پر جنب و جوش, چراغ: 24 همه چیز برای انجام در هنگ کنگ در 24 ساعت

هنگ کنگ پذیرای همه چیز از قدیمی و جدید برای پر جنب و جوش و بی سر و صدا به شرق و غرب است. در این شهرستان بتن و

توسط ATSHNEWS در 3 تیر 1399

هنگ کنگ پذیرای همه چیز از قدیمی و جدید برای پر جنب و جوش و بی سر و صدا به شرق و غرب است. در این شهرستان بتن و سرسبز جنگل های دیدار. اینجا خیابان ها باقی می ماند درخشان-روشن و شلوغی در تمام ساعات. اینجا تپه های جنگلی کاشته دقیقه به دور از آسمان خراش. اگر چه هزینه های 24 ساعت در هنگ کنگ خواهد تنها خراش سطح از همه چیز در شهرستان را ارائه می دهد آن را به یک جای خوب برای شروع است.

در ادامه به صورت 24 چیزهایی که شما می تواند تلاش در 24 ساعت در هنگ کنگ!

6 صبح به صبح قدم زدن در خیابان ستاره

hong kong
wikimedia.org

سکون از صبح زود slumbered در همه جا. در هر زمان Tsim Sha Tsui تفرجگاه در غیر این صورت شناخته شده به عنوان خیابان از ستاره ها خواهد بود swarmed با مردم محلی و گردشگران در تمام رقابت به ضربه محکم و ناگهانی یک عکس از هنگ کنگ با شکوه افق. "محیط زیست در هنگ کنگ یکی از برجسته ترین ویژگی...پس از آن بود پاک پاک و هوایی تازه بود" آریزونا دولت دانشگاه دانشجوی سال دوم راشل وانگ گفت. خیابان ستاره هنگ کنگ معادل هالیوود پیاده روی مشاهیر. Handprints مشهور چینی, افراد مشهور و مجسمه های برنز از عمده فیلم ستاره مانند بروس لی تزئین گردشگاه.

7 صبح لذت بردن از صبحانه در استرالیا شرکت لبنی

wikimedia.org

صف برای استرالیا لبنی شرکت هنگ کنگ به سبک, کسی که شام میخورد چا Chaan Tengتقریبا همیشه امتداد در اطراف بلوک, اما, دلیل خوب: شیر چای ambrosiac این تخم مرغ نیمرو در حال به مرگ برای و شیر بخار پز کاستارد (نوعی کانتونی دسر تحمل ظاهر به creme brulee) خواهد شد که شما آینده را برای بیشتر. در این بلند, no-frills با سرعت بالا, کسی که شام میخورد پیشخدمت با عجله به و وپیش گرفتن و تحویل سفارشات به مشتریان مشتاق. "کلاسیک قدیمی, سبک چا Chaan Teng غیر قابل تعویض است و یاد. این نشان دهنده سنتی عصر هنگ کنگ در گذشته و باعث می شود من احساس احترام و احساس تعلق و شادی" دانشگاه شهر هنگ کنگ دانشجوی سال اول میشل لئونگ گفت. هنگامی که شما انجام می شود و سر پایین خیابان و بازدید سنتی هنگ کنگ نانوایی یا دو برای برخی از دهان آبیاری آناناس نان کوکتل نان یا تخم مرغ لذیذ.

ساعت 8 صبح غرب كولون فرهنگی منطقه و تفرجگاه

hilarie fung
instagram.com

آهسته ابر رول بیش از تورم آبی دریا ارام آفتاب و نور و نسیم صبح طول می کشد افت حواس خود را به عنوان به شما در تنظیم به یاد خط افق هنگ کنگ. "این درست است که ترکیب کاملی از شهر و طبیعت, مقدار مناسب از آسمان و اقیانوس و با برخی از کوه ها در وسط (کسانی که کمی سلیمان) و شما حتی می توانید ببینید ویکتوریا هاربر از وجود دارد," دانشگاه شهر هنگ کنگ دوم Hilarie علم گفت. دونده تنه زدن به بالا و پایین harborside دوچرخه سواران سوار در اطراف glee و زوج کروز دست در دست توصیف مشاهده و متنوع سبز. وجود حتی یک درخت در پارک پرستاری. قبل از اینکه شما را ترک و مطمئن شوید که شما چک کردن جدید هنری و فرهنگی موزه ها در این منطقه است.

ساعت 9 صبح از موزه بازديد

hong kong
wikimedia.org

در حالی که وجود موزه ها پرداخت بیعت و ادای احترام به این شهر تاریخی و میراث فرهنگی در سراسر هنگ کنگ چهار تا از معروف ترین موزه ها به راحتی واقع در همان منطقه: Tsim Sha Tsui شرق. هنگ کنگ موزه تاریخ اسناد هنگ کنگ غنی استعماری گذشته است. از آغاز به کار این شهرستان به عنوان یک دهکده ماهیگیری به تریاک جنگ و اشغال ژاپن, شما فرهنگی خود را حل کنند. واقع شده در کنار درب هنگ کنگ موزه علم ارائه می دهد تعاملی علم و نمایشگاه های بازی و heaves با اسباب بازی سرد و نمایش می دهد. ده دقیقه فاصله موزه هنر نمایشگاه های وسیع مجموعه از دوران باستان و آثار هنری و همچنین به عنوان کسانی انجام شده توسط محلی و هنرمندان غربی. وجود دارد شما پیدا کردن افراد نما در مقابل ساختار منحصر به فرد این موزه از هنر برای گرم نیز هست. پایین خیابان شما پیدا هنگ کنگ فضای موزه - با یاد تخم مرغ به شکل گنبد, شما نمی توانید از دست این غول ساختار. بازدید کنندگان می توانید لذت بردن از نمایش فیلم مستند در زیر سقف منحنی از افلاک همراه با خنک نمایشگاه در مورد فضا و علم است.

ساعت 10 صبح "رفت و برگشت خیابان" در مونگ کوک

unsplash.com

استراحت شما لازم نیست که در واقع رفت و برگشت خیابان. در هنگ کنگ "جارو خیابانی" است که در زبان عامیانه برای چک کردن تمام دکه مواد غذایی در کل یک خیابان و خرید تنقلات از فروشگاه که به شما گرفتن علاقه داشتن به. "این مرا به یاد زمانی که من در ثانویه است آن را به عنوان یک نقطه قابل توجه برای خاطرات" لئونگ گفت. مونگ کوک شامل یک دخمه پرپیچ و خم از خیابان های باریک thronged با دکه ها و مغازه ها که ارائه معمولی هنگ کنگ تنقلات ارزان قیمت. ماهی توپ مای سیو, تخم مرغ, وافل, بد بو, توفو, boba در میان مردم محلی' بسیاری از مورد علاقه های شما.

ساعت 11 صبح یک آرزو در وانگ تای گناه معبد

hong kong
wikimedia.org

شما می تواند از دست رفته اگر شما نمی دیدن یکی از هنگ کنگ در سطح بین المللی مشهور معابد. در میان محبوب ترین معابد در هنگ کنگ وانگ تای گناه معبد مؤمن گروه از سالن های زیارتگاه ها, مجسمه ها و غرفه های اختصاص داده شده به چین سه مذهب اصلی: Daoism, آیین کنفوسیوس و آیین بودا. مردم از تمام جنبه های زندگی می آیند به دعا و کو Chim, یک چینی از راه یادگیری یک ثروت است.

12 p. m. صلیب ویکتوریا هاربر در کشتی ستاره

victoria harbour
unsplash.com

با وجود این نرخ زیرساخت های حمل و نقل در هنگ کنگ سبز و سفید کشتی بادبان با مسافران از جزیره هنگ کنگ به كولون و برگشت. دهها میلیون نفر از مردم هنوز هاپ فروتن ستاره کشتی برای یک نگاهی از نزدیک در هنگ کنگ افق از ویکتوریا بندرگاه. رو به با تاریخ غنی خود و جایگاه ویژه ای در میان هنگ Kongers' حافظه جمعی و هویت فرهنگی ستاره کشتی باقی مانده است یکی از محبوب ترین روش های حمل و نقل در هنگ کنگ است.

1 p. m. یام چا

hong kong
wikimedia.org

تصویر این: صدای ناهنجار و خشن از یک هزار و ظروف کاسه و قاشق طنین انداز در سراسر اتاق. شما شنیدن شاد انفجار از خنده و پچ پچ سر و صدا از مشتریان گرسنه. پیشخدمت با سرعت راه رفتن بین جداول به عنوان مشتریان پرچم آنها را برای re-سفارشات مانند تماس کابین در طول یک ساعت یک عجله. یام چاکه ترجمه را به "نوشیدن چای" اما اشاره به یک رویداد اجتماعی یا آیین در میان مردم محلی از داشتن مبلغ کم. خانواده و دوستان تبادل بیکار و دلپذیر مکالمات در حالی که به اشتراک گذاری یک آرایه وسیعی از ظروف و sipping چای داغ. در واقع هر جانباز تار-مبلغ-رونده اغلب خود را جزء اصلی غذای معدن در حال lor baat رفتن (شلغم کیک). شما قطعا باید سعی کنید هنگ کنگ غذای روح حداقل یک بار در زندگی خود را.

ساعت 2 بعد از ظهر غش کردن بیش از خط افق هنگ کنگ در اوج

hong kong
unsplash.com

حتی برای یک محلی هنگ کنگ افق هرگز قدیمی می شود - شما می توانید بگویید با تعداد دفعاتی که من به ذکر این دیدگاه تا کنون. سر تا به هنگ کنگ شناخته شده است به عنوان نقطه عطفی به اوج برای نمایش های باور نکردنی. گرفتن یک سواری در اوج تراموا و یا پیاده روی به آسمان تراس و را در شهرستان. به دنبال در شهرستان از معروف vantage point, آسمان تراس یا اوج دایره میبینید ویکتوریا هاربر بازتاب والا افق. اگر شما به اندازه کافی شما حتی دیدن سرزمین اصلی چین کشش به شمال شهر است. حتی اکثر مردم هرگز تایر از مراجعه به اوج views مثل این به ما یادآوری می کنند چگونه شگفت انگیز آن است که به زندگی در این شهر.

3 p. m. هاپ در تراموا

hong kong
pexels.com

رفتن به یک سوار بر یاد تراموا یا دینگ دینگاست بخشی ضروری از هنگ کنگ تجربه. تراموا سفر در سرعت آهسته و اجرا را از طریق پیچ تاریخی بخش هایی از جزیره هنگ کنگاست که به شما می دهد زمان برای خیس خوردن در نمایش. بیشتر چه, تراموا به مراتب ارزان ترین حالت از حمل و نقل در شهر و سازگار با محیط زیست هستند پس آنها را اجرا در برق - آن را به یک وضعیت برنده-برنده است!

4 p. m. ضربه محکم و ناگهانی عکس در مقابل مرکزی دیوار

hong kong
unsplash.com

با دیدنی های طبیعی انداز معماری و هنر خیابانی هنگ کنگ است که عملا ساخته شده برای Instagram. حتی با گالری های هنری متعدد و نمایشگاه ها در سراسر شهر خیابان های هنگ کنگ هستند و هنر را در خود دارد. "آنها نه تنها insta-شایسته دیوار اما تدريجا به سمت چپ توسط افراد جوان در شهرستان, طرح های است که شامل سند چشم انداز خود را به عنوان به خوبی به عنوان امیدی برای آینده" در دانشگاه نیو ساوت ولز دانشجوی سال اول دافنه چنگ گفت. مرکزی در خصوص ویژگی های گرافیتی و هنر خیابانی تقریبا بر روی هر دیوار آن شیب دار و جاده باد می وزد.

5 p. m. کشف استنلی

hong kong
wikimedia.org

شما نیاز به یک روز کامل را به طور کامل کشف استنلی خود را; این قید روستا دارای همه چیز شما نیاز دارید و بیشتر. به نام خداوند استنلی وزیر بریتانیا از دولت برای مستعمرات استنلی یکی از قدیمیترین شهرک سازی در جزیره هنگ کنگ. آن کانتونی نام Chek چونشان دهنده پنبه درختان با گل های قرمز که شکوفا در منطقه زمانی که دلار هنگ کنگ مستعمره بریتانیا بود. استنلی بازار پر از بالا به پایین با کمی خرده ریز, پوشاک, الکترونیک, عتیقه, هنر و سوغاتی که می ایستد به عنوان شناخته شده ترین مقصد در آن ایجاد کرد. جسارت بیشتر استنلی تفرجگاه با آرایه وسیعی از کافه ها و رستوران ها است که اغلب یک سورپرایز شیرین و لذت بخش به گردشگران داده می شود خود را در اروپا پرنیان. قبل از اینکه شما را ترک و مطمئن شوید که به بازدید استنلی ساحل برای قهوهای مایل به زرد خوب.

6 p. m. فروشگاه تا شما قطره در خلیج کازوی

hong kong
unsplash.com

خانه به high-end مراکز خرید مستقل بوتیک فروشگاه های مقرون به صرفه در فروشگاه های بزرگ و مقرون به صرفه بازارهای خیابانی خلیج کازوی هنگ کنگ معادل شهر نیویورک خیابان پنجم. خلیج کازوی نشان دهنده کوچک از هنگ کنگ, خرید صحنه خواهد شد و به تنهایی شما را به شکستن بانک. در کازوی خلیج همیشه یک منطقه شلوغ شما را به بازدید از بی پروا در میدان تایمز و دمدمی شروع به کار میکند. پس از همه, خرید, خسته است, شما از, شما می توانید گرفتن یک نیش سریع در مواد غذایی محلی اصطبل ها و کافه ها برای سریع سوخت گیری.

7 p. m. خوردن غذاهای دریایی در سای کونگ

hong kong
wikimedia.org

از, خرچنگ, صدف و حلزون اسکالوپ به دریا و باس و groupers به خیار دریایی و صدف آبالون, سای کونگ منو ارائه می دهد آرایه وسیعی از غذاهای دریایی در قیمت مقرون به صرفه. Sai کونگ سبک غذاهای دریایی ناهارخوری قابل توجه برای مشتریان راه رسیدن به خود را انتخاب کنید غذاهای دریایی اجازه می دهد تا بازدید کنندگان به ارتباط برقرار کردن با fishmongers و سرآشپزها تهیه غذاهای دریایی راه آنها تمایل. انتظار نداریم که هر چیزی علاقه داشتن به ، روستاهای کوچک و سلیمان با به زمین و ناهار خوری گاه به گاه است که اغلب در خانه به بهترین غذاهای مکان در هنگ کنگ.

8 بعد از ظهر شاهد یک سمفونی نور

hong kong
giphy.com

من هرگز خسته از دیدن باور نکردنی نشان می دهد نور نمایش داده شده در 44 آسمان خراش ها در هر دو طرف از ویکتوریا هاربر در شب. دیدنی های چند رسانه ای اغراق ویژگی های لیزر صفحه نمایش LED و روشنایی نشأت گرفته از آسمان خراش مشغول به کار در هماهنگی برای ایجاد خیره کننده نشان می دهد. تکمیل این نور خیره کننده نشان می دهد که چینی سنتی موسیقی انجام شده توسط هنگ کنگ ارکستر فیلارمونیک آسیا را پیشرو کلاسیک ارکستر در خیابان ستاره. برای یک نگاه خیره قطعا چک کردن هنگ کنگ سمفونی نور.

9 بعد از ظهر معامله مانند یک حرفه ای در معبد خیابان بازار شب

hong kong
unsplash.com

فراتر از بالا پایان مد فروشگاه پوشش خیابان های مرکزی و خلیج کازوی هنگ کنگ است که هنوز هم پر از فروشگاه ها و اصطبل با پيشينه هنگ کنگ هویت که در آن شما پیدا کردن , قدیمی, دکور, خرده ریز و لباس. معبد خیابان بازار شب در Yau Ma Tei شبیه به یک بازار کک. به شما به عنوان کار و راه خود را از طریق جنگل های انبوه ازدحام فروشنده دکه شما قادر خواهید بود برای گرفتن یک معامله بر روی همه چیز از الکترونیک به لوازم جانبی به cheongsams (bodycon لباس که محبوب در چین در طول دهه 1920).

10 p. m. دریافت بخت خود را بخوانید در قلع Hau معبد

hong kong
giphy.com

برای چنین یک شهر مدرن و سنت و خرافات اشباع هنگ کنگ. محراب زیارتگاه ها و معابد اختصاص داده شده به های مختلف چینی خدایان و الهه ها همه جا یافت می شود در هنگ کنگ; حتی در رستوران ها و مغازه ها. هنگ Kongers توجه خرافات بسیار; حتی دولت حفظ فنگ شویی بودجه. پس از بازدید از معبد خیابان بازار شب سر را به یکی از پر زرق و برق چادر که خط معبد خیابان پیچیده در نزدیکی قلع Hau معبد. وجود دارد شما می توانید بخت خود را بخوانید و بر اساس fortune telling شیوه که گذشت را از طریق سلسله و نسل است.

11 p. m. سرگردان روشن خیابان های مرکزی

hong kong
unsplash.com

هیچ چیز وجود دارد کاملا مانند قدم زدن در زیر نور درخشان و روشن آسمان خراش ها در مرکز شهر مرکزی در شب. "من احساس می کنم مثل من نه تنها به دلیل [من] می توانید چراغ های فلورسنت و نئون چراغ در طول راه" دانشگاه هنگ کنگ دوم کسیدی چان گفت. این unfeeling, بتن ساختمان به صورت زنده در شب خود را براق نور را نشان می دهد و نمایش می دهد. هنگ کنگ چراغ شبیه هیچ دیگر شهر در شب و آن را به یک تحرک است که جریان از طریق ساختمان ها و نشان دهنده امتداد اقیانوس. در اینجا شما را وادار به تجربه شلوغی از هنگ کنگ.

12 صبح نوار هاپ با دوستان خود

hong kong
giphy.com

هنگ Kongers زندگی می کنند گفت: "Work hard, play hard." نیمه شب هنگ کنگ پذیرای نقطه مختلف چهره است. رفته سخت کارگران که فشار به عقب و جلو در این شهرستان است. توسط شب همان ساکنان شهرستان و همچنین دانش آموزان و millennials, destress در میله های Lan Kwai Fong, Wan Chai یا مرکزی. میخانه خزیدن ضروری است به تجربه هنگ کنگ به کمال آن است.گزارش این آگهی

1 ساعت حزب آن را در شبکه های Lan Kwai Fong

hong kong
giphy.com

با آن جنب و جوش و التقاطی, شب زنده داری, هنگ کنگ یک عاشق بهشت و Lan Kwai Fong است نبض قلب هنگ کنگ شب زنده داری. خانه را به بیش از 100 میله, رستوران ها و باشگاه های, شما می توانید انتظار می رود مقدار زیادی از antics و اواخر شب جشن. بازی مارکس یکی از محبوب ترین باشگاه ها در Lan Kwai Fong با آن شیک طراحی داخلی جادار, سالن و بیمار موسیقی.

2 صبح ثبت نام ریه های خود را در نزدیکترین نوار کارائوکه

hong kong
giphy.com

هیچ چیز ضربان تند کردن به آهنگ ها با دوستان است. و با یک میزبان کامل از گزینه های در شهر وجود خواهد داشت هیچ مشکل پیدا کردن یک منطقه خصوصی برای شما و دوستان خود را به از بند باز کردن درونی خود را Celine Dion. "من فکر می کنم آنچه که من لذت بردن از بسیاری از کارائوکه آواز خواندن با دوستان مهم نیست که چقدر بد آواز خود را مهارت هستند" دانشگاه وارویک دوم Mervin چو گفت. "این است که به ویژه هنگ کنگ به عنوان آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین مکان برای مردم به اویختن. آن را فراهم می کند یک محل خصوصی برای افرادی که به سرما." بنابراین گرفتن یک میکروفون گرم کردن آن دسته از لوله ها و سر پایین به یکی از هنگ کنگ کارائوکه میله های زندان.

ساعت 3 صبح چو در دای دونگ Pai

hong kong
giphy.com

در حال حاضر شما می indubitably بود famished. چنگ زدن نیش در تمام شب دای Pai دونگ, یک, هوای آزاد و فضای باز رستوران. خدمت مجموعه ای از ظروف از congee به fishball رشته به lo mein (واقعی lo mein) سرخ شده با برنج ، نه تنها دای Pai Dongs مقرون به صرفه و پر جنب و جوش, اما آنها خیلی هم اصل هنگ کنگ.

4 صبح پیاده روی اژدها پشت دنباله

rachel chiang
عکس راشل چینگ

به اندازه کافی عجیب, هنگ کنگ جنگل بتن به عنوان یک کوهنورد بهشت. در میان مجموعهای از هیبت الهام بخش افزایش در تپه هنگ کنگ اژدها پشت دنباله دار که مشرف شک O و جنوبی جزیره هنگ کنگ خط ساحلی می ایستد به عنوان یک مورد علاقه در میان مردم محلی است. "این زیبا ترین مسیرهای پیاده روی در هنگ کنگ," علم گفت. "این همیشه مورد علاقه من... اینطور نیست حتی شبیه به هنگ کنگ. من فکر می کنم آن lowkey عبور می کند به عنوان هاوایی است." گام گذاشتن در کوتاه مدت 1.5 ساعت پیاده روی قطعا هوشیار شما تا بعد از آن همه ساعت را صرف از بین بردن کبد خود را.

ساعت 5 به نظاره نشست و منتظر طلوع آفتاب

hong kong
unsplash.com

همانطور که شما در نزدیکی پایان از اژدها پشت دنباله شما می توانید به دنبال نشانه هایی که منجر شما به شک O ساحل و یا موج بزرگ ساحل (مورد علاقه شخصی من پس از آن کمتر شلوغ). همچنین هنگامی که شما در رسیدن به ساحل مطمئن شوید که به مکث و خیس تا صبح تب و تاب بودن به عنوان پراکنده نور خورشید پر آسمان صاف و روشن شکاف زمین. چه بهتر از راه برای پایان یا شروع یک روز در ساحل و پس از جوانی بهره تماشای طلوع آفتاب?

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن