آنچه اوباما FBI را به سرهنگ ژنرال مایک فلین بود جنایی

به من نشان بده و من به شما نشان می دهد که جرم و جنایت است.که معروف است — و یا بدنام — نقل قول منسوب به Laventi

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

به من نشان بده و من به شما نشان می دهد که جرم و جنایت است.

که معروف است — و یا بدنام — نقل قول منسوب به Laventily Beria سر از جو استالین مخوف پلیس مخفی NKVD در اتحاد جماهیر شوروی.

Beria در پارانوئید استالین مناقصه دیدم به قتل یا حبس از یک بی حد و حصر تعداد روسها تلقی جرم سیاسی جرم و جنایت و یا دیگری تحت پرچم کمونیسم روسی از سال 1941 تا زمان مرگ استالین در سال 1953.

بی گناهی ندارد اگر استالین می خواست شما هدر رفته است. هنگامی که هدف قرار Beria ساخته جرم به جا قربانی. قربانی شد و به طور معمول در بر داشت گناه — اگر یک محاکمه شد حتی برگزار شد — یک گلوله در مغز و یا فرستاده شده به گولاگ, هرگز شنیده می شود از دوباره.

که نه مورد در ایالات متحده سنگر و استحکامات از دموکراسی که در آن با جرم شما برائت تا اثبات جرم.

مگر اینکه البته شما هدفمند برای تخریب راه دولت اوباما هدفمند سابق ارتش آمریکا ژنرال مایکل فلین مردی که می دانست بیش از حد.

آنچه اتفاق افتاد این بود: اوباما اشاره کرد و در مرد و FBI مدیر James Comey, اوباما Beria تحویل جرم و جنایت.

در حال حاضر تمام چیزی است که باد در چهره اوباما ابتدا با دادستان کل ویلیام بر تصمیم هفته گذشته پس از بررسی به رها کردن پیگرد قانونی توسط وزارت دادگستری فلین برای گمراه کننده اف بی آی که او تحت فشار بود گناه التماس کرد.

پرونده فلین سقوط از هم جدا هنگامی که آن را نشان داد که FBI تحت سفارشات از سابق FBI مدیر Comey به دنبال مجموعه فلین در یک دروغ دام گرفتن او را به انحراف از متن که اف بی آی به حال یک تماس تلفنی با سفیر روسیه سرگئی Kislyak.

قبل از تنظیم فلین به عنوان سقوط در تلاش برای آسیب های دریافتی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن FBI پیدا کرده بود هیچ چیز غیر قانونی یا غلط با تماس پس فلین رئیس جمهور منتخب تهمت مشاور امنیت ملی و آن را وظیفه خود را برای مقابله با رهبران خارجی.

تلفن تماس بود و نه غیر قانونی در وهله اول اما اف بی آی به دنبال در یک مطالعه مصاحبه به فلین به انحراف از متن به طوری که آنها می تواند ناخن او را در یک دروغ رپ. تاکتیک ها بودند که یادآور آنچه Beria را به گناه روس ها.

یکی از اسناد منتشر شده توسط وزارت دادگستری در حال یادداشت از یکی از بازجویی های ماموران اف بی آی پرسیدن که آیا هدف آنها این بود که "به او (فلین) به دروغ به طوری که ما می تواند پیگرد قانونی او و یا او را از کار اخراج شدند."

فلین استعفا داد و مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان مشاور امنیت ملی روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 افتتاح زمانی که یاد گرفتم این بود که او گمراه معاون رئیس جمهور مایک پنس در مورد تلفن تماس بگیرید.

در دسامبر 2017, فلین التماس کرد گناه را به دروغ به ماموران اف بی آی در مورد اینکه آیا او توصیه روس ها به متوسط خود را پاسخ به تحریم های وضع شده در روز گذشته از دولت اوباما.

این درخواست پس از فلین که مالی از بین برد و به دفع FBI رفتار پس از رفتن پسر خود را.

پس از آن و قبل از آن کاهش یافته است, محاکمه, فلین به دنبال برداشت تقاضای خود را بر این اساس که او راه اندازی شده است و entrapped توسط اف بی آی است.

آنچه پدید آمده است که اوباما تا به حال آن را در برای فلین و خارج شد به او. اوباما در آن نازل شده است از طریق اسناد و مدارک منتشر شده توسط وزارت دادگستری به حال دانش صمیمی از wiretapped جزئیات فلین تلفن تماس به سفیر روسیه حتی اگر چیزی اشتباه وجود دارد نامناسب و یا غیر قانونی در مورد تماس.

آن را نیز نشان داد که Comey باز کرده بود FBI ضد جاسوسی ماهیگیری رسیدگی به فلین با خوار FBI agent پیتر Strzok مسئول در آغاز ماه اوت 2016 زمانی که فلین یک مشاور سیاست خارجی به نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن.

کاوشگر محور در پرداخت درگیری های زبان فلین تا به حال در روسیه که دانش عمومی در آن زمان مانند صحبت کردن درگیری های داده شده توسط بیل کلینتون.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داده است که او را خوش آمدید فلین در کاخ سفید و همچنین او باید.

فلین بود به طور غیر قانونی هدفمند و آغشته با اوباما و FBI. او در خدمت كارش در اطلاعات نظامی به 33 سال قبل از او شد مدیر آژانس اطلاعاتی وزارت دفاع در سال 2012.

اوباما اخراج او در سال 2014 بیش از فلین مخالفت با ایران هسته ای در ایران. اوباما همچنین در زمان موضوع را با فلین بیش از حد تهاجمی نگرش به مبارزه با رادیکال و تروریسم اسلامی.

آنچه اوباما و FBI را به فلین جنایی بود و نه راه دیگری در اطراف.

نظرات ایمیل به: luke1825@aol.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن