از خواب بیدار تماس برای سرمایه گذاران

از Jan. 1 Feb. 19, بازار سهام ایالات متحده بود قایقرانی همراه, به دست آوردن 5 درصد است. اما از Feb. 19 تا 23 م

توسط ATSHNEWS در 31 فروردین 1399

از Jan. 1 Feb. 19, بازار سهام ایالات متحده بود قایقرانی همراه, به دست آوردن 5 درصد است. اما از Feb. 19 تا 23 مارس در بازار سهام از دست داد 34 درصد. در طول این 33 روز, آیا سرمایه گذاران باقی می ماند آرامش و با چوب اصلی خود تخصیص دارایی? آن را به نظر نمی رسد ، با توجه به مورنینگ مارس ایالات متحده صندوق جریان گزارش سرمایه گذاران کشیده یک رکورد $326 میلیارد از وجوه متقابل در ماه مارس است. مارس نیز یک رکورد در ماه برای پول-بازار سرمایه به عنوان سرمایه گذاران ریخت و یک رکورد $676 میلیارد دلار از پس انداز به دلار پول-بازار سرمایه.

من در همه جای تعجب نیست با این یافته ها. واقعیت این است که بسیاری از سرمایه گذاران با خود صادق در مورد تحمل خود را برای خطر است. اکثر سرمایه گذاران (که آیا آنها حاضر به اعتراف یا نه) باید یک "شناور" تحمل ریسک بر اساس آن جهت اقتصادی بادها می وزد. اگر شما بخواهید یک سرمایه گذار; "در یک مقیاس از 1 تا 10 چه خطر خود را تحمل کنید؟," پاسخ خود را می تواند یک "6 یا 7" در بازار به طور متوسط پس از آن تغییر به یک "8 یا 9" در یک بازار گاو نر و تغییر به یک "2 یا 3" در بازار داشته باشد.

اگر سرمایه گذاری پرتفوی خود را تراز وسط قرار دارد نه خود را با تحمل خطر احتمال ساخت یک فقیر سرمایه گذاری تصمیم گیری را افزایش می دهد, به خصوص در طول افراطی دوره از نوسانات. در بازارهای گاو نر فکر از دست رفته حزب می تواند باعث اصلی ما خطر-سطح تحمل را تغییر دهید. ما مایل به گرفتن خطر بیشتر و مصرف بیشتر در خطر ابتلا به معنی سرمایه گذاری پول بیشتر به سهام. و وقتی که بازار گاو نر در نهایت تبدیل به یک خرس بازار ما overweighted سبد سهام از دست می دهد پول بیشتری از ما درست خطر-سطح تحمل راحت با. و هر بار که "سرمایه گذاری آونگ" نوسان را در جهت دیگر این چرخه از حرص و آز و ترس نگه می دارد بازی خود را بیش از بیش.

وجود دارد بسیاری از عوامل در نظر گرفتن زمانی که ساخت یک نمونه کارها سرمایه گذاری و یکی از مهم ترین عوامل سرمایه گذاران باید بدانید این است که خود را در معرض خطر-سطح تحمل. مهم نیست که چگونه بالا یا پایین خود را در خطر-سطح تحمل است تا زمانی که شما می دانید آنچه در آن است. سرمایه گذاران که نمی دانم چه واقعی خود را در سطح است که به طور مداوم در یک عاطفی غلتکی سوار coaster از ترس و حرص و آز و حسرت. بسیاری بر این باورند که آنها می تواند مقاومت در برابر درد از یک بازار قابل توجهی کاهش و در عین حال هنگامی که آن را در واقع اتفاق می افتد در زمان واقعی آنها اغلب پیدا کردن آنها نمی توانند.

اگر وجود دارد یک چیز خوب است که ممکن است از این زمان به یاد بازار آن است که این می تواند یک زنگ خطر برای سرمایه گذاران برای تعیین واقعی خود را در خطر-سطح تحمل.

اگر شما را در شب بیدار نگرانی در مورد سرمایه گذاری خود را و یا یک گره در معده خود را هنگامی که شما از شنیدن این بازار کاهش یافته است ممکن است زمان برای ارزیابی مجدد شخصی خود را در خطر-سطح تحمل و سطح خطر در نمونه کارها خود را. هنگامی که شما می دانید شما در معرض خطر-سطح تحمل سپس شما می توانید ایجاد یک نمونه کارها سرمایه گذاری شما می توانید از نظر مالی و احساسی راحت با خرس در بازارهای, بازارهای گاو نر و هر بازار چرخه در میان است.

مارتین Krikorian است رئیس جمهور از سرمایه و ثروت, مدیریت ثبت نام مشاور سرمایه گذاری ارائه "تنها هزینه" مدیریت سرمایه گذاری خدمات واقع در 9 بیلریکا جاده, Chelmsford, MA. او نویسنده از سرمایه گذاری کتاب "10 فصل به داشتن پرتفوی سرمایه گذاری موفق" و "7 مرحله برای تبدیل شدن به یک سرمایه گذار موفق است." مارتین را می توان در 978-244-9254, www.capitalwealthmngt.com و یا از طریق ایمیل در info@capitalwealthmngt.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب