'ما در حال یک": تظاهرات در لوول شهرستان سالن

لوول — السا Keefe توصیف تصویری از جورج فلوید مرگ به عنوان دردناک به تماشای.شاهد مینیاپولیس افسر پلیس مطبوعات ز

توسط ATSHNEWS در 15 خرداد 1399

لوول — السا Keefe توصیف تصویری از جورج فلوید مرگ به عنوان دردناک به تماشای.

شاهد مینیاپولیس افسر پلیس مطبوعات زانو خود را در Floyd گردن به عنوان 46 ساله التماس هوا در سمت چپ 18 ساله لوول اقامت با احساس ناتوانی.

"من فکر می کنم که چه انگیزه بسیاری از مردم از آنجا که ما قدرت را به صحبت می کنند برای خانواده و مبارزه برای جورج فلوید و برای همه مردم از رنگ" Keefe افزود: به عنوان او راه می رفت با خانواده اش پایین Merrimack خیابان در روز چهارشنبه.

این Keefe خانواده بیش از 200 دیگر مردم در یک راهپیمایی از Pawtucketville محله در سراسر هاو پل و به لوول تالار شهر در روز چهارشنبه. ماه مارس بود که به افتخار زندگی فلوید و دیگر سیاه و سفید زندگی می کند از دست به خشونت پلیس.

راهپیمایی سازماندهی شده توسط یک گروه از جوانان منطقه باقی مانده صلح آمیز هر چند رشد تنش در پایان این تظاهرات که سازمان دهندگان این رویداد خواسته لوول افسران پلیس را به زانو در همبستگی با آنها. پلیس نمی مطابق با درخواست.

مونیک Kabongo, 15, Amaya Alkassar, 16; Ayalise Alkassar, 16; و جیسون Rodriguez, 16, سازمان مارس بیش از یک دوره دو روزه. آنها صرف دقیقه در روز سه شنبه ساخت علائم و جمع آوری بطری های آب به دست را برای این رویداد.

این سازمان همچنین به صحبت مسئولان شهرستان در مورد برنامه های خود را برای راهپیمایی و تظاهرات. لوول افسران پلیس جمع آوری شده در طول تقریبا 1 مایل مارس مسیر به آدرس ترافیک به عنوان جمعیت مشغول به کار راه خود را به شهرستان سالن.

"این است که واقعا شخصی چون من تا جایی که این نوع پلیس بد هستند چون از راه رفتار آنها با ما" Kabongo گفت: به عنوان جمعیت آماده برای راهپیمایی. "ما می دانیم که تمام پلیس ها بد نیست و مردم اینجا را می دانم که همه پلیس بد نیست اما آنها باید بدانند ما بیمار است. ما در حال انجام است."

طول این خط طولانی از تظاهرکنندگان در تشویق مردم در طول مسیر پیاده روی و توسط رانندگان وافغان خود ماشین شاخ به آنها منتقل می شود. گروهی شعار می دادند و فریاد زد: سراسر مه از جمله بارها و بارها خواستار "چه نام خود را؟" آنها جواب دادند: "جورج فلوید!"

زمانی که جمعیت وارد لوول شهرستان سالن رویداد برگزار شده بود جمعیت را به زانو در حالی که ارائه یک 10 ثانیه یک دقیقه سکوت به افتخار فلوید. این سازمان سپس خطاب به جمعیت با استفاده از یک بلند گو حرف زدن را به صحبت کردن با گروهی که جمع شده بودند در JFK پلازا.

"من امروز اینجا هستم به من نشان می دهد برادران و خواهران که ما در این با هم" Amaya Alkassar گفت. "شما به تنهایی نیست. ما یکی هستند. ما متحد هستند. ما امریکا است."

برگزار شد با بلند گو حرف زدن به راهپیمایان از جمله 21 ساله علامت Kayanja که به نام مردم "رای و نه فقط اعتراض." برایان Ngaruiya, 23, نام بر مردم را بیشتر از تلاش برای ایجاد تغییر.

"ما نمی توانیم تغییر دهید مگر اینکه ما همه از خانه های ما و شروع به آنچه که ما در حال انجام در حال حاضر ،" لوول resident گفت. "من را تشویق هر یک از شما: متوقف نمی شود. Don't stop فردا. Don't stop هفته آینده, ماه آینده, در سال آینده. متوقف نمی هنگامی که شما بچه ها. فکر می کنم در مورد فرزندان خود را در مورد برادران و خواهران خود را. ... سیاه زندگی همیشه مهم است."

به عنوان تظاهرات زخم پایین سازمان دهندگان این رویداد درخواست لوول افسران پلیس که تماشای بیش از این رویداد به زانو زدن. زمانی که افسران را نه زانو, جمعیت شروع به شعار "یک زانو زدن!" فایده ای نداشت.

سازمان به نام درخواست خود را به افسران و تشویق جمعیت به مارس به پایین Merrimack خیابان. این رویداد باقی مانده است, صلح آمیز, هر چند یکی از معترضان می گوید قسم در افسران پلیس به عنوان او راه می رفت ،

یکی دیگر از معترضان می گوید با نزدیک شدن لوول پلیس سرهنگ دیوید Peaslee در یک رویداد مانع شدن. این نشان دهنده خواسته Peaslee چرا افسران نیست نگاهی به زانو در همبستگی. Peaslee گفت: اثبات اینکه آنها نمی زانو زدن افسران آیا ایستاده با آنها.

"شما رو به کنترل خود صحبت می کنند و کلمات خود را" تظاهرکننده دیگری گفت: تلاش برای سرکوب هر گونه خصومت در میان جمعیت. "که در آن است."

مدت کوتاهی پس از تظاهرکنندگان راهپیمایی به پایین Merrimack خیابان.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن