در حالی که AG بر نمی تعقیب اوباما سطل آشغال حکومت قانون

زمانی که رئیس جمهور بیل کلینتون چپ واشنگتن در سال 2001 پس از ورود رئیس جمهور جورج دبلیو بوش او تنها سطل آشغال

توسط ATSHNEWS در 6 خرداد 1399

زمانی که رئیس جمهور بیل کلینتون چپ واشنگتن در سال 2001 پس از ورود رئیس جمهور جورج دبلیو بوش او تنها سطل آشغال کاخ سفید است.

زمانی که باراک اوباما رئیس جمهور چپ در سال 2017 پس از ورود رئیس جمهور منتخب دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن او سطل آشغال هر چیز دیگری از جمله حکومت قانون است.

اوباما مردم نمی خرابگری کامپیوتر, قطع خطوط تلفن و واژگون میز و مبلمان در کاخ سفید و مجاور اجرایی ساختمان اداری راه کلینتون مردم بود.

اما آسیب هایی که اوباما در پشت سمت چپ بسیار جدی تر و طولانی مدت. به سختی وجود دارد یک سازمان در دولت از IRS به سازمان حفاظت محیط زیست است که اوباما نه سیاسی خود را در طول هشت سال به عنوان رئیس جمهور.

این شامل اوباما و FBI و CIA که در برابر توطئه و جاسوسی در مغلوب ساختن پیشی جستن قبل و بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن او موفق شد به عنوان رئیس جمهور. آن را شرم آور و نخ نما عمل می کنند که حتی خوار ریچارد نیکسون رئیس جمهور و یا محاصره رئیس جمهور لیندون جانسون هرگز stooped به.

و لیبرال ایجاد رسانه ای که swooned بیش اوباما نه تنها به او اجازه دهید با آن دور اما تشویق او را در. اوباما تا به حال تعداد آنها و آنها آن را می دانستند.

به یاد بیاورید اوباما در اولین سخنرانی خود در کاخ سفید به خبرنگاران شام در سال 2009 در مدت کوتاهی پس از او انتخاب شده بود. به دنبال بیش از دریا از خبرنگاران و مهمانان خود اوباما گفت: "بسیاری از شما را تحت پوشش من است." او متوقف شد برای اثر و سپس گفت: "از همه شما به من رای دادند."

سخن گفتن بود و برای اولین بار ملاقات با برخی از خنده عصبی قبل از همه بلند شدم و به وجد آمدند. آنچه او گفته درست بود. اوباما تا به حال آنها را در جیب خود. او آن را می دانستند و آنها آن را می دانستند. تنها عمومی بود در تاریکی.

اوباما در چشمان خود می تواند بدون اشتباه انجام بود و هنگامی که او انجام داد خبرهایی که معمولا نادیده گرفته معاف و یا به خاک سپرده شد.

در حالی که هیچ کس تحت تعقیب قرار بود برای ظروف سرباز یا مسافر است که کلینتون را پشت سر گذاشت — صدمه به اموال آمد به برخی از $20,000 — هیچ کس در ذهن حق خود را می گویند همان مورد cenacolo از نقشه wiretappers و fabricators که اوباما احاطه خود را با.

این افرادی که با تهمت ساختگی روسیه پرونده و استراق سمع از ژنرال مایکل فلین مسئول ایجاد مولر تحقیقات که در پی جنایاتی که مرتکب شده اند که در نهایت منجر به بلندگو نانسی پلوسی را ساختگی دموکرات استیضاح از مغلوب ساختن پیشی جستن.

دادستان کل لایحه بار در تعجب از اظهارات هفته گذشته با ارسال یک موج شوک از ترس به اوباما بالا انتصاب به خصوص در هوش و اجرای قانون جامعه در ارتباط با ریشه از مغلوب ساختن پیشی جستن روسی تبانی شد.

بر این بود که او هفته گذشته اعلام کرد که نه اوباما و نه جو بایدن بودند افراد از آمریکا وکیل جان دورهام تحقیقات جنایی را به ریشه های ساختگی روسیه تبانی شد.

Barr گفت: "همانطور که رئیس جمهور اوباما و جو بایدن هر آنچه که دخالت خود را بر اساس آنچه که من می دانم, من نمی انتظار دورهام کار منجر به تحقیقات جنایی یا مرد. نگرانی ما از پتانسیل جنایتکاری است که با تمرکز بر دیگران است."

که این "دیگران"? خواهد بود که هر کس در اطراف اوباما و بایدن شروع با بالا FBI و هوش مقامات درگیر در این طرح به نتیجه برسد مغلوب ساختن پیشی جستن از ریاست جمهوری و یا درایو او را از اتاق با استفاده از ساخته شده و افشا اطلاعات ارتباط او در جرم و جنایت به روس ها.

"چه اتفاقی افتاد به رئیس جمهور در انتخابات 2016 و در طول دو سال اول دولت او بود شنیع. آن قبر بی عدالتی و آن را بی سابقه" بر گفت.

"ما شاهد دو استانداردهای مختلف از عدالت ظهور" او گفت: "یکی که اعمال می شود به تهمت و همکاران خود و دیگری است که اعمال می شود به هر کس دیگری."

بر ساخته شده اما روشن است که او علاقه مند بود در یک "یک tit-for-tat ورزش" که در آن دولت یک بررسی دیگر به دنبال قصاص. تا زمانی که او توسط دادستان کل گفت: "نظام عدالت کیفری نخواهد بود برای استفاده های حزبی و سیاسی به پایان می رسد."

به جز زمانی که در آن است. اگر مرتکب جرمی شده اند توسط اوباما مقامات اف بی آی و در جامعه اطلاعاتی به اوباما مقامات که مرتکب آنها را تحت تعقیب و در صورت مجازات به عنوان آنها باید.

اما آنچه در مورد این افراد در بالا که به دستور ؟ آنچه در مورد حاکمیت قانون ؟ آنچه در مورد همه آمریکایی ها مساوی تحت حاکمیت قانون ؟ اگر چه متهمان می گویند آنها فقط دستورات?

جالب توجه است بار گفت که "نه هر سوء استفاده از قدرت مهم نیست که چقدر ظالمانه است که لزوما یک جرم فدرال."

فقط گاهی اوقات.

نظرات ایمیل به: luke1825@aol.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن