به انجمن خوش آمدید پردیس COVID: درخواست به دانشگاه در یک بیماری همه گیر

قبل از COVID بحران شما از خواب خوش تور استقبال ساختمان و منظمی کمرنگ هجز خود را شماره یک. شما پیش بینی در واقع

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

قبل از COVID بحران شما از خواب خوش تور استقبال ساختمان و منظمی کمرنگ هجز خود را شماره یک. شما پیش بینی در واقع دیدن دهان از دانش آموزان و پذیرش تکرار آنها را به شما صحبت می کنند و تکان دادن دست خود را در آینده اساتید. وای انسانی تماس بگیرید. چه یک سفر amirite? در حال حاضر شما می توانید تنها امید به نگه داشتن سر خود را بالا دیماه موج تازه پیشنهادی اجتماعی فاصله گرفتن از روش و سیاست همه گیر مورد علاقه خود را نهاد. این کالج, استراتژی های جستجو و راهنمایی می تواند کمک به شما به راحتی خود را دریافت کنید, کالج, تحقیقات انجام شده و به اطلاع بالقوه خود را به خانه برای چهار سال آینده حتی بهتر از شما می خواهم که در دوران 2020-دیوانگی B. C.

مطالعه بیشتر در برای برخی از بینش در مورد آنچه که در آینده از زندگی دانشگاهی را مانند پست COVID-19.

چه خواهد شد در COVID نگاه مانند?

College Social Distancing
unsplash.com

پس از سه ماه از افتخاری, ورود به زوم دانشگاه شما نمی خواهید به صرف کالج, داخل بازو رسیدن از پدر پرنده شناسی-اختصاصی قفسه کتاب. اگر این افزایش هرج و مرج در سمت چپ شما با هر درس در همه این که شما باید به ماندن آگاهانه در مورد آنچه کالج ها ارائه خواهد شد در این صورت دیگر لازم پردیس shutdown. حقیقت این است که تا سال 2020 و بسیاری از موسسات در حال تلاش خود را برای ارائه به عنوان بسیاری از گزینه های که ممکن است از سنتی در پردیس به طور کامل از راه دور به مصالحه در میان است. بسیاری از کالج ها قطع خواهد شد خود را در ترم کوتاه, توقف کلاس های حضوری پس از روز شکرگزاری و انتقال به طور کامل از راه دور یادگیری تا تعطیلات زمستانی.

شروع در پاییز سال 2020 بسیاری از کالج ها در حال رفتن کامل را انتخاب کنید-شما-خود-حالت ماجراجویی. "در واقع ما کار کرده اند با ما دانشکده به ارائه کلاس های ما در چهار روش" Adelphi University, معاون رئیس جمهور, ثبت نام مدیریت و ارتباطات دانشگاه کریستن Capezza گفت. "بنابراین ما در کلاس ارائه خواهد شد در شخص آنلاین هیبرید یا بالا و انعطاف پذیری. پس به این ترتیب اگر کسی بیمار شود و یا اگر کسی قادر به سفر به آمریکا, آنها هنوز هم می تواند تکمیل کلاس های خود را از طریق برخی از مرتب کردن بر اساس تجربه آنلاین,"Capezza گفت. ترکیبی و یا در کلاس های حضوری خواهد کل آنلاین جزء.

بسیاری از دانشگاه ها و اولویت بندی بهبود فن آوری خود را برای کمک به دانش آموزان با آموزش از راه دور. "ما در حال به روز رسانی فن آوری ما به پشتیبانی دانشکده ما به عنوان آنها در تعامل با دانش آموزان در دنیای واقعی و مجازی کلاس درس تجربه" دانشگاه ایالتی کنت دانشیار معاون رئیس جمهور از ثبت نام مدیریت و پذیرش شان Broghammer گفت. "فن آوری های جدید در هر کلاس درس اجازه خواهد داد که دانش آموزانی که ضعف سيستم ايمنی و یا شرایط بهداشتی اساسی به شرکت از راه دور در کلاس های حضوری," Broghammer گفت. این نوع انعطاف پذیری را نیز اجازه می دهد تا به صورت کلاس به راحتی انتقال به طور کامل آنلاین در صورت شیوع ناگهانی در دانشگاه بدون در بهار گذشته را حلزون گام تنظیم به آموزش مجازی.

بنابراین در حالی که کلاس های همان باقی خواهد ماند (بدون COVID خواهد شد که یک پسر که دوست دارد به بازی "مدافع شیطان" در سمینار دور) اصلی تغییرات این سقوط ورودی اول کلاس را تجربه مرکز در اطراف پردیس زندگی. خوابگاه خواهد شد و به احتمال زیاد باقی می ماند نیمه خالی از برخی از بدن دانش آموز نمی خواهد در پردیس زندگی و بسیاری از دانشگاه ها طرح برای بخش کردن برخی از مسکن مناطق به عنوان یک منطقه قرنطینه برای دانش آموزان در معرض. شما همچنین می توانید خداحافظی به سبک بوفه سالن های غذاخوری (و خداحافظی به کسانی که غول پلاتر بالا انباشت اشیاء بدست آمده پوره سیب زمینی). برای مقاصد بهداشت بسیاری از سالن های غذاخوری را انتقال به قبل از بسته بندی وعده های غذایی فرد.

ماسک را از دوره باقی می ماند یک نیاز در داخل و خارج از کلاس درس. فکر می کنم از آن به عنوان یک فرصت برای حفظ گمنامی هنگامی که شما را به بدترین جهت هفته مجلس. و دانشگاه را حفظ استاندارد شش فوت از جدایی بین میز در کلاس و مطالعه فضاهای محدود کردن صندلی مسکن اما خود را به حداکثر رساندن آزادی برای گسترش کتاب های خود را در میز کار خود را مانند یک بیگانه crop circle. هر آنچه که کمک می کند تا شما کار می کنند ،

تست-اختیاری می گویند چه ؟

SAT ACT Standardized Tests
unsplash.com

مگر اینکه شما یک ضربه از نشستن در یک اتاق تاریک به مدت پنج ساعت پر کردن حباب های کوچک شما می توانید شادی. بسیاری از کالج ها تصمیم به صرف نیاز به ارائه SAT و ACT آزمون دانش آموز جدید برنامه های کاربردی. این حرکت در ابتدا اقدام به کاهش استرس در دانش آموزان که محلی تست سایت لغو شد با توجه به بحران است. اما برای سال آینده به متقاضیان که از ترس تست مورد نیاز خواهد آمد به عنوان ویروس فروکش شما ممکن است lucked. مانند بسیاری از چیزهای دیگر وقتی که می آید به تست COVID ممکن است به سادگی و با سرعت بالا یک فرایند در حال حاضر در حال حرکت است.

حرکت گرایی بسیاری از مدارس ممکن است انتخاب کردن برای از بین بردن SAT/ACT تست مورد نیاز به طور کامل. "ما شده است ارزیابی یک تغییر جهت به حرکت نشسته آزمون عمل اختیاری به طور دائم. ما تصمیم گرفتیم برای سرعت بخشیدن به تصمیم گیری ما و ما به تصویب رسید و یک سال آزمون اختیاری سیاست و امیدوارم در تعیین آینده ممکن است در صورتی که سیاست باقی خواهد ماند دائمی سیاست" Capezza گفت. این بدان معناست که دانشگاه را با تکیه بر عوامل دیگر مانند رونوشت معدل و البته انتخاب در هنگام پذیرش تصمیمات در آینده نزدیک. "ما خواهد شد نگاه و ارزیابی دانشجویان بر اساس نوع کلاس که آنها گرفته و قدرت خود را نمرات" Capezza گفت. اما نمی خلاص شدن از شر خود را نشسته ناشی از استرستنها به متمرکز در معدل خود را به شماره. پذیرش تکرار نیز نگاه کلی نگر در مسیر خود نمرات و انتخاب خود را در کلاس و انتخابی است.

برخی از دانش آموزان آینده نگر می گویند waiving از تست مورد نیاز واقع می افزاید: تا به یک شبکه منفی است. "SAT و ACT الزامات احتمالا تاثیر منفی بر کلاس 2021 تا کنون از آنجا که دانشجویان معمولا با تکیه بر خود و نمرات آزمون به کالج ها نشان می دهد آنچه که آنها قادر به" پنساکولا دبیرستان junior کلر هان گفت. "هنگامی که آنها اختیاری آن هم از نوع شکست هدف از آزمون." در صورت لغو و تاخیر از دیگر برنامه ها و فرصت هایی که دانش آموزان دبیرستان تکیه به درخشش خود, کالج, نرم افزار حذف نمرات آزمون می تواند تبدیل به مانع دیگر. "مثل ما محلی در دانشگاه وست فلوریدا, من به دنبال به یک برنامه پژوهش یک مطالعه تحقیقاتی برای یک ترم با یک استاد در آزمایشگاه" هان بازگو کرد. "و نیز لغو شد چرا که یکی از اعضای هیات علمی آزمایش مثبت برای این ویروس و دانشگاه تعطیل." فرصت های بسیاری نیز دچار همان محدودیت ها و cancelations به عنوان استاندارد آزمون است. اما آنها نمی دریافت توجه از همان کالج تکرار.

همه در همه, در حالی که این ویروس ناشی از یک اختلال موقتی برای استفاده از آزمون های استاندارد در برنامه های کاربردی کالج, آنها هنوز هم می تواند در اثر باقی می ماند در آینده پذیرش چرخه. "توصیه من به دانش آموزانی که سالمندان در پاییز امسال خواهد بود و نه صبر کردن تا بهار را به خود SAT یا ACT اگر یک تست در دسترس می شود آن را" فیرمونت دانشگاه ایالتی رئیس جمهور میرتا M. Martin گفت. "اگر شما نمی دریافت نمره پیش بینی شما, سپس شما هنوز هم باید چند بار دیگر به درمان آن نمره طوری که شما قادر به در نظر گرفته شود برای وعده یا برای هزاران دیگر بورس های تحصیلی که نیاز به آزمون استاندارد." به طور کلی سعی کنید استرس خود را. شما همیشه می توانید آزمون مجدد در صورت نیاز.

بنابراین حتی اگر شما نمی تواند بیشتر هیجان زده به موج خداحافظی به تست برای کالج به یاد داشته باشید که آن را هنوز هم می تواند ارزش داشته باشد هنگامی که به دنبال کمک هزینه تحصیلی و کمک های مالی ، اگر ویروس خنثی برنامه های خود را به گرو در اوردن پایین خود را-در-این-افسردگی با معدل خوب نمرات آزمون های گزینه, هنوز هم وجود دارد. بسیاری از کالج ها نیاز نیست SAT یا ACT هنوز هم اجازه می دهد تا شما را به ارسال نمره خود را با نرم افزار خود را. فقط مراقب باشید که آزمایش خود را در سایت شیوه های اجتماعی فاصله; هیچ چیز را کاملا مانند یک مثبت تاج نمره آزمون ،

راهنمایی برای COVID پسند کالج جستجو

College Applications Campus
unsplash.com

اگر شما برنامه ریزی برای سرکوب خود را در کالج جستجو در این سال شما احتمالا صرف چهار ماه گذشته قفل شده در یک دمدمی مزاجی چرخه و hyperventilating به بالش خود را. اگر من اینجا هستم تا به شما بگویم برای جلوگیری از گوگل "ورود به سطح شغل قطب جنوب" از آنجا که آن را خوب خواهد بود. کالج دولت درک جهنم غلتکی سوار coaster کالج جستجو در این روز انجام می دهند بیشترین تلاش خود را به انطباق با این روند از سال گذشته به زمان ایمنی نیاز دارد. اگر شما احساس می کنید در از دست دادن برای چگونگی ادامه در نظر گرفتن این چند نکته را به عنوان راهنمای خود را به COVID کالج جستجو.

1. برو در یک تور مجازی

شما دیگر نمی تواند راه رفتن در اطراف پردیس در یک حلزون تعریق فراوان در حالی که کسی را از مادر می پرسد 500 سوال در مورد جوان جانی چشم انداز روشن در برنامه مهندسی. اما شما می توانید یک ایده دقیق از رویای تو را در دانشگاه از یک تور مجازی. فکر نمی کنم از تورهای مجازی به عنوان تنها نمای خیابان گوگل-سبک پانورامای. در واقع بسیاری از آنها قابلیت زوم روایات است. "برخی از کالج ها انجام یک کار خیلی خوب" Enloe آهنربا دبیرستان ارشد Jonathan ژائو مورد بررسی قرار گرفت. من به دنبال در کالج است که تا به حال 360 VR تصویری که در آن شما می توانید به اطراف نگاه کنید و ببینید چه دانشگاه و به نظر می رسد," او گفت:. برای کشف گزینه های خود را نمی سرگردان دور از تورهای مجازی.

برای کسانی که هنوز هم در مجموعه در فرد و تور, برخی از موسسات هنوز هم ارائه یک فردی در شخص تور برای بازدید کنندگان. "دانش آموزان و خانواده های آنها می آیند به عنوان طولانی به عنوان آنها در حال رفتن به دنبال تمام اجتماعی فاصله و بهداشت و PPE پروتکل" Capezza گفت. "ما می خواهیم آنها را به یک نقشه و آنها می توانید یک پیاده بنابراین ما آنها را در یک شات برای دیدن آنچه آن را مانند در محوطه دانشگاه." که آیا شما باید از این فرصت برای یک فرد در پردیس تور و یا رفتن برای کنترل از راه دور گزینه فقط به یاد داشته باشید به سوال بپرسید و چند یادداشت به تحقیقات بعد.

2. رسیدن به یک مشاور پذیرش

کالج ها مانند کلیسای ساینتولوژی; اگر شما واقعا می خواهید به دانستن آنچه شما می خواهید به صحبت با کسی در داخل. بسیاری از دفاتر پذیرش با خوشحالی پاسخ به درخواست های دانش آموزان آینده نگر به بحث با پذیرش مشاوران یا سایر دانشکده. "رسیدن به پذیرش مشاور. ایجاد یک ارتباط شخصی اگر شما در حال حاضر نیست. پذیرش کارکنان هستند یک منبع بزرگ برای شما برای اتصال به دفاتر در دانشگاه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوعات از جمله یک کمک مالی, استخدام دانشجو و دانشگاه زندگی" Broghammer گفت. افسر پذیرش نه تنها می تواند پاسخ خود را به طور کلی نگرانی و سوال در مورد COVID-19 اما همچنین به شما مراجعه به دیگر اعضای هیات علمی و کارکنان با دانش خاص از منافع خود.

برخی از کالج ها مانند فرمانت دولت نیز پیشنهاد استخدام است که می تواند زمینه تجربه شخصی خود را به دانش آموزان آینده نگر. "این افراد فارغ التحصیلان دانشگاه و بنابراین آنها نه تنها قادر به آنها بگویید که کمی در مورد خود و آینده نگر عمده, اما فقط به عنوان مهم آنها قادر به به اشتراک گذاری با آنها تجربیات شخصی خود را در Fairmont دانشگاه ایالتی" مارتین گفت. در هنگام صحبت با نمایندگان در یک دانشگاه خاص خود را به مسیر مورد نظر از مطالعه بهتر است پس نترس به درخواست به صحبت با یک دانشکده یا کارکنان عضو از یک گروه خاصی.

3. اهرم خود را اجتماعی

شما احتمالا صرف چهار ماه گذشته تعویض feverishly بین اخبار, بنابراین در حال حاضر آن زمان برای قرار دادن خود را اجتماعی به خوبی کار می کنند. اول از همه "دنبال دانشگاه های کانال های رسانه های اجتماعی را به ماندن متصل به جدید ترین اطلاعیه ها و اخبار" Broghammer گفت. کالج ها هنوز در مراحل بدانند تمام این COVID-19 چیز و ترتیبات و سیاست برای ترم آینده می تواند تغییر روز به روز. اقامت در بالا از اطلاعیه منتشر شده در مطبوعات و سیاست های جدید. با انجام این کار شما می خواهید برای جلوگیری از تغییر ذهن خود را در آخرین لحظه به دلیل اطلاعات جدید است.

آن را یک گام بیشتر را sleuth کلاه و رسیدن به زمان یا فارغ التحصیل دانش آموزان مورد نظر خود را بخش. از آنها یاد بگیرید در مورد تجربه خود را در کالج آنچه آنها می خواهم در مورد آن, آنچه, آنها نیست و آنچه که آنها مایل به آنها می خواهم شناخته شده هنگام استفاده از. به یاد داشته باشید که پذیرش تکرار و استخدام باید منافع مقرره در متقاعد کردن شما برای درخواست. این بدان معنا نیست که آنها غیر قابل اعتماداست بی طرفانه حساب از یک مدرسه همیشه از دانش آموزان است.

در نهایت, کالج جستجو در دوران COVID می توانید مانند ایستاده defenselessly در مقابل تبادل ماشین; هر زمان که شما فکر می کنید همه چیز تحت کنترل این تف کردن شلیک دیگری از اطلاعات است. هنگامی که آن را قریب به اتفاق به یاد داشته باشید که تعهد از این وضعیت غیر قابل پیش بینی می کند و به شما تعلق ندارد. "من می خواهم تشویق دانش آموزان به نگاه چگونه دانشگاه پاسخ در طول بیماری همه گیر. چگونه دانش آموزان تحت درمان در طول زمان بحران ؟ این می تواند بسیار گفتن در شما چگونه خواهد بود درمان" Broghammer گفت. در نظر گرفتن این فرصت را به سازمان دیده بان خود را چگونه مدرسه رویای پاسخ به یک وضعیت دشوار است. اگر شما می توانید مسئولیت رسیدگی به این بیماری همه گیر آینده خود را در کالج باید قادر به رسیدگی شما.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب