رای دهندگان در دو Nashoba دره شهر سر به پای صندوق های رای جمعه

PEPPERELL انتخابات فصل است که در پایان ماه با دو شهر انتخابات برنامه ریزی شده برای روز شنبه, ژوئن 29.Pepperell

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

PEPPERELL انتخابات فصل است که در پایان ماه با دو شهر انتخابات برنامه ریزی شده برای روز شنبه, ژوئن 29.

Pepperell و تاونسند خواهد هر دو را نگه سالانه خود را در شهر انتخابات است.

Varnum بروک مدرسه ابتدایی برگزار خواهد شد, نظرسنجی برای Pepperell از 7 صبح تا 8 بعد از ظهر در حالی که Townsend, Town Hall را آغاز رای گیری از ساعت 7 صبح تا 8 بعد از ظهر

Pepperell تنها یک مسابقه رقابت در این سال, اما یکی از قابل توجه با این وجود.

Selectman جو Radwich در حال اجرا است برای حفظ صندلی خود را در هیئت مدیره از Selectmen در برابر آنتونی بیتی. Radwich انتخاب شد به هیئت مدیره در ماه نوامبر گذشته برای پر کردن صندلی سابق هیئت مدیره صندلی لیزا Ferolito که استعفا on Aug. 28 با استناد به مسائل با شهر مدیر اندرو مک لین. اگر Radwich برنده آن خواهید بود اولین سفر رسمی سه سال مدت با هیئت مدیره است.

هفت دیگر امتیازهای هستند تا برای انتخابات هفته آینده هر چند هیچ یک از آنها به چالش کشیده برای خود موقعیت. آنها عبارتند از هیئت ارزیاب عضو سوزان اسمیت هیئت مدیره بهداشت عضو فیلیپ Durno هیئت عمومی این نسخهها کار میکند عضو جان هارینگتون گر اسکات بلکبرن و برنامه ریزی عضو هیئت مدیره کیسی Campetti. فردریک Kobs و رابرت Kowalksi که هر دو امنا در لارنس کتابخانه هستند و هر دو در حال اجرا خود را بازیابند فرد صندلی. تمام امتیازهای در حال اجرا برای دوره سه ساله به جز Campetti که در حال اجرا است برای چهار سال مدت است.

سه تازه وارد در حال اجرا هستند برای پیوستن به شهر و موقعیت. آنها عبارتند از مارسیا ژان اسکافیلد است که در حال اجرا برای یک دوره دو ساله در هیئت ارزیابان ربکا Torpey که در حال اجرا برای یک دوره پنج ساله در سازمان مسکن و لیزا مارتین که در حال اجرا است برای پیوستن به شمال Middlesex منطقه ای منطقه مدرسه مدرسه کمیته برای سه سال مدت است.

تاونسند نیز تنها یک رقابت انتخاباتی برای یک صندلی خالی در هیئت مدیره از Selectmen. صندلی خالی بود سابق صندلی سو Lisio که استعفا از مقام خود را در Nov. 14 سال گذشته به تمرکز بر روی برنامه های دیگر. اگر هیئت مدیره تا به حال این گزینه برای برگزاری یک انتخابات ویژه برای پر کردن جای خالی در مدت کوتاهی پس از Lisio استعفای باقی مانده Selectmen Wayne Miller و همین کلاین اشاره کرد که شهر منشور دیکته چگونه مدیره ندارد به برگزاری یک انتخابات ویژه اگر یک استعفای اتفاق می افتد در ظرف شش ماه از انتخابات است. دو نامزد رقابت برای مدت سه سال در هیئت مدیره هستند Kevin Keefe و ورونیکا Kell.

چهار دیگر تازه واردان در حال اجرا هستند برای شهر موقعیت. این شامل جولی Byars در حال اجرا برای پیوستن به هیئت ارزیابان راشل پالمر در انتخابات برای تفریح کمیسیون کورتنی Borelli در حال اجرا برای سازمان مسکن و لیزا مارتین به دنبال پیوستن به شمال Middlesex منطقه ای منطقه مدرسه مدرسه کمیته. همه از این موقعیت ها برای سه سال در نظر.

در ضمن هفت امتیازهای هستند در روز دوشنبه بلیط به دنبال به دست آوردن موقعیت مهم است. این خدمات عبارتند از آلبرت بوچر به دنبال ماندن در گورستان ها و پارک کمیسیون سوزان McNally در حال اجرا باقی می ماند در تاونسند کتابخانه عمومی هیئت امنای مدرسه کمیته معاون صندلی Randee Rusch, تفریح, عضو کمیسیون Emily Austin-Bruns, Town Clerk کاتلین Spofford, امنای یادبود سربازان کهنه کار عضو کیت جکسون و هیئت مدیره از آب در کمیسیون صندلی مایک MacEachern. همه کسانی که امتیازهای در حال اجرا برای یکی دیگر از سه سال مدت خود را در انجمن مربوطه و کمیسیون.

نیز وجود دارد که شش پوزیشن های باز در دسترس برای نوشتن نامزدها را به استفاده از. از جمله این نقاط در Amanda E. دوایت سرگرمی کمیته هیئت مدیره بهداشت و درمان به صندوق کمیسیون و امانت از سربازان یادبود به عنوان یک غیر جانباز عضو هر یک به سه سال مدت است. نیز وجود دارد که دو سال در هیئت امنای کتابخانه و پنج سال در برنامه ریزی های موجود برای نوشتن در نامزدها.

آخرین مطالب