بخش 8 عضو شورا مایک اودانل نه به دنبال پنجمین دوره در شورای

محتوای مقالهبخش 8 Coun. مایک اودانل اعلام کرد صبح روز جمعه است که او نمی خواهد به دنبال یک پنجم ترم در شورای ش

توسط ATSHNEWS در 9 خرداد 1399

محتوای مقاله

بخش 8 Coun. مایک اودانل اعلام کرد صبح روز جمعه است که او نمی خواهد به دنبال یک پنجم ترم در شورای شهر.

O'donnell نشان داده شده است Ward, 8 تا 14 سال و در حال حاضر در کنار پله در پیش از رجینا را در انتخابات شهرداری ها در ماه نوامبر.

در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای اعلام کرد که او نمی خواهد به دنبال واژه دیگری o'donnell نوشت: "وقت آن است که برای فرد دیگری به این فرصت را به گوش دادن و ارائه رهبری برای این بخش است."

قبل از در حال اجرا برای شورای o'donnell شد یک معلم و مدیر مدرسه. وقت خود را در شورای o'donnell گفت که او با افتخار به قرض دادن صدای خود را به تشویق اضافی در پارک سگ و به گام برداشتن در مسير رجینا تبدیل شدن به یک توسعه پایدار در شهرستان با آغاز حرکات بر روی انرژی خورشیدی و منابع جایگزین انرژی.

او همچنین اشاره کرد که او به رهبری دو ملی زیرساخت اجلاس به ریاست المپیک مشعل رله و فشرده در این شهرستان به انتخاب کردن برای یک paperless شورای.

در علاوه بر این به نمایندگی از بخش 8, o'donnell نیز انتخاب شده به فدراسیون کانادا شهرداری خدمت در شهرستانهای استان اجرایی و هیئت مدیره و ریاست رجینا کمیسیون برنامه ریزی.

در نامه خود o'donnell گفت که او باز بود برای هر کسی با توجه به کار در شورای دلگرم کننده, امیدوار, مشاوران آمده او را "به بحث در مورد در طول هر گونه سؤال که آنها ممکن است در مورد یک نامزد."

بیشتر به آمده...

alsalloum@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن