Vanstone: Roughriders کارفرمایی پچ پچ بر روی یک صفحه گرامافون

محتوای مقاله در ادامه• بزرگ چشم پوشی وانت در Roughriders تاریخ: اد Buchanan (1963) راجر Goree (1975) جوی والتر

توسط ATSHNEWS در 6 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

• بزرگ چشم پوشی وانت در Roughriders تاریخ: اد Buchanan (1963) راجر Goree (1975) جوی والترز (1977) و باب Poley (1988) — هر یک از آنها به پایان رسید تا در پلازا افتخار است. Buchanan Goree و Poley شد و کنار توسط Calgary Stampeders. والترز منتشر شد توسط بمب افکن آبی وینیپگ.

• همه چیز وارونه است. در تابستان امسال به احتمال زیاد شامل پلی آف جام استنلی اما نه تنها CFL بازی.

• اگر لامپ کم مصرف با درآمد حاصل یک سال 2020 فصل بازی خواهد شد به احتمال زیاد قبل از بازی پراکنده یا غیر موجود جمعیت. چه بازی بود بدون جمعیت سر و صدا ؟ یکی می توانید گوش دادن به به نیمه دوم Roughriders' 1999 فصل برای پیدا کردن یک مجازی سابقه. که تیم که شده یک 3-15 رکورد برنده نیست یک بازی پس از کار روز آخر هفته. تیلور زمینه فوقانی عرشه بود تقریبا خالی در اواخر فصل.

• آن را دشوار است به تصور لامپ کم مصرف اقدام با 2020 نجومی مگر اینکه دولت فدرال از طریق می آید با عمده پول است. لیگ فاقد توانائی آن را به تنهایی.

• مردم خوب که شایسته یک پلاگین: William Ackerman, جنیفر Ackerman, Clinton Ackerman بوچ شریدر جان چارلتون, Brittany خوشحال باب ایروینگ, گرگ Dukart برایان Dueck کوین دیتز, ادی Hilts لورل Baldwin, Sandor Jerkovits روت Copeland همین Fitzsimmons, Danae لو جلب کلر هانا و کرک Muyres.

rvanstone@postmedia.com

twitter.com/robvanstone



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب