ویروس نگرانی امد و شد زیاد کارگران خواستار حقوق در مارس روز

توسط ELENA BECATOROS آنجلا چارلتون و ایلین KURTENBACHآتن (AP) — هیچ کار یا یک کار بدون ویروس به اندازه کافی حم

توسط ATSHNEWS در 12 اردیبهشت 1399

توسط ELENA BECATOROS آنجلا چارلتون و ایلین KURTENBACH

آتن (AP) — هیچ کار یا یک کار بدون ویروس به اندازه کافی حمایت — میلیون ها نفر از کارگران در سراسر جهان در حال مارک بین المللی کار روز به دام افتاده بین گرسنگی و ترس به عنوان بیشتر کشورها و دولت بازگشایی برای کسب و کار حتی اگر این بیماری همه گیر است که به دور از مغلوب.

پکن شهر ممنوعه ترک خورده باز کردن درهای خود را و مراکز خرید از تگزاس به ایندیانا را به انجام همان جمعه به عنوان رهبران جهان سعی کنید برای پیدا کردن یک راه برای نجات ویروس-کتک اقتصاد بدون رها کردن امواج جدید از عفونت.

با سنتی راهپیمایی روز کارگر محدود توسط سلول ترکیه معترضان سعی wildcat, تظاهرات در کالیفرنیا فعالان طرح حملات چک خواهد صدای بوق ماشین شاخ و کارگران در حال آواز از بالکن به اعتراف به خود را باعث می شود: محل کار, ماسک, بیمه سلامت یا بیشتر کمک دولت برای بیکاری.

این یک سودا ممکن است بعد برای میلیون ها نفر از کارگران صنعت پوشاک در سراسر آسیای جنوب شرقی مانند Wiryono یک پدر دو در اندونزی سرمایه ای که گذاشته شد خاموش در ماه گذشته به عنوان خرده فروشان کاهش سفارشات. کنار او فرفره ارائه قهوه خشک شده هم در میان ویروس مستند. او یک لباس کسب و کار تعمیر به پایان می رسد دیدار.

"من نمی توانید تا آنجا که من از کارخانه تولید پوشاک. اما من باید برای تغذیه به همسر و بچه ها هر روز" گفت: Wiryono که می رود تنها یک نام است.

در بنگلادش, تولید است شروع به بالا حتی اگر تعداد موارد تایید شده از یک ویروس است که آلوده به بیش از 3.2 میلیون کشته و حداقل 230,000 است که در ادامه به افزایش است.

"در هر صورت ما می خواهیم مردم, مرده, و یا ما می خواهیم چیز دیگری است. اولویت اول این است که برای محافظت از" فرانسوی چپ اتحادیه رهبر Philippe Martinez روز جمعه گفت در فرانسه-اینتر رادیو.

وی با تمجید فرانسه موقت بیکاری اقدامات دولت و سیستم مراقبت های بهداشتی اما گفت که به اندازه کافی هشدار داد که معلمان می تواند حاضر به بازگشت به کار هنگامی که مدارس فرانسه شروع بازگشایی مارس 11 اگر ایمنی آنها تضمین شده نیست.

مستندات نمی تواند خاموش کردن مه روز اعتراض روح در یونان که در آن تظاهر کنندگان اندود شده تا دو متر از هم جدا مراقب باشید در ردیف آتن میدان Syntagma. سازمان با پوشیدن ماسک و دستکش استفاده می شود نوار اقدامات برای تنظیم دقیق موقعیت برای معترضان ایستاده مارک موقعیت با مربع های رنگی.

مه روز کارگر تظاهرات در آغاز قرن 19 در ایالات متحده, که در آن تعدادی از آمریکایی ها تشکیل پرونده برای مزایای بیکاری پیشی گرفته متناوب 30 میلیون این هفته است. اقتصاددانان می گویند افزایش بیکاری در ماه آوریل می تواند ضربه اعداد دیده نمی شود پس از رکود بزرگ دهه 1930 ،

ضروری کارگران را به اعتصاب در سراسر ایالات متحده در روز جمعه به تقاضای امن تر شرایط در طول شیوع کروناویروس در حالی که گروه های دیگر برنامه تظاهرات برابر تنگ stay-at-home سفارشات آنها می گویند در حال فلج کننده اقتصاد ایالات متحده.

Lacey Ward, یک, Omaha, آرایشگر, گفت که او نگران است که فرماندار نبراسکا تصمیم به اجازه بازگشایی سالن در مارس 4 می تواند قرار دادن او و خانواده اش در خطر است. او ترجیح می دهند به جمع آوری بیکاری تا زمانی که خطر فروکش.

"من احساس می کنم ما به معنای واقعی کلمه خوک گینه در این وضعیت," او گفت:.

ممکن است روز جشن دولت در بسیاری از کشورها و مستندات معنی این اولین بار است که روسیه — که نخست وزیر این ویروس نمی خواهد نگه دارید بزرگ تظاهرات در میدان سرخ.

در ترکیه و پلیس و تظاهرکنندگان با پوشیدن ماسک و چهره نگهبانان مواجه خاموش در استانبول و 15 نفر بازداشت شدند و در تلاش برای مارس به نمادین مربع در سرپیچی از یک مستند.

ویژه "پر سر و صدا و اعتراض" برنامه ریزی شده است در جمهوری چک که در آن مردم خواهد صدای بوق و شاخ بازی (درامز) و یا فریاد در ظهر برای بیان خشم در دولت و مدیریت بحران است. و صدها نفر از چک که رفت و آمد به کار در آلمان و اتریش برنامه ریزی برای جلوگیری از عبور از مرز در اعتراض به محدودیت های اعمال شده بر آنها در میان همه گیر.

بلغارستان و رهبر حزب سوسیالیست خواست اعضای برای به اشتراک گذاشتن آنلاین داستان در مورد دستمزد و شرایط کار و تقاضا "امن درآمد همبستگی و عدالت اجتماعی است."

یک فضای تعطیلات enlivened آفریقای جنوبی خیابان جمعه به عنوان روز تعطیل است و همچنین زمانی که این کشور آغاز شده است و کاهش آن سخت مستند. مردم مجاز به راه رفتن خارج از ورزش و برخی از آنها از بازگشت به کار در دسته های کوچک.

چین باستان با شکوه شهر ممنوعه بازگشایی در روز جمعه با تمام بلیط مارس 1-5 تعطیلات به فروش می رسد و یک حد از 5000 بازدید کننده در یک روز از قبل از آن حداکثر 80000. چینی ها سرمایه بازگشایی پارک ها و موزه ها با کنترل ورودی حدود سه ماه پس از صدها میلیون نفر از مردم دستور داده شد به نزدیکی مستند به عنوان coronavirus وقوع فوران در مرکز شهر ووهان.

مالزی اجازه خواهد داد که اکثر فعالیت های کسب و کار به رزومه دوشنبه اما نگه داشتن مدارس و خانه از عبادت بسته است. تایلند آماده می شد برای بازگشایی پارک ها و برخی از خرده فروشان مو سالن و رستوران ها در حالی که نگه داشتن یک شب حکومت نظامی و ممنوعیت فروش الکل.

در ایالات متحده آمریکا لوئیزیانا, رستوران خواهد بود اجازه جمعه برای اضافه کردن جداول در فضای باز بدون کارکنان صبر کنید هر چند سخت-آمار نیواورلئان بسته باقی می ماند.

بزرگترین بازار ایالات متحده اپراتور Simon Property Group, Inc. برنامه ای برای باز کردن 49 مراکز خرید جمعه در سراسر 10 متحده با ماسک-پوشیدن کارگران و تعداد محدودی از خریداران.

در استرالیا نخست وزیر اسکات موریسون از مردم خواست دانلود یک COVIDSafe برنامه برای کمک به پیگیری موارد است.

"Coronavirus است که هنوز هم در خارج وجود دارد," او گفت:. "ما نیاز داریم که ابزار بنابراین ما می تواند باز کردن اقتصاد است."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به گسترش کاخ سفید-اجتماعی فاصله دستورالعمل های گذشته خود را انقضا پنج شنبه. این دستورالعمل تشویق مردم به کار از خانه و جلوگیری از رستوران ها و گروه های غیر ضروری سفر.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به حدس و گمان در ریشه های کروناویروس و سازمان های اطلاعاتی گفت: آنها هنوز در حال بررسی یک مفهوم مطرح شده توسط رئیس جمهور و مشاوران است که این بیماری همه گیر ممکن است ناشی از یک حادثه در یک آزمایشگاه.

این ویروس به کشته شدن بیش از 230,000 در سراسر جهان از جمله بیش از 61,000 در ایالات متحده با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. تایید عفونت در سطح جهان در صدر 3.2 میلیون با 1 میلیون دلار در ایالات متحده, اما این اعداد واقعی هستند که بسیار بالاتر به دلیل محدود تست تفاوت در شمارش مرده و پنهان برخی از دولتها.

___

Kurtenbach گزارش از بانکوک و چارلتون از پاریس. AP روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن