که در آن هر کس می گذرد ؟

من زندگی در لس آنجلس که در آن جدید کروناویروس موارد نشان می دهند تا به سرعت به هر نقطه در کشور است. ما در مستن

توسط ATSHNEWS در 15 اردیبهشت 1399

من زندگی در لس آنجلس که در آن جدید کروناویروس موارد نشان می دهند تا به سرعت به هر نقطه در کشور است. ما در مستند. ما اولین دولتی که گفته شود به اقامت در محل. تا این هفته ما در واقع قادر به گرفتن برخی از راحتی در که چرا ما عقب مانده تا کنون نیویورک در موارد و مرگ و میر.

کالیفرنیا نیست رقابت با نیویورک رتبهدهی نشده است, اما این یک رقابت هر کسی که می خواهد در. در شمال کالیفرنیا این مستند در حال حاضر تمدید شده است تا مه 31. لس آنجلس است که به نوعی قرار است به حدی بازگشت به کار در ممکن است, اما هیچ کس معتقد است که اتفاق خواهد افتاد.

هفته گذشته در لس آنجلس یک فیلم مجموعه: شهر ارواح, خالی, بزرگراه, خالی, پیاده رو و بدون دود.

دود نیست پشت رتبهدهی نشده است اما مطمئنا در آینده. "وجود ترافیک" به ما می گویند به یک دیگر شگفت زده شده توسط بینایی ماشین رفتن در هر جهت.

وجود دارد هیچ جایی برای رفتن. همه این افراد واقعا ساخت خود را 11th مراجعه به Costco? آیا همه تصمیم بگیرید که یک روز ابری در وسط هفته کاری کامل بود زمان برای یک درایو ؟ من هم نظریه.

همه ما در حال رفتن آجیل. من در ICU یک بار به مدت سه هفته و زمانی که پرستاران بیدار شدم ساعت 2 صبح (بر خلاف سفارشات پزشکان) به از من بپرسید که در آن من بود و من در از دست دادن. پرستار از من خواست که او بود و من فکر کردم او در کالج من هم اتاقی. در نهایت ترین متکبر از سه خواسته من بود که رئیس جمهور و من به آنها گفتم باراک اوباما بود و به بیرون از اتاق من.

بودن در یک اتاق ICU انجام خواهد شد که به شما — انزوا نه در خارج و نه به دنبال چیزی جز نمای خارج از پنجره خود را.

در یک پست-بیهوشی مه در Cedars-Sinai در لس آنجلس من نگه داشته کشیدند در مورد ترافیک رفتن به Red Sox بازی در Fenway پارک.

این واقعا یک چیز وحشتناک به احساس می کنید مانند شما در حال آماده به پرش به بیرون از پوست خود را بسیار کمتر از خانه خود را. من زندگی می کردند از طریق آن به اندازه کافی به دانستن آن می تواند وحشتناک. این به آن معنا نیست که مغز شما آسیب دیده است; به این معنی شما صرف زمان بیش از حد در اتاق خود را.

"چرخ خود را بر روی پاسیو" کسی فریاد زد که من نشسته وجود دارد تعجب اگر من می دانستم که هر چیزی غیر از هویت جمهور. آنها انجام داد. آنها به من گفتند که چه اتفاقی افتاده است. از آن می ترسم the living daylights از من. و بعد از آن رفت.

وجود دارد بسیاری از قطعات از این بیماری همه گیر است که احساس می کنم مثل یک طولانی بیماری حتی برای کسانی از ما که (هنوز) آلوده. دائمی لباس خواب بی توجه به ویروس ها و باکتری ها و ترس از هر سرفه و عدم اطمینان در مورد عزیزان. آن را احساس می کند مانند یکی از کسانی که vigils که با آن بسیاری از ما بیش از حد آشنا. اما چیزی که ما تمایل به فراموش کردن زمانی که ما در وسط یک شب زنده داری است که آنها به پایان رسید. آنها حتی معمولا در پایان OK. و به عنوان آنها محو گذشته, بنابراین آیا این ترس است. ما فقط نیاز به نگه داشتن تنفس و رفتن نیست.

برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد سوزان Estrich و خواندن ویژگی های دیگر سازندگان سندیکای نویسندگان و کاریکاتوریست بازدید سازندگان سندیکای سایت در creators.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن