ناظر به نقل مداوم عفونت ساقط در خانه های سالمندان

توسط RICARDO آلونسو-ZALDIVARواشنگتن (AP) — قبل از COVID-19 کشته و هزاران نفر از ساکنان خانه سالمندان, در مورد

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

توسط RICARDO آلونسو-ZALDIVAR

واشنگتن (AP) — قبل از COVID-19 کشته و هزاران نفر از ساکنان خانه سالمندان, در مورد 4 در 10 خانه بازرسی شد ذکر شده برای کنترل عفونت و مشکلات با توجه به یک دولت ناظر گزارش روز شنبه که می یابد "مداوم" الگوی ساقط.

در پرتو این بیماری همه گیر به ظاهر جزئی برش گوشه های چنین به عنوان یک کارمند مراقبت از ساکنان در حالی که مبارزه با سرماخوردگی گرفته اهمیت است.

"علائم هشدار دهنده نادیده گرفته شد و خانه های پرستاری شد آمادگی به صورت یک بیماری همه گیر" گفت: سناتور. Ron Wyden از اورگان نماینده دموکرات در کمیته ای که نظارت مدیکر و مدیکید. "وجود دارد نیاز به تغییرات بزرگ در راه خانه های پرستاری برای مراقبت از سالمندان است."

در این گزارش از دولت دفتر پاسخگویی یافت که بازرسان دولتی که کمک به اجرای فدرال خانه سالمندان استانداردهای طبقه بندی شده اکثریت قریب به اتفاق موارد نقض به عنوان شدید به طور کلی به معنی وجود دارد هیچ آسیب واقعی به ساکنان. فدرال مراکز مدیکر و مدیکر خدمات انجام اقدامات اجرایی برای 1% از موارد نقض طبقه بندی شده به عنوان شدید نیست از 2013-2017 این گزارش گفت:.

خانه های سالمندان به پایان رسید تا تحمل فشار از شیوع کروناویروس. حدود 1.4 میلیون نفر زندگی می کنند در برخی از 15,500 امکانات در ایالات متحده است. بسیاری از این افراد در حال حاضر در معرض خطر بالاتر با توجه به سن و سابقه پزشکی و آنها نیز به اشتراک گذاشته شده اتاق ناهارخوری, مناطق تفریحی حمام و چهارم خواب.

مداوم شمارش توسط آسوشیتد پرس پیدا کرده است بیش از 34000 coronavirus مربوط به مرگ و میر در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت بیش از یک سوم از تمام COVID-19 مرگ و میر در کشور است.

گائو گزارش نشان داد که حدود 40 درصد از خانه های پرستاری بازرسی در هر یک از دو سال گذشته خواهان مشکلات با کنترل عفونت و پیشگیری است.

به دنبال عمیق تر به اطلاعات فدرال برای 2013-2017 محققان دریافتند یک تکرار الگوی از مشکلات است. داده که برای دوره پنج ساله نشان داد که 82 درصد از خانه های پرستاری در بازرسی یا 13,299 به حال حداقل یکی از کمبود های مربوط به کنترل عفونت و پیشگیری است. حدود نیمی از این امکانات تا به حال عفونت های مرتبط با کمبود در چند سال متوالی.

"این یک شاخص از مشکلات مداوم" گائو را بگمارند محققان گفت. آژانس حمل برای نظارت کنگره است.

انواع مشکلات درگیر مسائلی مانند عدم درست شستن دست ها و نه جداسازی بیمار ساکنان در طول شیوع بیماری. "بسیاری از این شیوه ها می تواند حیاتی برای جلوگیری از گسترش بیماری های عفونی از جمله COVID-19," محققان نوشت.

در میان حوادث ذکر شده در این گزارش:

—یک دستیار پرستاری در کالیفرنیا تسهیلات بوده است بیمار به مدت حداقل دو روز با تب و اسهال و سرفه و آبریزش بینی اما نگه داشته و مشغول به کار است. هفت کارکنان شده بود به نمایش در آمد سل قبل از آنها استخدام شده بودند. کارگران که تا به حال خود را, عکس های آنفولانزا مشغول به کار بودند و بدون ماسک. هیچ اقدام اجرایی در نظر گرفته شد برابر تسهیلات.

—نیویورک پرستاری در خانه بود در تلاطم یک عفونت تنفسی شیوع است که تا به حال بیمار 38 ساکنان. اما آن را فاقد یک کامل و لیست دقیق از بیمار و آن را موفق به جداسازی آنها از کسانی بودند که علامت رایگان. به همین ترتیب, کارکنان, کمک به بیماران مبتلا به بیمار شد و نه منزوی. ساکنان ادامه داد: برای به اشتراک گذاشتن سالن ناهار خوری. فدرال CMS در زمان عمل نیاز به خانه سالمندان به آموزش مجدد کارکنان و ارائه یک طرح اقدام اصلاحی به بازرسان دولتی.

—یک دستیار پرستاری در یک, آرکانزاس, مرکز دیده می شد کمک به یک غائط اقامت پس از اجابت مزاج. سپس بدون از بین بردن او را خاکی و دستکش و دستیار کمک گرفتن بیمار راحت در تخت ثابت, بالش و پر لوازم در کنار تخت کشو. گلوکز متر برای اندازه گیری قند خون به درستی ضد عفونی قبل از استفاده بر روی ساکنان. هیچ اقدام اجرایی در نظر گرفته شد در برابر خانه سالمندان است.

پرستاری خانه های ذکر شده در این گزارش مشخص نشده.

Seema Verma رئیس فدرال مدیکر و مدیکید آژانس گفت: در این هفته که فرمانداران باید ورزش "احتیاط" قبل از اجازه دادن به خانه های سالمندان برای بازگشایی به بازدید کنندگان است. ورما اعلام کرده است که سیستم مدیریت محتوا برنامه ای به نام کمیسیون بررسی خانه سالمندان پاسخ به کروناویروس و توصیه. گائو گفت: این برنامه گزارش های دیگر به طور مستقل بررسی چگونگی CMS در پاسخ به شیوع بیماری و همچنین آژانس نظارت کنترل عفونت در خانه های سالمندان.

سر از خانه سالمندان تجارت گروه انجمن بهداشت آمریکا دارای پرچم کنترل عفونت به عنوان یک اولویت برای صنعت. "ما کاملا متعهد به تجدید تاکید بر کنترل عفونت" را علامت پارکینسون گفت: در مصاحبه اخیر است.

در حالی که حدود 40 درصد از خانه های پرستاری در سراسر کشور خواهان کنترل عفونت مشکلات گائو گسترده ای یافت تفاوت میان کشورها. در سال 2017 نزدیک به 61 درصد از بازرسی امکانات در کالیفرنیا به حال یک کمبود در حالی که در رود آیلند آن را کمتر از 4 درصد.

این گزارش همچنین نشان داد که غیر انتفاعی خانه های پرستاری تا حدودی کمتر به احتمال زیاد ذکر شده به صورت مداوم کنترل عفونت مشکلات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب