Vanstone: سواران' Elgaard غیر ممکن بود به گارد

محتوای مقاله در ادامه• افسوس چیزی است که اتفاق می افتد در جهان از لیگ اصلی بیس بال خواهد بود تعجب آور است. در

توسط ATSHNEWS در 28 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

• افسوس چیزی است که اتفاق می افتد در جهان از لیگ اصلی بیس بال خواهد بود تعجب آور است. در سال 1981 به عنوان مثال Cincinnati Reds تا به حال بهترین رکورد در بازی بیس بال (66-42) و حتی نمی واجد شرایط برای پلی آف پس از یک اعتصاب کوتاه فصل به طور منظم. سیزده سال بعد, بن بست بین بازیکنان و صاحبان منجر به لغو جهان سری. مونترال Expos بود رشته " بهترین رکورد (74-40) هنگامی که بازی متوقف شد با توجه به کار نزاع. در حال حاضر این است. غم انگیز است.

• هنوز هم ترسناکتر است smouldering ظروف سرباز یا مسافر است که لامپ کم مصرف تبدیل شده است. این لامپ کم مصرف بازیکنان ارتباط است که آشکارا در تقابل با لیگ به حدی است که یک شکایت ثبت شده در روز سه شنبه. چند بازیکن باید با استفاده از رسانه های اجتماعی به ضجه و زاری کردن وضعیت و در زمان انتقاد سفت Ambrosie. آیا او همان کمیسر که به طور معمول صحبت می کند در شرایط گل و بلبل در مورد ایجاد یک همکاری با بازیکنان ؟ قدمت آن به خرابکاری زمین به دولت فدرال برای کمک های مالی Ambrosie در حال تجربه بدترین بهار هر کمیسر به نام راب مانفرد.

• مردم خوب که شایسته یک پلاگین: هنری Burris (تکرار) هانا کارور, Howie Fehrenbach مارتی برک کارن Prokopetz رابرت پالمر جرالد DesRoches فردی Vandelinden لری Vandelinden سوزان لوید جری Emig کایل McKee, چاد شپرد مایک جونز, Stefan Endsin رنه آستانه برت Vancise و جورج پیترز.

rvanstone@postmedia.com

twitter.com/robvanstone



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن