مغلوب ساختن پیشی جستن رفت و آمد دوست دیرین راجر سنگ حکم زندان

توسط جیل و ERIC COLVIN, تاکرواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل حکم دیرین خود را سیاس

توسط ATSHNEWS در 21 تیر 1399

توسط جیل و ERIC COLVIN, تاکر

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل حکم دیرین خود را سیاسی محرم راجر سنگ در جمعه تنها چند روز قبل از او راه اندازی شد به گزارش به زندان است. دموکرات محکوم کرد و این حرکت به عنوان دیگر فقط در یک سری از بی سابقه مداخلات توسط رئیس جمهور در این کشور سیستم عدالت.

سنگ محکوم شده اند در ماه فوریه به مدت سه سال و چهار ماه زندان برای دروغ گفتن به کنگره شاهد دستکاری و مانع خانه بررسی اینکه آیا تهمت کمپین تبانی با روسیه برای پیروزی در انتخابات 2016. او راه اندازی شد به گزارش, به, زندان, سه شنبه.

سنگ آسوشیتدپرس گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال نام او را در اوایل روز شنبه به او اطلاع از تخفیف. سنگ بود جشن در فورت لادردیل فلوریدا با محافظه دوستان و گفت که او تا به حال به تغییر اتاق به دلیل وجود دارد "بیش از حد بسیاری از مردم باز کردن بطری شامپاین در اینجا."

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany به نام سنگ "قربانی از روسیه جعل که چپ و متحدان آن در رسانه ها است."

یک تخفیف نیست پاک کردن سنگ را در محکومیت جنایت در همان راه عفو خواهد اما این امر محافظت از او را از خدمت زمان زندان به عنوان یک نتیجه.

دموکرات ها بودند خشمگین مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت با خانه هوش کمیته صندلی آدام شیف خواستار آن را "توهین آمیز به حاکمیت قانون و اصول عدالت" و کمیته ملی حزب دموکرات صندلی تام پرز خواسته است که قدرت تهمت نمی سوء استفاده؟"

که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال آن پیش بینی کرد در روزهای اخیر بازتاب خود را طولانی خشم بیش از روسیه بررسی و عهد به اعتقاد خود را که او و همکارانش بودند بدرفتاری توسط عوامل و دادستان. دولت او بوده است مشتاق به بازنویسی روایت مشاور ویژه رابرت مولر روسیه تحقیقات با مغلوب ساختن پیشی جستن خود در وزارت دادگستری در حال حرکت ممکن است به اخراج این پرونده جنایی علیه سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین.

سنگ گفت: AP که رئیس جمهور اشاره نمی کند وضعیت فلین یا سابق خود, انتخابات ریاست جمهوری, پل Manafort نیز نیرنگ در روسیه شد.

"چه هستم من می خواهم به انجام در حال حاضر ؟ من می خواهم به کار به عنوان سخت به عنوان من می توانم مطمئن شوید که مایک فلین می شود نهایی عدالت" سنگ گفت. "مایک فلین آمریکایی قهرمان جنگ و او مطلقا هیچ چیز اشتباه است."

سنگ برای خود باز شده بود در مورد تمایل خود را برای عفو یا تخفیف جذاب برای رئیس جمهور کمک کند و به دنبال به تعویق انداختن تسلیم خود در تاریخ ماه پس از گرفتن مختصر فرمت از قاضی.

مغلوب ساختن پیشی جستن به حال بارها و بارها علنا وارد شده خود را به سنگ مورد از جمله فقط قبل از سنگ صدور حکم زمانی که او پیشنهاد شد معرض بودن استاندارد های مختلف از چندین برجسته دموکرات.

مغلوب ساختن پیشی جستن به دست آورده عمومی ملامت از خود دادستان کل ویلیام Barr که گفت: رئیس جمهور نظر شد "ساختن آن غیر ممکن است" برای او را به انجام کار خود را. بر شد به طوری که خشم او به مردم گفت او با توجه به استعفا بیش از ماده است.

شیف گفت: تخفیف نشان داد که فساد از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

"با این تخفیف تهمت روشن می سازد که وجود دارد دو سیستم دادگستری در امریکا: یکی برای خود و جنایی و یکی برای همه چیز," او گفت:. "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن لایحه Barr و همه کسانی که آنها را قادر می سازد مطرح بدترین تهدید برای حکومت قانون است."

سنگ های بزرگ تر از زندگی سیاسی شخصیت که در آغوش شهرت خود را به عنوان یک شیاد ششم بود مغلوب ساختن پیشی جستن دستیار یا مشاور محکوم شده اند از اتهامات عنوان شده به عنوان بخشی از مولر بررسی به دخالت در انتخابات 2016.

دیرین تهمت و غیر رسمی مشاور سنگ تا به حال افتخار در طول مبارزات انتخاباتی است که او در تماس با بنیانگذار ویکی لیکس جولیان آسانژ از طریق یک واسطه اعتماد و اشاره در داخل دانش ویکی لیکس' قصد دارد به انتشار بیش از 19,000 ایمیل های هک شده از سرورهای کمیته ملی حزب دموکرات.

اما سنگ هرگونه تخلف و همواره با انتقاد پرونده او را به عنوان انگیزه های سیاسی. او را ایستاده در طول محاکمه او صحبت نمی کنم در صدور حکم و وکلای او نیست تماس شاهدین در دفاع از خود.

دادستان بود در اصل توصیه می شود سنگ خدمت به هفت تا نه سال در زندان فدرال. اما در بسیار غیر معمول حرکت بر معکوس که تصمیم پس از مغلوب ساختن پیشی جستن جیر و توصیه می شود بیشتر ملایم مجازات باعث یک مینی شورش در داخل وزارت دادگستری با دادستان کل تیم استعفا از این مورد است.

مقامات وزارت را به شدت تکذیب کرد Barr شد در پاسخ به تهمت و انتقاد و اصرار وجود دارد هیچ ارتباطی با کاخ سفید بر تصمیم گیری. بار نیز با اشاره به این که قاضی در اعمال 40-ماه حکم تا به حال با او به توافق رسیدند که اصل محکومیت توصیه بیش از حد بود.

بار بود که دادستان کل در سنگ آزمایشی در پاییز گذشته گفته دادستان توجیه شد و وزارت دادگستری پشتیبانی نمی کند سنگ های اخیر تلاش برای قرار دادن خاموش خود را تسلیم تاریخ. هر چند وزارت دادگستری نگرانی در مورد دست زدن به فلین مورد از جمله آنچه گفته شد بی نظمی در مورد FBI مصاحبه دادستان نه نقطه را به هر گونه مسائل و یا مشکلات با سنگ دادستان است.

حتی پس از تخفیف تقریبا قطعا کمک به پرتره از یک رئیس جمهور تعیین می شود — به خصوص در انتخابات سال برای خنثیسازی اثرات روسیه بررسی است که در سایه دولت او از ابتدا و به مداخله از طرف متحدان سیاسی.

تخفیف شد آخرین نمونه از تهمت خود را با استفاده از فضای مجاز: نامحدود قدرت بخشش به عفو مردان قدرتمند او معتقد است شده جامعه توسط سیستم قضایی.

مغلوب ساختن پیشی جستن رفت و در بخشش ولگردی و قانونی شکنی در ماه فوریه رفت و آمد به 14 سال زندان حکم سابق فرماندار ایلینویز راد Blagojevich یک دموکرات و عفو سابق پلیس شهر نیویورک کمیسر برنی Kerik, سرمایه مایکل Milken و چندین نفر دیگر.

مغلوب ساختن پیشی جستن و نیز پیشنهاد عفو به دیگر متحدان سیاسی از جمله Maricopa County Sheriff, جو Arpaio, بود که در انتظار صدور حکم در آن زمان محافظه کار مفسر Dinesh d'souza که مجرم شناخته شده بود در مالی مبارزات انتخاباتی نقض و کنراد سیاه یک روزنامه, ناشر محکوم به تقلب که تا به حال نوشته شده از یک چاپلوس کتاب در مورد رئیس جمهور.

مغلوب ساختن پیشی جستن اما صرف زمان بیشتری trumpeting تصمیم خود را برای رفت و آمد از جمله آلیس ماری جانسون بود که در خدمت زندگی در زندان بدون خشونت جرائم مواد مخدر که به تهمت توجه پس از واقعیت star, Kim Kardashian West او را گرفت تا علت. داستان او برجسته بود در یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین Super Bowl ad.

سنگ گفت: AP وی با بیان قدردانی خود را از رئیس جمهور در این تماس تلفنی.

"شما می دانید او یک حس بزرگ و انصاف" سنگ گفت. "ما شده است دوستان برای بسیاری از سال های بسیاری و او می داند که من هدف قرار داده بود به شدت به دلایل سیاسی."



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن