آموزان به پوشیدن ماسک, استفاده از دست sanitisers و پس از آن را امتحان.

دانش آموزان صحبت می کنند

S. Pooja از Sadvidya PU و Eva Nagdelin یک دانش آموز سنت آن را می گویند "درست مثل کار از خانه برای این, مردم, چرا نمی توانید هیئت مدیره انجام امتحانات از خانه برای PU آموزان؟" Pooja همچنین اشاره کرد که آخرین مقاله می تواند برگزار شده است در دریا. 23 طبق برنامه تضمین این که دانش آموزان با استفاده از ماسک و دست sanitisers آنجا وجود دارد نه بسیاری از موارد در هند پس از آن هنوز هم. این امر کمک کرده اند ما روشن ذهن ما و شروع به آماده شدن برای CET NEET و دیگر امتحانات. در حال حاضر ما در یک معضل است."

اوا Nagdelin در درخواست به وزیر آموزش و پرورش گفت: "ما نمی خواهد تقلب در امتحانات ما اگر ما مجاز به نوشتن آن را از صفحه اصلی. پس از آخرین امتحان است ما می توانید تمام زمان ما را به آماده شدن برای CET و دیگر امتحانات. لطفا با توجه به درخواست ما سورش کومار آقا."

B. S. Tejas و B. R. Dhanush دانش آموزان از Marimallappa PU, کالج, اظهار, "English شد آخرین امتحان برنامه ریزی شده و قبل از آن ما تا به حال چهار روز فاصله. ما آماده کرده بود اما در حال حاضر با همه چیز به تعویق افتاد, ما قادر به هر دو لذت بردن از تعطیلات ما در میان مستند و نه آماده سازی بیشتر برای CET و NEET امتحانات. این یک وضعیت بسیار عصبی با همه چیز خیلی نامشخص است. ما درخواست هیئت مدیره برای انجام آزمون انگلیسی در مراکز. درست مثل سالن بلیط اجباری هیئت مدیره همچنین باید اطمینان حاصل شود که همه دانش آموزان پوشیدن ماسک اجباری و به جای 25-30 دانش آموزان در هر یک از آنها می تواند صندلی حدود 10 دانش آموزان در هر یک از اتاق و اطمینان اجتماعی فاصله. برای کسانی که در مناطق روستایی امتحانات برگزار می شود در نزدیکترین مرکز آزمون."

پدر و مادر گرفتاری

PU مدیره باید اعلام تاریخ آزمون انگلیسی و از تمام دانش آموزان اجباری به پوشیدن ماسک و استفاده از دست sanitisers. از آنجا که هیچ حمل و نقل عمومی در دسترس پدر و مادر باید خود را رها مربوطه به بخش آزمون مرکز, صبر کنید تا بررسی است و سپس آنها را در بازگشت به خانه.

— Manjula Srinath Baratikke Ganesh نگر

با تاج ترساندن تصمیم برای به تعویق انداختن امتحان درست بود اما فقط با یک کاغذ از چپ به کودکان بدبختی است ژرف. فرزندان ما هستند نگران بسیاری از آنها نیز باید به آماده شدن برای CET NEET و دیگر امتحانات ورودی. و آنها هنوز هم یک کاغذ چپ خود را II PU امتحانات بیش از حد. امید برای همه مسائل به زودی حل شود.

— Srinivas Nayak Kyathamaranahalli



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب