ما می توانیم این را به عنوان یک کشور

چگونه می تواند ما را برای زنده ماندن ؟ ما نیاز به نگه داشتن مثبت نزدیک به قلب ما نزدیک در سر ما.وجود دارد قطعا

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

چگونه می تواند ما را برای زنده ماندن ؟ ما نیاز به نگه داشتن مثبت نزدیک به قلب ما نزدیک در سر ما.

وجود دارد قطعا بیشتر از نژادپرستی درگیر هنگامی که افسر پلیس کشته جورج فلوید. وجود دارد که مردم در موضع قدرت است که باید به درستی نظارت شود. من فقط احساس ما در حال غلبه بر نژادپرستی در نهایت از آنجا که ما شاهد تنوع. پس از این!

من در دهه 60. من اعتراض جنگ بدون خشونت است. من در جنوب بوستون. پدر و مادر من بودند کارگران کارخانه که هرگز سیستم استفاده می شود. آنها خیلی سخت کار کرده و کمک کرد تا برادر من و من رسیدن به یک مدرسه کاتولیک آموزش و پرورش است. برادر من یک وکیل است. من یک مددکار اجتماعی. تبعیض بود که برای ما ناشناخته است. نفرت بود غیر موجود. ما نیاز به بازگشت به که به زودی.

من به یاد داشته باشید همانطور که من در انجام کار من از دیدن کودکی که مورد آزار قرار گرفته بود من به نام به پلیس کمک کند. کودک قفل شده بود در آپارتمان خود. پلیس نگاه چگونه شسته و رفته خانه بود و هل من در برابر دیوار. نگرش خود را تغییر زمانی که او را دیدم دختر کوچولو گره خورده به تخت او. او عذرخواهی کرد و به من کمک کرد تا او را محافظت می کند. چه می شود اگر من در زمان که منفی و کمک به آن فرم نظر من? من شده اند قادر به پلیس به دنبال کمک از سال 1969. بسیاری از کودکان و بعد از آن بزرگان می شده اند در خطر است.

ما نیاز به نگاه ما هدف در زندگی و مطمئن شوید ما را دنبال کنید از طریق تعامل با همه کسانی که باید قادر به کمک است.

سلام باید بازگشت. God bless America

رز B. McGarry
Tyngsborough



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب