ما نیاز به ایستادن در پشت ما ادارات پلیس

مرگ غم انگیز جورج فلوید در دست یک فاسد, افسر پلیس تحت فشار قرار دادند تا به موضوع خشونت پلیس آگاهی به زمین تب.

توسط ATSHNEWS در 21 خرداد 1399

مرگ غم انگیز جورج فلوید در دست یک فاسد, افسر پلیس تحت فشار قرار دادند تا به موضوع خشونت پلیس آگاهی به زمین تب. بدون سوال عمومی سزاوار پاسخ و عدالت است. این تظاهرات خشونت آمیز تخریب اموال در برابر خطرات فیزیکی و تماس پال خواستار قطع بودجه دولت ادارات پلیس توسط مترقی دموکرات شهرداران و مقامات دولتی هستند ناعادلانه و باید متوقف شود. برچیدن اهانت آمیز و بی احترامی تمام ادارات پلیس اشتباه است.

سیاستمداران خواستار پال خواستار قطع بودجه دولت بسیار مکانیسم است که نگه می دارد امن عمومی غیر مسئولانه است کاملا غم انگیز و خطرناک است. مترقی چهره های سیاسی خواستار آن است که حکومت قانون و حفاظت از کنار رانده شود به راحتی عصبانی و اوباش باید استعفا دهد و کنار به طوری که رهبران مسئول و رهبری حکومت می تواند روز.

چگونه یک جامعه بدون یک اداره پلیس تابع با خیال راحت ؟ چگونه از بین بردن اداره پلیس را با نژاد های گوناگون جامعه با هم ؟ چگونه عدم امنیت عمومی ارائه جامعه ما بیشتر وحدت نژادی? خواهد شد که به جای پلیس هنگامی که وجود دارد یک سرقت ؟ Antifa? اوباش عصبانی?

مترقی مقامات دولتی می تواند منجر شما به این باور است که تمام ادارات پلیس در سراسر کشور در حال اجرا توسط نژادپرست سفید افسران پلیس. واقعیت این است که در ادارات پلیس به خصوص در اینجا در ماساچوست متنوع هستند. من کاملا مطمئن هستم و اوباش عصبانی و Antifa نیست نگران با حقایق و یا بازدید از ادارات پلیس جایی که آنها را پیدا خواهد کرد افریقایی, امریکایی, آسیایی, آمریکا, هند, آمریکا, سیاه و سفید آمریکا افسران پلیس در خدمت جامعه و کار با هم. این یک واقعیت است و ما باید هر یک از این مردان و زنان شجاع به قرار دادن بر روی لباس و محافظت از ما را 24/7.

به عنوان یک جانباز می توانم بگویم از تجربه شخصی است که شده است وجود دارد هرگز بیشتری نژادی یکی کننده از ارتش ایالات متحده. ما به عنوان دیده بان های مختلف مترقی اجرا شهرستانها در سراسر کشور منفجر شدن به خشونت و اوباش خراب کردن آن را روشن است که انتشار بسیاری از جامعه ما را جوانان ما از برخی از مرتب کردن بر اساس نظامی الزامی است صدمه دیده کشور ما بیش از آن کمک کرده و آن را.

به عنوان بیکار ممتاز جوانان را به خیابان همدردی و یا پیوستن داخلی گروه های تروریستی مانند Antifa روشن است که ما به عنوان یک مردم چپ میهن پرستی و عشق به کشور و قدردانی برای آزادی های شخصی توسط ایستگاه فرعی. روشن است که همانطور که ما خواسته اند چیزی از ما نسل جوان آنها به هیچ چیز در بازگشت دیگر از تفکر است که کشور مدیون آنها چیزی. شاید چند سال خدمت در ارتش ممکن است که تغییر نگرش است. شاید در خدمت نژادی متنوع نظامی واحد ممکن است نشان می دهد این Antifa بورس چه نژادی وحدت و خونریزی قرمز و سفید و آبی به این معنی است.

شاید گذراندن چند ماه در تپه های افغانستان و یا برخی دیگر از جهان سوم ملت ممکن است الهام بخش برخی از قدردانی برای این ملت بزرگ که Antifa به دنبال نابود کردن.

بدون در نظر گرفتن شرایط غم انگیز از نمونه های متعددی از خشونت پلیس این استثنا و نه قاعده در راه ادارات پلیس در سراسر کشور به کار گیرند. ما به عنوان افرادی که بر این باورند در این قانون نیاز به ایستادن به مقامات منتخب که مایل به اشک ما سیستم جدا منظور لطفا تعداد بسیار کمی.

آیا وضعیت در اطراف جورج فلوید سزاوار خشم و عدالت ؟ بله بدون سوال. اما آیا ما نابود کردن حکومت قانون در روند ؟ مطلقا نه.

سیاه و سفید زندگی می کند اما پس از انجام تمام زندگی. بله که شامل زندگی متنوع از افسران پلیس در سراسر این کشور است. به عنوان مطیع قانون شهروندان شما نیاز به عمل در حال حاضر و با صحبت کردن تقاضا است که سیاسی اپورتونيست ما را بشنود و بداند که ما ایستاده 99% خوب افسران پلیس در خدمت جوامع ما هر روز است.

جان مک دونالد یک جانباز نیروی هوایی ایالات متحده عملیات طوفان صحرا و جانباز مدافع.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب