خشونت تظاهرات ورود عوامل قرار شیکاگو در لبه

توسط همین BABWINشیکاگو (AP) — در بحبوحه افزایش خشونت مسلحانه و اعتراضات موجب مرگ جورج فلوید, ملت, سومین شهر در

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

توسط همین BABWIN

شیکاگو (AP) — در بحبوحه افزایش خشونت مسلحانه و اعتراضات موجب مرگ جورج فلوید, ملت, سومین شهر در لبه انتظار ممکن است بیشتر تنش در قالب یک طرح توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به اعزام ده ها تن از ماموران فدرال به شیکاگو.

کاخ سفید طرح ظهور روز پس از مرکز شهر در اعتراض به قانون کریستف کلمب تفویض به یک هرج و مرج صحنه پلیس نوسانی باطوم و تظاهرکنندگان پرتاب بطری آب یخ زده آتش بازی و سایر پرتابه در افسران. سپس روز سه شنبه در یکی دیگر از محله اسپری گلوله از یک ماشین در حال عبور از یک عضو باند جنازه زخمی شدن 15 نفر و ارسال ده ها تن در حال اجرا برای زندگی خود را.

تنش در این شهرستان صعود به سطح است که اگر نه بی سابقه است و احساس در یک زمان طولانی است.

"من هرگز دیده می شود چیزهایی بدتر در این شهرستان از آنها در حال حاضر گفت:" برگرد. مایکل Pfleger, یک کشیش کاتولیک روم و دیرین فعال در این شهر را به سمت جنوب.

خیلی که فشار ناشی از این واقعیت است که هنوز معلوم نیست دقیقا چه فدرال افسران را در اینجا انجام دهید. این طرح به نظر می رسد تکرار آنچه که در کانزاس سیتی میسوری که در آن دولت ارسال بیش از 100 افسران برای کمک به سرکوب خشونت پس از تیراندازی مرگ یک پسر جوان است.

شهردار لری Lightfoot به دنبال tamp پایین که از ترس خروش را شبیه نوع صحنه ای که گشوده در پورتلند اورگان که در آن عوامل ناشناس در استتار را مورد ضرب و شتم معترضان غیر مسلح و پر برخی از آنها به بینام و وسایل نقلیه.

Lightfoot گفت: او گفته شده است که باراک اوباما خواهد شد نظارت بر دیگر عوامل حمایت از شیکاگو دفاتر اف بی آی و آژانس مبارزه با مواد مخدر و اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره است.

اما با توجه به دشمنی دیرینه بین مسئولان شهرستان و مغلوب ساختن پیشی جستن از رهبران شهردار در پایین نگران است که آن وعده نمی خواهد نگه دارید تا.

مقامات شهرستان خواهد بود و در گارد برای هر "گام های خارج از خط" به خصوص از عوامل با وزارت امنیت میهن و آنها دریغ خواهد شد "به رئیس جمهور به دادگاه" Lightfoot گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که این طرح روز شنبه گفت او ارسال خواهد عوامل به شیکاگو و آلبوکرک برای کمک به مبارزه با افزایش جرم و جنایت است.

با استفاده از همان جنجال آفرینی زبانی که او به کار در گذشته به توصیف مهاجرت غیر قانونی تهمت نقاشی دموکرات به رهبری شهرستانها به عنوان خارج از کنترل و شلاق در "رادیکال چپ" حتی اگر عدالت کیفری کارشناسان می گویند افزایش خشونت در برخی از شهرستانها سرپیچی توضیح آسان.

"در هفته های اخیر شده است وجود دارد و رادیکال جنبش برای دفاع از بین بردن و حل ما اداره پلیس" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: سرزنش جنبش برای "تکان دهنده انفجار حوادث قتل, قتل و جرایم خشونت."

"این خونریزی باید پایان یابد" او گفت:. "این خونریزی به پایان خواهد رسید."

اگر ماموران فدرال را به عنوان آنها انجام داده اند در پورتلند یک وزیر برجسته در سمت غرب به شهرستان گفت: این وضعیت به نوبه خود این شهر را به یک "مغناطیس" برای همان نوع از افرادی که نفوذ مجسمه اعتراض قرار داده و بر روی لباس های تیره و توزیع و پرتاب پرتابه در پلیس از پشت چتر.

"این خواهد بود که اما در استروئیدها" برگرد. مارشال, تخم هشدار داد. "شیکاگو یکی از آن فاصله که در آن شما در حال حاضر یک بی قراری وضعیت اجتماعی و نژادی وضعیت. و شما در حال رفتن به پیدا کردن که در شیکاگو است که بسیاری بیشتر فرار در وسط یک گرم و طولانی تابستان از پورتلند است."

او ترس چنین هرج و مرج صحنه دقیقا همان چیزی است که رئیس جمهور می خواهد.

برای یک رئیس جمهور به دنبال انتخاب مجدد صحنه در شیکاگو ممکن است ارائه فرصت "به نوعی ترساندن طبقه متوسط به فکر او تنها ایستاده بین آنها و بربرها" دریچه گفت.

Pfleger گفت: ماموران فدرال می تواند کمک به جلوگیری از خشونت اگر آنها چوب به کمک کارآگاه را بازداشت و افزایش شهر را قتل, ترخیص کالا از گمرک نرخ ارز که در این بخش گفت: در این ماه است که زیر 40 درصد است. آنها همچنین می تواند کمک به جلوگیری از این جریان غیر قانونی اسلحه ریختن به شهرستان از ایندیانا, می سی سی پی و در جاهای دیگر.

"یک دلیل وجود دارد بسیاری از قتل ها در شهر است که شما واقعا خوب شانس گرفتن دور با قتل در اینجا" Pfleger گفت.

و نه او گفت: آن را از دست مردم که هیچ کس تا به حال دستگیر شده و برای عکسبرداری در خارج از کلیسا با وجود پلیس سرپرست دیوید براون مشاجره که دو تیم اتومبیل بودند در خیابان و یک واحد تاکتیکی در این نزدیکی هست.

"همه گفت: در خیابان" ما برای محافظت از خودمان چرا که پلیس نمی خواهید برای محافظت از ما'" Pfleger گفت. "این ذهنیت است."

تیراندازی در رفت و به اندازه کافی بلند برای افراد مسلح و مردم از حضور در مراسم تشییع جنازه که بازگشت آتش به ترک حداقل 60 پوسته پوسته در صحنه است.

در یک کنفرانس خبری قهوه ای التماس شاهدان به جلو آمده با اطلاعات در مورد این حمله که پلیس معتقد بودند انجام شد در پاسخ به یکی دیگر از تیراندازی. ناظران پیشنهاد کرد که اداره پلیس این اعتبار برای خشونت و سوء رفتار نژاد پرستی ساخته براون درخواست سختی به فروش برساند.

"شما لازم نیست به اشتراک گذاشتن مسائل با مردم به شما اعتماد ندارند," Pfleger گفت.

که بی اعتمادی نیز یکی دیگر از فعالان این نگرانی است که بدون توجه به آنچه ماموران فدرال در زمانی که آنها می رسند در این شهر آن را نمی خواهد کمک کند و ممکن است باعث بدتر شدن وضعیت.

"هر زمان که شما پلیس در یک جامعه است که هیچ رابطه ای با جامعه — با صاحبان کسب و کار با جوانان — این باعث می شود وضعیت بدتر" گفت: Jahmal کول بنیانگذار و مدیر اجرایی یک سازمان جامعه در سمت جنوب به نام من بلوک My Hood, شهر من.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن