Vázquez کمک می کند تا Sox پایان ترمز بالا متس 6-5 پس از deGrom خروج

توسط رونالد BLUMنیویورک (AP) — مسیحی Vázquez ضربه بستن خانه اجرا کردن ست لوگو در هفتم زمین باز یافته و دو اجرا

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

توسط رونالد BLUM

نیویورک (AP) — مسیحی Vázquez ضربه بستن خانه اجرا کردن ست لوگو در هفتم زمین باز یافته و دو اجرای تک در برابر جاستین ویلسون در سه اجرا هشتم محوری Boston Red Sox بر متس 6-5 شنبه شب هنگامی که نیویورک اغل گاو یا حشم نمی تواند نگه منجر به دو بار Cy جوان برنده جایزه یعقوب deGrom.

بوستون از دست داده بود و چهار در یک ردیف زیر آن روز باز برنده بیش از Baltimore — معادل 11 مستقیم بیش از یک فصل کامل — که شامل یک جفت از شکست به متس در Fenway پارک.

نیویورک بسته با یک اجرا در نهم زمانی که غواصی را متوقف سوم baseman رافائل Devers کمک براندون کارگر رشته در این پایگاه بارگذاری شده است. کارگر بازیافت برای اولین بار او را نجات دهد از سال قابل توجه Yoenis Céspedes و بازنشستگی رابینسون Canó در نرم بوش به shortstop.

DeGrom پرتاب تا 101 مایل در ساعت تمدید متوالی خود را بدون گل خط به 31 نوبت قبل از اجازه دادن به یک جفت از اجرا می شود در چهارمین اما دوم خود را مستقیم و بدون تصمیم گیری اجازه می دهد دو اجرا می شود و سه بازدید در شش نوبت با چهار strikeouts. او در سمت چپ با 3-2 منجر شود اما Vázquez گره خورده است نمره زمانی که او سوار حلق آویز موبایل و کامپیوتر از لوگو برای صفحه دوم خود را اجرا کنید در این فصل است.

ویلسون رها برای دومین شب متوالی و دردسر درست می کردم با اجازه دادن به یک جفت از خرج کردن hitters برای رسیدن به, Kevin ستون با یک و Xander Bogaerts با یک پیاده روی.

اندرو Benintendi قربانی, J. D. مارتینز عمدا راه می رفت و با دو outs میچ Moreland آمار 60 فوت چهار-قیف برای تک که سوم baseman جف مک نیل برداشت barehanded اما نمی تواند به. Vázquez به دنبال با یک مخالف-زمینه بهم زدن پایین راست-میدان خط 6-3 منجر شود.

Céspedes آمار دوم خود را در خانه اجرا از فصل پیشرو خاموش هشتم در برابر متی بارنز.

پس از کارگر راه می رفت خود را در دو مورد پیت آلونسو blooped موبایل و کامپیوتر بیش از Moreland فقط در داخل خط در سمت راست فیلد برای اولین بار چهار بازی ضربه. مایکل Conforto زمان به نام سوم اعتصاب و J. D. Davis تقریبا مبتنی توپ را از طریق زمین زیر کشت تنها برای Devers خفه توپ برای یک زمین زیر کشت آمار و مجبور است که پتانسیل مقید به اجرا نگه دارید در سوم.

DeGrom را بدون گل خط بسته سوم-طولانی ترین در متس تاریخ است. بوستون رفتم جلو 2-1 در چهارمین روز متوالی دونفره توسط Devers و Moreland به دنبال یک جفت از رزین. DeGrom انداخت فقط دو وحشی زمین در هر یک از 2018 و 2019 فصل اما جالب رنه ریورا ساخت اولین شروع خود را در این فصل بود و آهسته در کشویی خود میت نسبت به زمین با جنبش.

نیویورک تنها دیگر رگه بودند R. A. Dickey 32 2/3 نوبت در سال 2012 و جری Koosman 31 2/3 نوبت در سال 1973.

ناتان Eovaldi داد تا دو اجرا می شود و هشت بازدید در پنج نوبت. او در اولین زمانی که او به سه مستقیم آهنگ Dominic Smith دنبال کرد با یک RBI grounder.

جانی مک

نیویورک و بوستون, بازی های برگزار شده پس از اعلام مرگ سابق Red Sox مدیر جان مک نامارا که موفق بوستون در یک اعتصاب یک سری پیروزی مقابل متس در سال 1986. با بوستون و سپس به دنبال آن عنوان برای اولین بار پس از سال 1918 Red Sox led بازی 6 در 10 زمین باز یافته قبل از باب استنلی را مقید وحشی زمین و Mookie ویلسون grounder از طریق پاها از لایحه Buckner. نیویورک بسیج از سه اجرا کسری را به نفع خود بازی 7.

ROOKIE دیده بان

متس rookie آندرس Giménez کردم اولین برخورد و اولین سه گانه در اولین شروع خود را رفتن را از 2 به 4. این زن 21 ساله که تا به حال عرضه در روز افتتاحیه تا به حال یک RBI سه گانه در ششم خاموش مارکوس والدن برای 3-2 سرب و روی یک توپ است که بیش از جکی Bradley جونیور که مرکز fielder بد تعبیر کردن, اولین چرخش به راست خود را قبل از اینکه به دنبال بازگشت به سمت چپ خود را.

BYE-BYE

شماره 3 C Jonathan Lucroy تعیین شد برای واگذاری توسط بوستون پس از ساخت یک ظاهر به عنوان یک هشتم-دور دفاعی جایگزینی در روز افتتاحیه. Red Sox به یاد می آورد right-hander کریس Mazza از خود را جایگزین سایت آموزش.

واخ

یک جفت از متس شد آمار زمینهای برای دومین شب متوالی: آلونسو توسط Eovaldi و McNeil توسط جاش Osich.

مربی اتاق

متس: از جیک Marisnick قرار داده شد در 10 روز مجروح لیست پس از صدمه زدن به یک همسترینگ. نیویورک انتخاب شده قرارداد از رایان کوردل از خود را جایگزین سایت آموزش در بروکلین و باز یک نقطه در 40-مرد فهرستی تعیین right-hander اردن Humphreys برای واگذاری.

بعدی

بوستون مارتین پرز (0-1) و نیویورک استیون Matz (0-0) شروع در یک matchup از چپ دست است که پس از اتمام این هفته را پشت به پشت دو سری بازی بین تیم های. پرز خود را از دست داد Red Sox اولین اجازه می دهد پنج اجرا می شود و چهار به دست آورده — در پنج نوبت در مقابل بالتیمور. Matz داد تا یک اجرا در شش نوبت در برابر آتلانتا در اولین فصل 10-از دست دادن زمین باز یافته.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب